Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17521 til 17540 af 36205
-
Jura
ForumindlægHej..Er det muligt at komme ind på jurastudiet hvis man har et gennemsnit på 7.7 eller kan man ligeså godt droppe det! Tænker også på fritiden når man læser på uni.. kan man få tid til at dyrke sport osv. eller tager det helt overhånd med læsning.. hvor mange sider hver dag? -
Gym Afleveringsopgaver
ForumindlægHeyza derude, har i længere tid gået med en ide. Kunne det ikke være fedt at lave en side enten separat eller under studi.dk med besvarelser til matematik-opgaver i gymnasiet. Både for B - A og A+ Det kunne ihvertfald være en fed hjælp for mange. Skriv venligst tilbage på min e-mail hvis i er gla... -
Skrifteligt Fraværd og gymnasie slut
ForumindlægHej jeg går i 3.g og har 21,33% skrifteligt fraværd (officelt er det 28% men der er 10 timer der ikke er blevet godkendt) jeg ville bare høre om det var noget jeg skulle arbejde på at få lavet inden jeg slutter gymnasiet her til sommer. -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
Hjælp til diktater og læseprøver
Forumindlæghej jeg er en dreng der går i 8.klasse. For 3 uger siden fik vi en FSA læseprøve fra 2006, som vi skulle lave. Det endte med at jeg fik 7 for den. Her for bare en uge siden fik jeg en diktat, hvor jeg også fik 7. Jeg har tænkt mig at øve mig, så jeg kan blive bedre. Derfor vil jeg bare spørge om... -
Hvilke emner har været aktuel i skr. eng
ForumindlægHej - skal snart til årsprøve i engelsk og ville lige høre hvilke emner der har været de sidste par år.. -
gammel dansk stil??
ForumindlægHejMå man gerne have gamle danske stil med til skriftlig dansk?? -
Fri på fredag?
ForumindlægHar gymnasieelever fri på fredag (kongeligt bryllup), eller er det kun folkeskoleelever? -
differentiallligning
Forumindlæghej. nogen der kan hjælpe mig i gang med den her opgave. jeg er helt lost.....i en model for rygtespredning inden for en gruppe på 500 personer er antallet af personer y, der har hørt et bestemt rygte, en funktion af tiden t. Der gælder, at den hastighed, hvormed y vokser, er propertional med pro... -
Stærke Syre
ForumindlægHvordan kan man se hvilke syre der er stærkst, helst med en forklaring da jeg gerne vil lære det hvis der nu kommer andre stoffer i en anden opgave -
Biologi A
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har generelle erfaringer med Biologi på højniveau, da jeg skal havde til næste år.Er det meget svært? vil man falde i karakter i forhold til c-niveau? -
Fotosyntese
ForumindlægHej jeg skal lave en aflevering i fysik/biologi, jeg skal fortælle om fotosyntesens kredsløb, og drivhusefektens kedsløb, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer det? altså hvad rækkefølge og såndan noget den skal afleveres i morgen -
Redigering af film
ForumindlægEr der en sød sjæl, der vil hjælpe os med at klippe vores film? :) -
Paulus rejser
ForumindlægJeg overvejer at skrive om Paulus' rejser i AT men hvilken betydning fik Paulus' famøse rejser for verdenssamfundet? -
Dansk synopsis det moderne gennembrud!
ForumindlægHej Alle! Jeg var virkelig brug for hjælp! Jeg skal lave en dansk synopsis om det moderne gennembrud med en novelle. Jeg har valgt Naadsensbrød af Henrik Pontoppidan. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang eller hvordan en god synopsis ser ud. Håber at I kan hjælpe mig! -
Produktreglen
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål. I nogle youtube videoer (og også i i nogle restudy videoer), er produktreglen bevist på b niveau - men den er ik med i det materiale som jeg har på b niveau. Er produktreglens bevis blevet fjernet fra b niveau, eller har det altid været a niveau at skulle bevise den ? ... -
Fransk speciel oversættelse
ForumindlægJEg har prøvet at indsætte et emne før men ingen svarer på mit spørgsmål Og det er: Er den franske overættelse her i Du- form og hvordan laver man den om til De-form.1. Lov mig at komme hjem inden midnat. 2. Giv dem en chance mere. 3. Sig til ham at vi venter på ham uden for restauranten, på terr... -
hjælp til reaktionsmekanismer 2
ForumindlægHej. Jeg kunne ikke vedhæfte 2 billeder i et indlæg.. så her kommer min anden fil.. Spørgsmålet fra det andet indlæg: Jeg har lidt problemer med at få opskrevet nogle reaktionsmekanismer.. håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg har opskrevet et forslag til den ene men jeg er ikke sikker på at de... -
Spektrofotometri spørgsmål
ForumindlægHvis man har ekstinktionskoefficienten som funktion af bølgelængden for 2 stoffer, og den er 6200 L/(mol*cm) for en bølgelængde for det ene stof, og meget tæt på 0 for det andet stof, skyldes absorbansen man måler så ikke kun det stof med ekstinktionskoefficienten 6200? Altså det andet stofs invi... -
Mundtlig Årsprøve - 2g
ForumindlægHej derude! Jeg håber, at I kan hjælpe mig med at svare på nogen spørgsmål ang. AT-prøven. Jeg går i 2g og skal til den mundtlige årsprøve i AT. For omkring 3 uger siden udarbejdede jeg en synopsis, som skulle afleveres til lærerne og skal nu op og tale ud fra den. Desværre er jeg meget i tviv...
