Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17601 til 17620 af 170365
-
Odontologi (tandlæge)
ForumindlægHejjjjj Pt. har jeg et snit på 10,5 inkl. hurtigstartsbonus. Jeg har dog ikke mulighed for at søge ind i år, da jeg mangler at læse et fag op. Pt. er kvote 1 på 10,3 og kvote 2 på 10,1. Tror i det er muligt, at uddannelsen på to år ikke stiger til mere end 10,5? Det ville være super træls at læs... -
Opgaver uden hj. midler
ForumindlægEr der nogen som sidder inde med opgaver uden hjælpemidler til et-årigt A-niveau??Gerne med svar!! ;P -
Hjælp til beregning
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe med nedenstående spørgsmål; Opgave 1 Peter har i de seneste 4 år modtaget følgende nominelle bruttoløn, jævnfør nedenstående tabel 1.1: Tabel 1.1: Peters bruttoløn i løbende priser 2014: 350.000 2015: 390.000 2016: 440.000 2017: 510.000 Årlig bruttoløn op- gjort i årets p... -
Økonomisk vækst i DK
ForumindlægHej. Nogen der kan hjælpe mig med denne opgave. Gå ind på "Danmarks Statistiks hjemmeside". Find ud af hvordan det går med hensyn til den økonomiske vækst. På baggrund af den økonomiske vækst og andre samfundsøkonomiske mål som du kan se på siden, skal du bestemme hvilken konjunktur d... -
En funktion f er givet ved forskriften f(x)=ln(x)+x3-4x, x>0. a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(2, f (2)) . b) Bestem monoto...
ForumindlægPlz hjælp, sidder med den sidste opgave -
HVORDAN KAN SAMFUNDSFAG KOBLES TIL FOLKEDRABET I RWANDA???
Forumindlæghey! jeg skal aflevere min AT-synopsis på mandag, men jeg føler mig stadig fuldstændig på bar bund. jeg skal skrive i Samfundsfag B og Historie A om folkedrabet i Rwanda, og min problemformulering lyder: "Kunne det internationale samfund have forhindret folkedrabet i Rwanda?" ... -
HA (jur) og mat
Forumindlæghej, jeg har netop fået brev om at jeg er blevet optaget på ha (jur) (fra en standby-plads), det var ikke min første prioritet og derfor har jeg ikke undersøgt uddannelsen så meget (som jeg måske burde.. ) synes den lyder ret spændende men er lidt nervøs for hvor god man skal være til matematik ... -
HJÆLP HASTER BØGER
ForumindlægHej SP Jeg er ved at købe Fundamentals of General, Organic, and Biological Chemistry (McMurry-bogen), Pearson New International Edition, Forlag: Pearson Education, udgivet i 2014. Jeg tror den har bobler som cover. Men jeg er ved at købe McMurry-bogen med en blomst på! Er der forskel på de to... -
Finansøkonom bøger købes (1. semester CPHbusiness)
ForumindlægHejsa. Jeg leder efter de bøger jeg skal bruge på mit første semester af Finansøkonomuddannelsen på CPHbusiness. Der er tale om følgende bøger: 9788741257754 - Finansielle markeder og investering for private en grundbog 9788759314999 - Metode og projektskrivning en introduktion 9788741256078 - ... -
Muligt at dumpe?
Forumindlæg2.1 i snit samlet inden de sidste 7 eksamer. 3 i snit de sidste 6 eksamer, en eksame tilbage, muligt at dumpe? -
Sygeksamen og...
ForumindlægHej! Jeg er meget bekymret for min eksamen på mandag, jeg skal op til mat. B skrf.. jeg ersyg og ved ikke om det går over indtil mandag., jeg er bange for at det påvirker min eksamen.. Så mit spørsmål er hvis jeg går til sygeeksamen og det er i august hvor jeg skal tage sommerkursus i mat. A på G... -
Opstil 2 ligninger og løs dem. A. Tømmerhandel Bøgh tager 36 kr. pr. meter af en slags brædder. De leverer gratis. Tømmermester Birk tager 34 kr. pr. meter f...
Forumindlægsv -
Renter og ekspotionelle funktioner
Forumindlæghar virkelig brug for hjælp til denne opgave, håber nogle kan hjælpe pdf er lagt -
Fra STX til HA Erhvervsøkonomi på uni
ForumindlægHej! Jeg blev færdig med min stx i sommers og har valgt at læse Erhvervsøkonomi og Matematik i København efter sommerferien. Jeg vil i i denne sammenhæng høre om, der er nogen herinde, der på samme vis er gået fra STX og startet på en uddannelse ala ovenstående, evt. almen erhvervsøkonomi osv. o... -
Cuba-krisen - Redegøre for grundtrækkene ved den kolde krig 1945-1962, flexible response, massiv gengældelse og terrorbalancen
ForumindlægHej Er der nogen, der har eventuelt har nogle gode materialer, der vil hjælpe med at besvare: Redegøre for grundtrækkene ved den kolde krig 1945-1962 med særlig vægt på flexible response, massiv gengældelse og terrorbalancen På forhånd tak :) -
Ikke tilstedeværende lærer i mat C
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at tage online mat C ved siden af arbejde. Men jeg står i den situation at min lærer stortset ikke besvarer spørgsmål eller emails. Og desuden heller ikke godkender mine opgaver til tidsfristerne. Hvilket betyder at jeg ikke kan udfylde de næste opgaver som indeholder opga... -
Hvilket gymnasium
ForumindlægHej! Jeg skal på efterskole til næste år og derefter skal jeg på gymnasiet. Men! Jeg vil meget gerne have Dansk på A, Samfundsfag på A, Engelsk på A og Spansk på A. Kender i nogle steder, hvor man kan få det? Mvh Dampe -
Funktionelle indkomstfordeling problem
ForumindlægHej Jeg skal svare på et spørgsmål i international økonomi. "Når økonomer taler om den "Funktionelle indkomstfordeling", er det følgende begreb, der skal inddrages: Disponibel indkomst, BNP, BFI, realindkomst." Jeg skal så svarer ja eller nej til dette. Jeg ville selv sige j... -
Om landbrugspolitik
ForumindlægHjææælp jeg har valgt at skrive 3.g opgave i International økonomi- og kunne derfor godt bruge lidt gode råd, jeg har valgt at skrive om eu's landbrugspolitik, men ved ikke rigtigt hvordan jeg starter! er der nogen som kan hjælpe med gode råd eller forbindelser? -
Er der nogen, der vil læse min opgave igennem?
ForumindlægHej :-) Jeg er tæt på at være færdig med mit studieretningsprojekt om finanspolitik i fagene international økonomi og matematik. Jeg synes, det kunne være rart at få en anden, som har forstand på emnet, til at læse opgaven igennem og sige, om der er noget, der er forkert. Er der en, jeg kan få ti...
