Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 17501 til 17520 af 24044
-
gennemsnit
ForumindlægHeej Jeg går i 1g og vil godt gå på universitetet efter gymnasiet for at være læge. Jeg har afsluttet Samfundsfag og Mediefag i dette år og har fået 7 i begge fag. Jeg sgu ikke op i dem til eksamen, så det bliver årskarakterende, som kommer til at gælde i 3g eksamensbevis. Kravet til at være læge... -
Hjælp til Disposition til Fysik/Kemi
ForumindlægHej alle. jeg skal op i fysik, første gang, og jeg kan ikke finde ud af at lave en disposition til det, fordi det ville være fedt hvis jeg havde øvet mig lidt skal op den 8. så der ikke så lang tid igen. Men skal op i meget forskeligt. -Kemien omkring os. -Magnetisme og menneskelige snilde. -Kemi... -
arv igen :s
ForumindlægHej igen gutter. Jeg skal virkelig have hjælp til de der stamtræer. Forstår dem ikke helt. Sidder nemlig og repeterer -
Tvivl
ForumindlægHej jeg vil gerne bar ved hvilken uddanelske skal jeg tage til blive læge efter skolen.Jeg studerer i 8. klasse. -
eksamen please hjælp hurtigt
Forumindlæghej jeg har et lille spørgsmål, er SNP og punktmutation det samme ?? jeg ved godt hvad punktmutation er, men aner ik hvad SNP er ??? PLEASEEEE HJÆLP!!! -
Fysik førsøg til 9. klasse eksamen!
ForumindlægHej allesammen! På torsdag skal jeg op i fysik, og vil I ikke lige hjælpe mig med nogle førsøg til: - Magnetisme - Syrer - Baser - Salte - Astronomi - Ioner - Ionbindinger - Radioaktivitet - Atomer Tror det var det :-) -
A, B og C niveau?
ForumindlægHej. hvad vil det helt præcis siger, det der niveauer på gymnasiet? Ved ikke om jeg har forstået det helt? xD Tak på forhånd. -
Audiologi
ForumindlægHej. Ved I hvor højt snit man skal have for at komme ind på audiolog uddannelsen? Jeg er stadig gym-elev. Men har tænkt mig at tage audiolog uddannelsen efter. På ug.dk der kan man ikke se hvor højt snit man skal have for at komme ind. Håber nogen der kan hjælpe. MVH -
Find fejl
ForumindlægHej, er der nogle der gider at hjælpe mig... Skal finde så mange som muligt fejl i disse sætninger (en eller flere fejl) Kan dog ikke se flere selv. Dem jeg har markeret med fed er dem jeg selv har fundet... 1.The person who tells the story are called the narrator, not the i-person. 2. The teach... -
Essayets Kendetegn????
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig Essayets kendetegn? Så simpelt som muligt ASAP!!! -
Hjælp mig! :-)
ForumindlægHej derude. I min klasse holder vi to minutters foredrag om en artikel fra tyskehjemmesider og nu er det altså blevet min tur. Jeg kunne godt tænke mig hvis der er nogen, der kunne have lyst til at rette den? :-) Jeg har bare lige skrevet den danske version og så den tyske, da det så er nemmere a... -
DROPPE 3.g
ForumindlægHej Alle, jeg går i 3. g nu. Men har opdaget, at jeg er gravid. Hvilke muligheder har jeg, hvis jeg dropper ud i år? Kan man tage året om igen? Altså enten på den nuværende gymnasium eller på VUC? Håber nogen kan give råd :) -
Er de korrekt oversat? :)
ForumindlægHej :) Ville gerne høre om disse sætninger er korrekt oversat, da jeg af en eller anden grund er i tvivil :/ De lyder således: - Først for sent opdagede han sin fejltagelse. = Only too late he discovered his mistake. - Ikke før søndag vil det være muligt at kontakte ham. = Not befor... -
MALDI - TOF
ForumindlægHej Jeg sidder og læser omkring seperation af at protein og bliver præsenteret for et spektre. Over det står der MALDI TOF. Hvad betyder det? -
forslag til tysk?
Forumindlæghej jeg er en 9. klasse elev som ikke er glad for den undervisning læren giver i tysk.. er der nogen, der har nogle forslag til hvad man kan lave i tysk istedet for at oversætte tekster hele tiden? det må gerne være noget, hvor eleverne er aktive. på forhånd tak :D -
komma
Forumindlægactually,it is easy In denmark,you have to be 18+ to vote Er kommaet placeret rigtigt? Tak på forhånd. -
ønskes hjælp til et par ord.
ForumindlægHej SP brugere, Er der nogen der lige vil oversætte disse ord for mig: krampetilfælde Midstillet infratentorielt diffusionsbegrænsning hæmosiderinaflejringer karrene PS. det er ikke skolerelateret arbejde (-: Håber I vil være søde at hjælpe Det haster virkeli... -
Hvordan bliver jeg Tandlæge
ForumindlægHej. Jeg har en stor for ikke at sige kæmpe drøm om at blive tandlæge! Jeg har en folkeskole afgangseksame, samt en HG med to år i praktik. Og nu er jeg ved at uddanne mig som Klinikassistent som jeg klare til ug og får kæmpe ros for. Men jeg... -
Rettelse af sætninger
Forumindlæg1. Peter elsker fodbold, men jeg elsker tennis. Peter loves football but i love tennis 2. Jeg bor i Herning, og Jane bor i Ikast. I live in Herning and Jane lives in Ikast 3. De løber hverdage, men hun løber kun 2 gange om ugen. They run everyday but she runs twice a week 4. Tina går på u... -
Hvad bruger planter næringssalte til?
ForumindlægHejsa derude :) Jeg skal skrive en nv-rapport til på torsdag, der handler om næringssaltes betydning for algevækst. Ét af spørgsmålene er, hvad planterne rent faktisk bruger næringssaltene til. Jeg kan umiddelbart ikke finde et svar, idet den jo bruger glukose til at vokse. Så hvad bruger pl...
