Søgning på: matematik fp10 2020. Resultater: 17501 til 17520 af 32066
  • Hvad betyder ^ ?

    Forumindlæg
    Hej derude! Hvad betyder ^ når det står ovenpå et bogstav? Og hvad hvis der er en lige streg over bogstavet? På forhånd tak!
  • Kontext 7

    Forumindlæg
    Hej jeg har kontext 7 s.90 opgave1-2 for. Kan i ikke lige sige dem for mig tak. Og en ting mere. Kan i ikke sige mig, hvordan man laver kubikrod på en lommeregner? Tak.
  • HASTER !!

    Forumindlæg
    Hey .. er der nogen som kunne forklare mig følgende ting: 1) Ohm's lov 2) Hvad er en diode og hvad bruges den til
  • HJÆLP! Hvordan skriver man en problemanalyse til HTX mat B skriftig eksamen ??

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg sidder her og skal til at sætte min rapport sammen , men ved ikke hvordan jeg skal skrive min problemanalyse til opgaven .. Hvad skal sådan en indeholde ? Så hvis I kunne give nogle ideer til hvad der skal stå i sådan en , så ville det være dejligt :) .. Det er til HTX eksamen B .. Sk...
  • Uligheder :O

    Forumindlæg
    øhm.. ja jeg er så ikke skide go' til det der med uligheder, er der nogen der kan forklare mig hvordan grundmængde og løsningsinterval for uligheder bestemmes? :D Annemette..
  • Finde Stamfunktion

    Forumindlæg
    cos(x) * sqrt(sin(x)) Er der mon nogen der kan fortælle mig hvad stamfunktionen til ovenstående er?
  • Rigtig?

    Forumindlæg
    Er dette rigtig? http://peecee.dk/?id=9109
  • Texas Instruments lommeregner

    Forumindlæg
    Ved nogen her om en butik hvor jeg kan købe en Texas Instruments lommeregner i københavn ? Mvh Kim
  • Reducer

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan ikke finde ud af den her, kan nogen vise mig hvordan man skal gøre? (a-b)2+2a*(a+b)
  • Færdighed

    Forumindlæg
    Hvordan renger man det her ud? En løber tilbagelægger 6 km, med en gennemsnitsfart på 10 km/time. Hvor lang tid er han om at gennemføre de 6 km? Hvis han gennemførte de 6 km på 30 minutter hvad var gennemsnitshastigheden så?
  • intelligens-howard Gardner

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave synopsis som skal fremlægges imorgen. Er der nogen der ved hvilke metoder Gardner brugte, til at underbygge sin teori om DMI (de mange intelligenser) på forhånd tak Mette
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Vil lige høre om der er nogen der kan give et eksempel på hvad integralregning bruges til i virkeligheden.......jeg kan forstå det er udregning af areal mellem 2 grafer..... Men det bliver vel ikke anvendt til at udregen arealer af områder i virkeligheden.....er der nogen der kan give et praktisk...
  • Samfundsfag A-niveau

    Forumindlæg
    Jeg går for tiden og overvejer hvad jeg skal vælge som valgfag i 3.G. Jeg har ikke særlig mange interessante muligheder, så nu er jeg nået frem til at det skal være Musik B eller Samfundsfag A. Hælder mest til samfundsfag. Men vil gerne høre andres erfaringer med samfundsfag på A-niveau. Er det...
  • FSA Maj 1997. Får

    Forumindlæg
    Heey Jeg er igang med at øve til eksamen, og har fået en problemregning fra maj 1997 ( Får ), jeg er helt færdig med den, men vil rigtig gerne have dens resultater for at rette mine fejl ;) Mange tak !
  • Vektorer 3D vinkel

    Forumindlæg
    Ved ikke hvordan opgave h) skal udregnes og kan ikke finde nogen formel på den. Håber i kan hjælpe. Tak.
  • Hvilke 3 uddannelser har noget med penge og økonomi?

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Hvilke 3 uddannelser har noget med penge og økonomi? Tak på forhånd
  • Eksamenspørgsmål ! INTEGRALREGNIN

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har et eksamen spørgsmål, som lyder sådan her: Gør rede for begrebet stamfunktion og for sammenhængen mellem stamfunktion og areal. Nogle som kan hjælpe mig med svar? På forhånd tak!
  • TI-89

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger en TI-89 til en rimlig pris.
  • Vilkårlige trekant

    Forumindlæg
    Hej, jeg har denne opgave som jeg er lidt usikker på. Jeg skal finde: - vinkel B og C Og jeg ved at vinkel B er spids og C er stump: vinkel A =20grader, side b=7,5 og side a = 4,3. Kan ikke finde frem til hvilke formler jeg skal bruge? Håber nogen kan hjælpe mig:)
  • hvad betyder =/ ?

    Forumindlæg
    Hej Hvad betyderden her tegn? = og skrå streg over(/ ). ??