Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 17481 til 17500 af 176544
-
Lektiehjælp til Teknik A - Proces søges
ForumindlægHej, jeg kunne godt bruge en der kunne hjælpe mig med teknik A - proces som man har i 3g på HTX. håber nogen melder sig, da jeg allerede har ledt længe. Mvh -
Opgavesæt engelsk A skr. 27/5
ForumindlægEr der nogle der har opgavesættet fra 27 maj i engelsk A? Helst første del uden hjælpemidler -
Bestem a og b i retviklet trekant.
ForumindlægHjælp, forstår ikke hvordan man regner det ud. Tak på forhånd :-) -
Synopsis i NF-eksamen HF - Sult i det sydlige Afrika
ForumindlægJeg har følgende synopsis til min NF-eksamen. Men jeg er pludselig kommet i tvivl om, hvorvidt den er dækkende overfor min problemformulering eller ej? Og om der er en rød tråd. Jeg har samtidigt også svært ved at finde ud af hvordan jeg skal forklare protein og kulhydrater. Jeg skulle meget ge... -
Problemstillinger til eksamen om imperialisme
ForumindlægHej alle Jeg sidder til en 24-timers og har om engelsk imperialisme. Jeg har en masse kilder, der handler om årsagerne til/forsvaret for Englands imperialisme i Afrika (moralske, økonomiske årsagsforklaringer osv.). Er der nogen, der har et godt forslag til, hvordan en problemstilling kan formule... -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Serviceøkonom 2 semester eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige nu igang med at forberede mig til 2 eksamener. Da lærene ikke har givet udtryk på for en specifik måde hvorpå at eksamen skal forløbe, ville jeg høre om der var nogle der vidste det og kunne forklare hvordan de gjorde det? Det handler om valgfags eksamen og portfolie eksamen. ... -
Intersprogsanalyse engelsk eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen lærerstuderende herinde som har været op i Intersprogsanalysei faget Engelsk? Hvis ja, hvordan gik det? og hvad sagde i til eksamen? ALtså hvad skal man til sådan en eksamen? Vi har endnu ikke fået en forklaring på hvad der forventes af os til eksamen. Håber de... -
Innovation eksame mdt.
ForumindlægHej :) Skal op til en mdt. innovation eksame! og har ingen ide om hvordan en innovation eksame typisk foregår. nogen der ved det? skal op i min forretningsplan, men hvad skal jeg fortælle ud fra forretningsplanen? nogen der evt. har et powerpoint fra en inno eksame? -
Bestem tallene a, b og c
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til vedhæftede opgave! Jeg er helt lost -
Matematik fp9 færdighedsregning 2019 eksamen
ForumindlægEr der andre 9 klasser der synes at den der fp9 matematik eksamen 2019 færdighedsregning var svær eller er det bare mig? -
Matematik B eksamen skriftlig
ForumindlægHej, imorgen skal jeg op i HF prøven i matematik, men matematik har aldrig været min stærke side. Nogle der kan forklare mig kort, hvad er det jeg skal have styr på i delprøven uden hjælpemidler? Der må da være nogle typiske arbejdsspørgsmål der går igen. Ydermere, er der nogen der ved hvor meg... -
EKSAME - EU og mangel på demokrati
ForumindlægJeg sidder her og bakser med noget EU til oplægget imorgen, og har læst en masse om manglende demokratiske processer i EU-systemet. -er der nogle der evt. vil kunne klargøre/problematisere denne mangel på demokrati i både opbygningen af EU og lovgivningssystemet? Mvh. Louise. -
24 timers eksamen - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal gribe dette emne an, evt. hvad jeg skal gå i dybden med, hvad der er vigtigst, og evt. forslag. Jeg har trukket: Mellemkrigstiden og nazismen Mine kilder hedder og omhandler: Nazismens fremvækst - Et uddrag af en sociologisk un... -
globalisering - eksamen i morgen 23.06- hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket et emne om globalisering i historie. Er der nogen der har nogle forslag til hvad for nogle problemstillinger jeg kunne tage fat i? Mine kilder handler meget om Danmark som et multikulturelt samfund, globaliseringens konsekvenser for u-landene, George Bush's erklæri... -
Dansk eksamen - mundtlig.
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er virkelig på *kideren da jeg skal aflevere min synopsis her på Mandag, men jeg kan på ingen måde finde ud af det. Jeg har trukket artikel, og jeg mener at jeg skal finde en artikel, (har valgt en artikel fra Læger Uden Grænser) - Men når det så er sagt, er jeg virkelig los... -
Billedkunst eksamen 2011
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i billedkunst om præcis en uge, og er netop igang med at prøve at svare på spørgsmål indenfor de emner vi har fået. Men jeg har problemer med 2 af dem, som lyder: 1) Sammenlign Det klassiske kropsideal og gengivelse af mennesket i samtidskunst.. 2) Det klassiske kropsideal i s... -
serieforbindelse haster skal bruges til eksamen i morgen
ForumindlægHej jeg kan ikke helt regne opgave b ud. hvordan regner jeg den indre resistance. -
Dansk eksamen i morgen! HJÆLP!!!
ForumindlægHjælp! Hvordan ved man i skriftlig dansk, hvordan layoutet på en opgave skal være? -
Dansk eksamens stil?
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ...
