Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 17621 til 17640 af 35259
-
Skal det med som bilag?
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP i vø og afsætning. Jeg skal aflevere i morgen. Jeg har udregnet og analyseret nøgletal for min fars virksomhed, er det nok at skrive årsrapporten på kildelisten, eller SKALregnskabet med som bilag i SRP? Jeg er meget i tvivl.. -
Hjælp!!! til kvalitativ og kvantitativ bestemmelse af kemisk stof
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SRP og har fået et spørgsmål som handler om hvordan jeg kan lave en kvalitativt og kvantitativt bestemmelse af et stof i en tablet, er det sådan noget med at man laver et spektre og kigger på indlægssedlen?? hilsen en meget tabt SRP skriver -
harmoniske svingninger
Forumindlæghej, er der nogle der har skevet SRP i mat og fysik om harmoniske svingninger og differentialligninger, som evt. vil sende deres opgave som inspiration. Skal til at skrive SRP snart om dette emne, men er virkelig på bar bund! :( -
Hvor stor betydning havde de allieredes brydning af Enigmatelegrammerne for 2. verdenskrigs forløb? af Faurholt, Niels Ole. Er der nogle der kunne sende denne?
Forumindlægeg har igang med SRP og mangler kilden eg har igang med SRP og mangler kilden "Hvor stor betydning havde de allieredes brydning af Enigmatelegrammerne for 2. verdenskrigs forløb? af Faurholt, Niels Ole." -
rektionsmekanisme .. stærkt brug for hjælp :(
ForumindlægHej alle, jeg sidder med SRP - og sidder godt nok fast i en reaktionsmekanisme. Nogle der er gode tl det og vil hjælpe bare 10 minutters tid? Det vil jeg sætte stor pris på. Jeg skal forklare. hvad der sker trin for trin... håber en vil hjælpe mig! det er til SRP og betyder meget for mig, de... -
Hjælp emne.
ForumindlægGod aften alle sammen. Jeg skal skrive en SRP om Fysik A og Historie A, jeg ville lige hører, om der er nogle kloge hoveder inde her på studieportalen, som kan give mig nogle emner til min SRP opg. På forhånd tak. -
Nedbrydning af acetylsalicylsyre Kemi A og Mat A
ForumindlægHej, er der nogle derude der tidligere har skrevet en SRP opgave med det ovennævnte emne og fag? Jeg er nemlig meget i tvivl om, hvordan kemi-delen skal struktureres og ville gerne få noget inspiration inden SRP-forløbet begynder i næste uge. På forhånd tak! -
Diskurs analyse i dansk og biologi
ForumindlægJeg skal lave en diskursanalyse i SRP og er blevet lidt i tvivl om hvordan man gør det på den bedste måde. Jeg har to artikler, som jeg undersøge hvordan MFR italesættes i forskellige sammenhænge. Jeg tænker at bruge nodalpunkt, antagonismepar, ækvivalenskæden osv. men hvordan stiller jeg det pæn... -
Mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg vil bare spørger om der er nogle der ved hvordan en mundtlig eksame i 9. klasse kommer til at være? Er det fx. mening at man trækker et emne i engelsk og derefter bliver sat ind i et forberedelsesrum og får tid til at lave det man skal sige foran censor og lærer på 40 min. eller hvad? ... -
Matematik uni?
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe. Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil ... -
kort opgave: Le gentil petit diable
Forumindlæger der en, der vil rette den her opgave i gennem.. det ville bare være guld..Svar på nogle spørgsmål til "Le gentil petit diable": 1) La vie en Enfer est trés difficile pour le diable, parce qu’il veut être gentil, mais le père du diable veux qu’il est méchant. C’est que c’est bien d’êt... -
rettelse... haster skal afleveres imorgen
Forumindlæghej.. Har forsøgt at Ændre meget i den denne gang… Håber der er en der gier rette de alvorlige grammatiske fejl.. mange tak på forhånd Letter addressee d’ Algérie au proviseur du lycée oú Aicha a fait ses etudes. Elle a écrire á proviseur pour obtenir aide. Aicha a conteur, quels que peu de p... -
Réponds en francais, hjælp til rettelse
ForumindlægRéponds en francais : 1. Comment est la conversation entre Josette et son ex- mari ? Pourquoi ? La conversation entre Josette et son ex-mari est trés court et simple. Ils ne vouloir pas dire quelque chose important. Peut-être ils ont peur qu'ils vont dire quelque chose , qui commence un bat... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej Nogen der vil rette en dansk-fransk oversættelse og noget tekst? Ville være alletiders! Efter at have overværet Fader Jeans prædiken i kostskolens kirke går familien Quentin ud og spiser i byen på restaurant ”Den store hjort”. Men krigen sætter sine spor på deres måltid. For at få kød må man... -
oversættelse
ForumindlægForlystelsesparken blev stiftet som et aktieselskab, hvor mange af aktionærerne var de håndværksmestre, som deltog i opbygningen. Tivoli blev d. 25 juni 1944 bombet af en såkaldt dansk modstandsgruppe. Det var dog ikke tilfældet, det var en tysk Schalburg-gruppe, kaldet Peter-gruppen, der bombede... -
Love between different cultures, outline
ForumindlægHej Jeg skal aflevere min engelsk disposition her på mandag , men jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om til min mundlige eksamen? Mit overemne er: "Does love conquer all?" og under det emne har jeg valgt: "love between different cultures". Jeg synes at emnes lyder spæn... -
Wikipedia kildekritik
ForumindlægJeg er i øjeblikket ved at skrive SSO opgave, og har brugt mange artikler fra Wikipedia på både dansk, engelsk og tysk til min opgave. Jeg er i tvivl om, hvordan jeg skal forholde mig til dem. Både med hensyn til kildekritik men også i litteraturlisten. Tag et eksempel her. Jeg har brugt adresse... -
Hvilken karakter har betydning for om man kan rykke op til 3g
ForumindlægHejj.. Jeg har lige et spørgsmål. jeg har lige afsluttet 2 g og har været op i engelsk både skriftlig og mundtlig og det gik ikke så godt. Jeg fik 00 fra begge. desuden har jeg også været op i matematik fik 00 og biologi skriftlig og mundtlig og fik 02 i begge og i AT årsprøve og fik igen 02.... -
Man gramatik
Forumindlæghej kan man sige på engelsk the (Indianerne) used (røgsignal?)as a telefon and in africa (man)? used trommer det er ganske interessante at man stadig bruger røgsignaler i dag når der vælges en ny pave i rom ?? KAN MAN SIGE it is interesant that you stell use røgsignaler? today when ... -
Halvt år i USA
ForumindlægHey Her i starten af næste år har jeg tænkt på måske at tage et halvt år til fx USA og arbejde samtidigt med at jeg lærte noget engelsk. Problemet er at jeg ikke rigtigt har noget konkret og på den måde ikke lige vil vide hvordan dette skulle foregå. For jeg har siddet og kigget på nettet efter ...
