Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17541 til 17560 af 25375
-
Fortolkning af "reise reise", Rammstein
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med en dybere fortolkning af "Reise Reise" af Rammstein? På forhånd tak (super-girl) "Auch auf den Wellen wird gefochten Wo Fisch und Fleisch zur See geflochten Der eine sticht die Lanz' im Heer Der andere wirft sie in das Meer Ahoi Reise, Reise Seeman... -
AT synopsis
ForumindlægVil skal til at skrive en synopsis i et et AT forløb som vi skal forsvare ved vores mundtlige årsprøve. Vores emne er tid, men vi ved simpelthen ikke hvad vi skal skrive om. Så hvis der er nogen der har nogen ideer så er i meget velkomne til at skrive. På forhånd tak! -
Energiomsætning
ForumindlægHej Jeg vil lige være sikker på, hvad der menes med energiomsætning. Er det fx når elektrisk energi bliver til varmeenergi? -
Bud på min dansk opgave
ForumindlægHej.. Jeg har idag været til eksamen i skriftlig dansk.. og jeg vil gerne have nogle herinde skal give deres bud på, hvad jeg vil få i karakter.. håber det bliver en ærlig mening.. Stilen ligger i linket: Link: http://peecee.dk/?id=47413 -
Dansk stil - give en vurdering
Forumindlæg -
indirekte og direkte objekt
ForumindlægKan nogen hjælpe med: Kan der eksistere et indirekte objekt uden et direkte objekt i en sætning? -
Indvandrerenes nye kultur
ForumindlægVille egentlig gerne høre et par synspunkter på om I synes at indvandrere gør nok for at tilpasse sig vores kultur, eller prøver at pleje deres egen? I så fald de prøver at tilpasse sig, men ikke ved hvordan.. Hvordan skal de så gøre? Hvad er en god start på et nyt liv i et nyt land? -
matematik mundtlig eksamen
ForumindlægEr der nogle der kan give et eksempel på en god disposition til mundtlig matematisk eksamen b-niveau? Gerne i punkt form! Jeg ved at man skal skrive sin formel, og beviset for denne, også et taleksempel til sidst, men er der andet man skal ligge vægt på? -
Fransk
ForumindlægHej, i skønne mennesker derude. Jeg har lavet noget fransk, hvor jeg skal indsætte verberne og oversætte. Jeg har lavet dem jeg kunne finde ud af, ville høre om der ikke var nogle skønne sjæle der ville hjælpe mig? Ville være en kæmpe hjælp. :) På forhånd tak:) -
indiens uafhængighed
ForumindlægHej alle jeg skal op i historieeksamen i morgen. Ville lige høre om der er en der ved/kan forklare hvorfor Indien blev interessant for englænderne efter 1857. Og hvornår Indien blev en britisk kolonimagt og hvorfor. Jeg har søgt og læst meget om det men detop disse ting synes jeg ikke der e... -
Sammenligninger mellem religioner
ForumindlægEr der nogen, der har nogle gode forslag ang. sammenligning mellem forskellige religioner? Vi hat haft om islam, buddhismen og kristendommen. -
Stykkevis lineære funktioner
ForumindlægHej! Jeg har vedhæftet en opgave med opgave formulering, og det jeg selv har lavet. Mit spørgsmål er til opgave b), og hvordan jeg løser den. For jeg går udfra, at jeg skal bruge den forskrift jeg lige har fundet, men synes bare ikke, jeg får noget, som virker som et korrekt svar. Håber der... -
Smagen af salthed og sødme
ForumindlægNaCl smager salt. Hvis man putter nogle saltkorn i munden, så opløses NaCl til dens ioner, Na+ og Cl-. Men hvilken ion er det, der giver smagen af salthed? Det samme med sukker... hvad er det, der gør at sukker smager så sødt, mens at stivelse (som er flere glucose-enheder sat sammen) ikke smage... -
Opg. A
Forumindlæg"Formuler en kortfattet definitorisk bestemmelse af nedenstående faglige begreber: -Det internationale samfund -Multipolaritet, bipolaritet og unipolaritet -Hegemono -U-lande, svage stater, kvasistater og failed states -Internationale normer -Terrorisme og terrorister -Slyngelstater -Teo... -
Medicin..
ForumindlægHej, Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet når jeg er færdig med gymnasiet (afslutter pt. 2g.), men gik for et par dage siden sort til kemieksamen og fik 7, i modsætning til mine to tolvtaller i årskarakter (ny skala). Generelt har jeg rimelig høje karakterer (med undtagelse af tysk som jeg ... -
kvinder og værnepligt
Forumindlæghej alle sammen. jeg er i gang med min samfundsfags opgave og vil gerne spørge jer om to ting: er det tilladt med nazistiske foreninger i Danmark? er det rimeligt at kvinder ikke skal aftjene værnepligt?? på forhånd tak - bare skriv jeres meninger :) -
Ny-nazisme
ForumindlægSkal det være lovligt at være ny-nazist? I Tyskland er det ikke lovligt. Hvad mener I ? -
Tysk, Tysk, Tysk
Forumindlæghej, håber der er nogen der lige har lyst til at hjælpe mig med noget tysk, det er med noget tillægsord? bare lige svar her inde så kan jeg give vidre forklaring:D -
Essayister!? Hvorfor ingen hjælp?
ForumindlægJeg synes at der ikke er særlig mange der gider at hjælpe mig, efter at have skrevet massevis af indlæg! Er der ikke nogle der gerne vil se på mit essay? -
Hvad betyder ordet proportionssans?
ForumindlægHej med jer. Det er faktisk så simpelt som det lyder, men jeg vil gerne være helt sikker på, hvad det betyder, før jeg skriver det i min stil. Er der nogen, der har en fiks definition? :) På forhånd, tak for hjælpen. Hilsen Ida.
