Søgning på: de måske egnede. Resultater: 17601 til 17620 af 29788
-
sæt det op på en ligning
ForumindlægHej... i en kommune står man mellem dilemaet om man skal indføre elbiler, frem for benzinbiler. Årligt re udgifterne for en elbil = 44274for en benzinbil er den årlige udgift: 42366men efter 8 år, fjernes forrentning og afskrivnings udgiften.Dette betyder at den årlige udgift for elbiler nu er : ... -
fs10 stil
ForumindlægHej.... nogen ideer til hvad det mund kan være for nogle emner? -
tilføjelse af opgave
ForumindlægHeyJeg har endnu engang prøvet at tilføje en opgave(tysk), men til min store overraskelse er denne heller ikke blevet tilføjet!Hmmm.... -
massen af jordens atmosfære
ForumindlægOpgave: vurder massen af jordens atmosfære, når jorden antages at være en kugle med radius 6371 km.Er der nogen der kan fortælle mig hvilken formel jeg skal bruge? -
Mundtl. eksamen= nightmare!!!
Forumindlægyes my nightmare became a reality...igår fik jeg af vide at jeg skal op i muntlig matematik på B niveau, men højniveau for mig da jeg er sproglig.....nu ved jeg bare at jeg virkelig skal terpe det hele indtil det sidder i hovedet på mig, men jeg kunne virkelig godt bruge nogle goe råd på vejen af... -
notater...
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik/kemi prøven i 9.klasse. er der nogle som har gode notater de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
Plz Hjælp!!
ForumindlægEr der nogen der kan rette det her:Roger Hedlund is a father of two teenage girls, Cathy and Martha. He is an owner of a farm in Lake Wobegon. He lives on it together with his family and his big dog, Oscar. At the same moment it rains, Roger lay worrying about his unplanted corn. He tries to kill... -
Eksamen - htx
ForumindlægNu har jeg fulgt med i hvad dem fra det almene gymnasie ville /ikke ville op i til deres eksamner. Så var det jo jeg tænkte at oprette en tråd specielt for htx-elever. Går ud fra at i andre også får jeres eksamner offentliggjort onsdag!?Hvad håber i så på at komme op i / ikke komme op i? :) - Og ... -
differentialligning
ForumindlægHvis man har en opagave som denne:Gør rede for at funktionenf(x)=xe^(-2x)Er en løsning til differentlialligningendy/dx+2y=e(-2x^)er lidt i tvivl om hvordan man gør rede for det. For jeg tænker at jeg bare skal løse differentialligningen, men så kommer der til at stå:2y+dy=e^(-2x)dxog når der står... -
Skr. eng. eks. 3.g - The Diamond Mine
ForumindlægNogle der har nogle kommentarer til dette års essay?Jeg synes personligt at det var meget svært, kunne sagtens have brugt flere timer til at komme ordentlig til bunds i det hele.. -
Macbeth noter
ForumindlægHeyDer var nogen der spurgte efter Macbeth noter og jeg har nemlig skrevet dem ind. Det skal siges at der mangler noter til nogle scener, hvis jeg ike lige har været i skole;)Hvis der stadigvæk er nogen interesseret, kan i bare poste mig en besked!Hygge -
tv-licens
Forumindlæghttp://www.tvlicens.underskrifter.dk/index.php -
karaktergivning
ForumindlægJeg har 3-årig højniveau i mater der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå når det er muligt at få 150 point i alt??????? -
uden hjælpemidler..
Forumindlægf(x) = x^3 - 3x - 2Bestem f'(x)Og gør rede for at der er netop 2 nulpunkter??Det er den sidste..!? er lige lidt usikker...jeg får kvadratrod 1 nemlig..?! -
The Da vinci
ForumindlægVar der ikke verdenspremiere på the da vinci mysteriet i går? Var der nogen der så den? -
Pluripotent
ForumindlægHejJeg kan ikke rigtig finde noget entydigt svar på hvad pluripotent, totipotent og multipotent betyder, og aller mest, hvad forskellen er på dem... nogen der kan hjælpe en flittig biologistuderende, der snart skal til prøve?? -
EøB Eksame (Gym)
ForumindlægHejHer den 31. skal jeg så op i erhvervsøkonomi. Et fag, hvor eksamenspensummet ikke er mere end omkring de 200 sider. Men spørgsmålet er, hvordan man rent faktisk går op til en EØ-eksamen og hvordan hele eksaminationen kommer til at forløbe… Jeg håber, at I kan guide mig igennem til, hvordan jeg... -
Espergærde GYM!
ForumindlægHej nogen som kender læreren Torben Wiberg Køldal fra EG? Han er lærer i samfundsfag, historie og erhvervsøkonomi!Vil bare vide om han er streng, for har ham nemlig som censor.... -
kan jeg få nogle gode råd?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har en hård og barsk fremlæggelse foran mig på tirsdag, mit emne er IT, så ville høre om i havde nogle gode råd om hvad der ville være relevant at fortælle/fremlægge om?? på forhånd tak og fortsat god dag :) -
diff ln til en brøk
ForumindlægHey,Er der nogen der kan hjælpe mig beregn differenskvotienten af f(x)=ln((2x^2-4)/(2x^2+1))
