Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17481 til 17500 af 36205
-
Offentlige finanser
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig helt præcis hvad offentlige finanser er? På forhånd tak! -
hjæælp??????!!!
Forumindlægforstår ikke helt hvad der menes her, da jeg ikke er så skarp til faget. selvom det er let forståligt :/ - Roskilde Fjord har tidligere haft problemer med forurening fra bl.a. spildevands-udledning og udvaskning af næringsstoffer fra de omkring-liggende marker, især i forbindelse med et øget f... -
Optagelse? Haster !
ForumindlægHej Alle Nu hvor jeg skal søge uddannelse så er der nogen ting jeg er usikker på når jeg søger via. www.optagelse.dk Først og fremmest den sender elektronisk når man er færdig ikke ? Eller skal man printe den også sende den ind til dem ? Skal man ikke vedhæfte sit bevis ? synes ikke man kan se... -
HJÆLP til fortolkning! Please :)
ForumindlægHej Alle, Jeg skal meget snart aflevere en fortolkning af digtet, "Noget om lykke". Jeg har kigget på mange hjemmesider - inklusiv hele denne hjemmeside og studienet.dk - men jeg har ikke kunne finde noget. Er der ikke en eller anden der er så sød, at sende en fortolkning af digtet til... -
Åh nej?? Hjælp hurtigt
ForumindlægTil den tyske skriftlig terminsprøve er der så kun én opgave man skal skrive om, altså et emne alle skriver om? Ikke lige som i dansk hvor der f.eks er 6 emner man kan vælge at skrive i mellem?? -
Hvad er erhvervscase?
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at starte på hhx efter sommerferien, men er der lige nogen som vil forklare mig hvad erhvervscase er? -
Trekanter
ForumindlægDen sidste opgave kan jeg ikke komme videre i. Jeg ved, at: vinkel C = 82/4 = 20,5 sidelængde CE= sidelængde BC = 20 cm men, hvordan kan jeg finde vinkel E, så jeg kan udregne DC/e? :-) -
Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?
ForumindlægHej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ... -
matematik b
Forumindlægligningen x^2 - 8*x + 15 = 0 hvordan bestemer man diskriminaten og løser ligningen???? -
Newtons universelle gravitationslov
ForumindlægEr Newtons universelle gravitationslov "kun" en approximation? -
Kortfilm om danskhed?
ForumindlægHar du en idé til en kortfilm om danskhed? Jeg har trukket kortfilm-danskhed til 9. klasses afgangsprøve i dansk. Keep in mind, det skal være en kortfilm og ikke en dokumentar (rigtig mange, inklusiv biblioteket faktisk, har givet mig forslag til dokumentar-film). Vi har set én i klassen, som han... -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E... -
Beregning af molarmasse for alle faste stoffer som indgår i de 3.eksempler
ForumindlægOpgaven er som titlen siger: Beregn molarmassen for alle stoffer der indgår i de tre reaktioner. 1. reaktion: 2NaHCO3-----------Na2O2(g) + H2O 2. reaktion : NaHCO3-------------NaOH (s) + CO2 (g) (er allerede afstemt) 3. reaktion : NaHCO3-----------Na2CO3 (s) + CO2 (g) + H20 Til re... -
Sammenligne eksamensbesvarelser?
ForumindlægNogle der er friske på at sammenligne besvarelser fra prøven i dag? -
Bestem N'(4)
ForumindlægHej jeg er igang med at læse op til min matematik B skriftlig eksamenen på tirsdag. Men jeg har svært ved opg. 6 uden hjælpemidler i følgende opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140523%201stx141-MAT-B-22052014.ashx Skal jeg indtegne en tangent, o... -
Standy plads på videregående
ForumindlægHej! Trods flere besøg hos studievejlereden på mit uddannelsessted, og flere informationsmødes om optagelse på videregåeden uddannelser, er jeg stødt på et spørgsmål jeg aldrig har overvejet :-D Jeg søger ind på jurastudiet her til sommer, og forventer/frygter at den stiger i forhold til sidste... -
Analyse og personkarakteristik af Hans og Grete
ForumindlægJeg skal op til en mundtlig dansk prøve her på onsdag og jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp! Jeg har trukket, eventyr, og arbejder med eventyret Hans og Grete. Jeg er egentlig bare blevet i tvivl om hvordan jeg kan analysere Hans og Grete. Kan jeg kan godt analysere ud for aktantmodellen?... -
Tysk som A fag?
ForumindlægHej jeg har afsluttet tysk i år. Jeg endte med et flot 7-tal til eksamenen i sidste uge. Mine årskarakter ligger også på 7, 7. Mit tysk er ikke særligt stærk, men jeg er bare bange for at mit snit ikke er højt nok, så jeg overvejer at hæve faget. Jeg har især svært ved det sprogelige, og udtale... -
Aktantmodel
ForumindlægKan man bruge aktantmodellen til at vise sociale forhold? -
Fysik b: forklar symboler i formlen
ForumindlægForklar hvad symbolerne i denne formel betyder
