Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17481 til 17500 af 27879
-
Franske sætninger
Forumindlæg1. Lizzie forklarer negeren hvad hun har gjort, at hun har underskrevet senatorens papirer. Hun fortryder sin handling. Lizzie explique le nègre qu’elle a fait, qu’elle a signé les papier du senateur. Elle regrette son action. 2. De hvide nærmer sig Lizzies lejlighed og hun tager en revolver frem... -
immigration
ForumindlægHej allesammen Hvem er immigreret til Danmark siden slutningen af anden verdenskrig?? er det tyrker osv? -
Differentialregning tangenthældning
ForumindlægHvilken betydning har det når tangenthældningen er 0? -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægPleeease, er der ikk en som lige vil se på denne her oversættelse??? Tak!! -
godt intryk fra start
ForumindlægNår man i mundtligt engelsk skal ind til sin lærer og sensor, er det godt at sige goddag på engelsk. Men hvordan kan man sige det på en lidt mere smart måde, altså at præsentere sig selv? så man fra start udsender blikket "jeg kan snakke engelsk". -
England?
ForumindlægHej folkens. Jeg skal skrive noget om england eller bare noget med engelsk og gøre, men har ikke så meget tid tilbage, hvis i har en opgave, som i kan sende mig til min indbakke ville det være super. Jeg aflevere ikke det samme opgave jeg skal bare se hvordan jeg kan gå i gang , håber i kan hjæ... -
Jules Verne rejsen til månen metode??
ForumindlægHej:) Skal op til AT eksamen i morgen i dansk og fysik med rejsen til månen af JV og sidder og tænker på om der er nogle der ved hvilken metode han gør brug af? (hypotetisk deduktiv metode eller induktiv metode?) hans hypotese – at det er muligt at affyre et bemandet projektil til månen - ... -
Kærlighedens smerte
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige trukket mit eksamens oplæg, jeg trak 'Kærlighedens smerte' i dansk, der er vil ikke nogle herinde som kender nogle gode noveller eller andre ting, som kunne være gode at bruge til det fordybelsesmne ? På forhånd mange tak.. -
opgave med valuta
ForumindlægJeg har lidt problemer, igen, med den her opg: I skemaet ses nogle udvalgte valutakurser fra 6. maj 2009 Navn: ISO: Kurs: Amerika USD 559,1100 Australien AUD 415,7200 Euro ... -
eksempel på eksamens opg. niveau-A
ForumindlægSkal op på fredag i EØ niveau-A, nogen som ligger inde med en eksamens opgave?i så tilfælde, må i gerne sende den til [email protected] nemlig være rart at vide hvordan opgaven formuleringen ser ud.. -
Eksamens hjælp !! Please!
ForumindlægHej alle. Jeg skal til AT-eksamen i næste uge og er meget i tvivl om hvordan en sådan eksamen forløber. Jeg skal op i fagene engelsk og historie (med samfundsfaglig vinkel). Er der nogen som har været oppe, evt. i disse fag, og har fået en god karakter, som gider hjælpe mig med hvordan det forlø... -
mundtig eksamen
ForumindlægJeg skal op her på fredag i fysik/kemi/bio. Og jeg er ikke lige den skarpeste til det. Så jeg tænkte på om der var nogen der havde nogen gode råd til hvad man kan sige for at få lidt bedre karaktere? jeg har mulighed for at komme op i jordforbrug, energi og miljø og Fødevarer.På forhånd tak . ;P -
3. grads ligning
ForumindlægHej sidder her med et stykke som ikke engang mi lærer kan udregne! Så ville lige vide om nogle venlige sjæle havde mulighed for at hjælpe?? Det drejer sig om opgaven: http://peecee.dk/?id=43427(det sidste stykke)på forhånd tak! Forsat god dag! -
tabuetik
Forumindlægnogen der kunne tænke sig at give mig en kort definition af begrebet? gerne hurtigt -.- -
penis - seksuel ophidselse
ForumindlægNår en mand bliver seksuel ophidset, har jeg så forstået det korrekt at blodet der ehel tiden strømmer ind i penis bliver lukket af pga. venen. Der strømmer ikke længere blod, hvilket gør penisen stiv. Eller er det omvendt? -
At bluffe
ForumindlægOrdet 'bluffe' har vel ikke noget med at snyde at gøre, vel?Vi er ved at flytte, så mine ordbøger ligger 150 km væk :) -
Hvad mener du om ozon problemet?
ForumindlægJeg er i gang med at lave en projektopgave omkring ozonlaget og har i den forbindelse brug for jeres holdning i forhold til hvad i mener verden kan gøre for at mindske forureningen. - Kom med jeres egne holdninger. - Og vær ærlige (Det er det jeg har brug for) :) Tak -
Film er det nok?
ForumindlægNu sidder jeg og er ved at skrive AT i Dansk A og fysik c. Den bog jeg skulle have anvendt i dansk kan desværre overhovedet ikke bruges alligevel og jeg har kun kunnet finde film som alternativer. Er det 'nok' bare at analysere film? -
Proteinfordøjelse
ForumindlægHej. Håber på lidt hjælp til den "besynderlige" opgave.Jeg skal ikke lave forsøget, men gætte på hvad der sker:Slå forsigtigt et hønseøg ud og fordel blomme og hvide i hvert sit bægerglas.Hviden indeholder protein, overvejende af typen albumin. Hviden påvarmes i vandbad indtil den stivn... -
Hjælp til eksamen i det internationale område søges
ForumindlægJeg har været så (u)heldig at trække Dio til eksamen.. Vi har ikke fået en ret god vejledning i hvordan man laver en god præsentation til eksamnen. Jeg har kigget hele nettet tomt for hvad der skal med, men kan ikke rigtig skabe et overblik. Er der nogle som har været til eksamen og kan give et...
