Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 17681 til 17700 af 18958
-
Elever der kommer forsent, ikke afleverer
ForumindlægHvad syntes I om at der er mange gymnasie elever der afleverer ofte op til en måned efter at de skulle? Personligt kunne jeg ikke drømme om det... Jeg har afleveret 3 opgaver for sent i hele min gymnasie tid (går i 3g nu), og 2 af dem har jeg aflevert senere samme dag. Det syntes jeg da er de... -
Lineær funktion opgaver
Forumindlæg(Se vedhæftede) Er der nogle som vil hjælpe mig med opgave b. og c. (d skal jeg ikke lave) -
Hjælp til oversættelse af korte sætninger
ForumindlægJeg har virkelig problemer med disse sætninger... 1. Oversæt følgende sammenblandede sætninger korrekt: Man kan sige, at hvis det regner, bliver gaden våd; men omvendt kan man ikke sige, at når gaden er våd, har det regnet. Det er klart, at skønt vejret er, friluftsbadet altid tomt. 2. Oversæ... -
Meine Freizeit, nogen der kan rette teksten? :) tak på forhånd
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
Einfach so: Robert
ForumindlægHej alle sammen. Er der mon nogen der har oversat teksten Robert i "Einfach So!"? Eller som vil rette min opgave? Teksten er som følge: Hver dag indlægges der mange mennesker på vore sygehuse. En af dem var min gode bekendt Robert. For et år siden var han med til en firmafest. Om natt... -
PDF.
Forumindlæghej!er der nogen som ved hvordan man kan kopier teksten fra akrobat reder (pdf) over på word?på forhånd takmed venlig hilsenliv rasmussen -
Boykot-liste
ForumindlægHej teamet bag studi.I har før snakket om at opgradere studi til version 2.0. Her har der været forslag om, at i burde oprette en liste, på hvilken man ville kunne se, hvem der var online på studi. Kunne i ikke også lave en liste, hvorpå der står nogle navne på nogle brugere, som ikke har opført/... -
Elektrisk energioverføring
ForumindlægI dette emne er det godt at kende begrænsningens kunst. Det har dog ikke afholdt folk fra at skrive tykke bøger om emnet.Sædvanligvis vil man begynde med statisk elektricitet. Hvis I har tæpper på gulvet eller pelsen fra en død gnaver, kan der indledningsvist godt spindes en ende over det. Det ka... -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Held & Lykke...
ForumindlægHej....Jeg skal op til Fysik/Kemi imorgen, jaer jeg skal op til afgangsprøve i fysik/Kemi.Jeg vil ikke spørge om noget men jeg vil bare ønske folk held og lykke med deres prøver.Så be en bøn formig og kryds fingerne for at jeg kommer op til Induktion eller Tansformation...Malfoyps. Held og Lykke ... -
AT religion og historie
ForumindlægJeg har om Hadj i Religion og Historie og har formuleret disse spørgsmål: Hvorfor foretager muslimer Hadj? Hvilken betydning har Hadj efterfølgende for de muslimer der har foretaget rejsen? Hvordan påvirker Hadj muslimers adfærd, og har hvis den gør, hvordan påvirker den så deres syn på samfund... -
Spansk eller Fransk?
ForumindlægHej vil lige hører jeres mening om hvad i synes er nemmest/lettest spansk eller fransk??? -
Student imorgen..
ForumindlægHej, mit indtryk siger man at ikke særlig mange bliver studenter imorgen.Dog blivier jeg selv student imorgen (Sproglig) og vil da lige høre om jeg har nogle "compañeros" som også bliver imorgen?Hvad skal du op i og hvad tid?Jeg skal selv op 10.15 i religion, så kryds lige fingre ;)Venl... -
Oversættelse
ForumindlægDet er præpositioner (forholdsord), der styrer akkusativ, og præpositioner, der styrer dativ. Efter morgenmaden hentede vi altid avisen. - Jeg er imod regeringen. - Baren er lige om hjørnet. - Det er til pigen fra bedstefaren. - Vi kommer gennem haven. - De kæmpede hårdt mod stormen. - Dengan... -
Tjek din skrivehastighed
Forumindlæghttp://www.play4traffic.com/game.phpI venstrehjørne kan du vælge sprog. (De staver diamanter forkert)Jeg fik 73 i første forsøg og 80 i andet. -
Hvor skal kommaet sættes?
ForumindlægHar lavet en debat for lidt siden, men tror jeg satte den ind under et forkert emne. Hvor skal kommaet sættes i denne sætning? Derfor er det af større betydning hvilke emner der interesserer vælgerne i valgkampen. Mine to bud: Derfor er det af større betydning, hvilke emner der interesserer væ... -
Borschtsch - oversættelse
ForumindlægJeg ville være glad, hvis der var nogen, der ville kigge denne oversættelse igennem og fortælle mig hvor der er adverbialled (har fået at vide at det er noget med tid og sted, men er ikke så stiv i lige det). Jeg skal nemlig sætte analysetegn (x, o, trekant, firkant og bølgestreg under adverbiall... -
HJÆLP ! dansk billedanalyse og fortolkning
ForumindlægHej. Jeg skal lave billedanalyse og fortolkning af et billede.. jeg skal bruge en analyse model, er der en der kan hjælpe ?? Mvh. Diana -
Anbefal en bog
ForumindlægHey..Det kunne være cool hvis i gad anbefale en god bog eller to uanset genre. -
Billedkunst LEKTIER!!!
ForumindlægVores billedkunstlærer, 3.g c niveau, giver os sygt mange lektier for. Lektiemængen tager vel ca. 20-60 min. at lave. F.eks. skulle vi her den anden dag lave tre portrætter og ALLE i klassen blev savet, fordi de ikke havde brugt nok tid på det. VI har overvejet at gå til rektor, men vi ved ikke h...
