Søgning på: kemi eksamen 2010 stx a. Resultater: 17501 til 17520 af 176544
-
Dumpning af eksamen i 2g
ForumindlægHej, Jeg går på 2.årgang HTX og skal snart op til eksaminer. Jeg tænkte på hvad reglerne var for dumpning af eksamener af afsluttende fag. Jeg har fra nogen hørt man skal tage 2g om, og andre siger at det ikke har nogen betydning. Tak for svar på forhånd :) -
Behøves virkelig hjælp - Eksamen snart!
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L... -
24 timers samf eksamen - hjælp!
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis om 4 artikler, som alle handler om 'Efter Finanskrisen'. Men jeg ved ikke helt præcis, hvordan jeg skal gribe det an? Er der en, der vil hjælpe mig med det? På forhånd mange tak. -
Underemne til engelsk eksamen
ForumindlægWebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen! Ville bare høre om nogle af jer har nogle gode underemner, til d... -
BILLEDEKUNST EKSAMEN, HJÆLP SØGES..
Forumindlæghej alle. er der nogle der kan fortælle mig hvad eksamensprojektet i billedekunst C HF, skal indeholde? tak på forhånd. -
Eksamen mekanik kræfter
ForumindlægOpgave 7 Mekanik kræfter En vinduespudser står på en lang stige og taber sin telefon med massen 120 g. Vi ser bort fra luftmodstand på telefonen. Bestem størrelsen af den resulterende kraft på telefonen under faldet. Hvor langt bevæger telefonen sig i løbet af 0,10 sekunder? -
HJÆLP - fysik c eksamen.
ForumindlægHej jeg skal svare på: Bølge læren er meget central for fysik. Det har vist sig at hele den klassiske ide om adskillelsen af partikel og bølge egenskaber ikke rigtig stemmer overens med virkeligheden. Bølger kan noget særligt som partikler ikke kan og det er specielt måden de udbreder sig på og ... -
Dansk eksamen 2011
ForumindlægJeg læste at når man trækker eksamenspørgsmålet vil der stå, hvilket fokus der er; "Det sproglige område", "Det litterære stofområde", "Det mediemæssige stofområde". Skal jeg have en forskellig tilgang til min fremlæggelse alt efter hvad fokus jeg trækker? Hvad skal ... -
Fysik eksamen - Forberedelse?
ForumindlægHej, skal op i fysik på fredag og skal til at forberede mig Jeg har en mappe med forsøg indenfor de forskellige emner, Men hvad ellers kan jeg forberede mig med? Er ikke specielt god til fysik men går alligevel efter et 7-tal -
Eksamen i morgen - artikel - HJÆLP HURTIG!
ForumindlægHej! Jeg skal forklare/definere hvad en artikel er, mundtligt. Hvordan vil I gøre det? Hvad ville I sige? Skal bruge svar hurtig.. :-) På forhånd tak! -
A og B - vinkel v. (hjælp Mathon)
ForumindlægHey guys, kan i hjælpe med en opgave? Billedet er vedhæfet. Tak på forhånd -
Hjælp til tysk eksamen B-niveau!!!!
ForumindlægHej Jeg håber i kan/vil/har lyst til at hjælpe mig med min tysk eksamen. Jeg har fået en tekst jeg skal analysere og vil høre om der er nogen der har lyst til at rette den igennem for fejl for mig? Det ville virkelig være en stor hjælp hvis der var nogen der havde lyst. Det behøver ikke at være ... -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Bestem konstanterne a,b og c
ForumindlægNogle der kan hjælpe? -
vektor b projektion på vektor a
ForumindlægHej.. Jeg har problemer med denne opgave håber nogle vil hjælpe. :) -
Analytisk geometri og vektorer på A-nievau
ForumindlægHej, jeg har de her opg., som jeg slet ikke kan finde finde ud af. De er virkelig noget af en udfordring. Håber nogle kan hjælpe. Har vedhæftet dokumentet. -
Differentialligninger - skriftlig eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke typer af opgaver kommer der oftest under dette emne i den skriftlige eksamen uden hjælpemidler? -
AT-eksamen om Darwin i biologi og historie
ForumindlægHej folkens ! Jeg sidder og laver AT-eksamen om Darwins jordomsejling i biologi og historie. Jeg har brugt den naturvidenskabelige metode og humanistiske, men i historie ville jeg gerne have kildekritik med, og jeg har derfor prøvet at lede efter nogle kilder fra modstandere til ham fra dengang... -
AT - Mad og mennesker (Bioteknologi A/Dansk A) - Mangler emne!
ForumindlægHej Studieportalen.dk! Jeg har meget svært ved at finde et emne der vil passe til min fagkombination som er bestående af: Dansk A - Bioteknologi A Jeg har overvejet to forskellige emner som muligvis kunne være en idé: 1. "Fremstilling af kunstig kød" - Her vil jeg komme ind på hvilke... -
differentialligning opg 111 i MAT3 A
ForumindlægVis, at f(x)=1/(x^2 - 1) er løsning til differentialligningen y' + 2xy^2 = 0 i intervallet ]-1,1[ Så har jeg isoleret y' = -2xy^2 Og jeg får f'(x)=(x^2 - 1)^-2 eller f'(x) = -1/(x^2 - 1) * 2x Men når jeg vil vise at de to sider er lig hinanden, ved at indsætte F(x) og f'(x)...
