Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17701 til 17720 af 24761
-
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
Matematisk tolkning
ForumindlægHvordan tolkes følgende matematisk udtryk n > 2 and a,b,c ≠ 0 -
Hjælp til formulering af sætninger
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med at formulere disse sætninger på tysk, og jeg kunne derfor godt bruge lidt hjælp. Jeg har selv en idé om hvordan de skal lyde, men jeg er ikke sikker, så jeg har skrevet det jeg ønsker at sige på dansk (det med fed skrigt), og så har jeg også skrevet mit bud på hvo... -
Iliaden-spørgsmål
ForumindlægGoddag alle jer, der har læst hele Iliaden eller bare en del af den. Jeg har læst noterne på "ClassicNotes", som der blev henvist til tidligere. Der står, at der i sang 24 endelig bliver afsløret, hvorfor Hera og Athene hader trojanerne så meget, som de nu engang gør. ClassicNotes påstå... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHvordan ville I sige: Spillene blev opført en torsdag hvert år i juni måned. Alle vognene samledes ved siden af domkirken og kørte derpå rundt i byen, hvor de gjorde holdt omkring et dusin steder, hvor stykket så blev opført. Every year on a random Thursday in July the plays were performed. All t... -
Biologi og ?
ForumindlægJeg tænkte, at det ville være det letteste, hvis man lavede en tråd for de "største" fag, så man ikke fik oprettet for mange tråde omkring det samme emne, så forum heller ikke bliver for uoverskuelig. Men jeg tænkte, at man kunne komme med ideer i denne tråd, hvis man har biologi i ta... -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Er der en der har lyst til at se min oversættelse igennem for fejl??PPÅ dansk:Den unge James Kilroy var i 1940erne havnearbejder i Bostons dokker, hvor han lastede pakkasser med cowboybukser, der skulle sendes med fragtskibe til alle egne af verden. En regnfuld november morgen havde kilroy s... -
Bedømmelse af SRP
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der gider, at bruge tid på at læse min SRP og give en bedømmelse af den og hvilken karakter den burde få? Jeg har lige fået den tilbage og er utrolig skuffet over min karakter.. Tak på forhånd. Venlig hilsen Maria -
HASTER..hjælp til rettelse af 5 linjer
Forumindlæghej, er der nogen som vil lige kigge på sætningen i parantes og se om det er rigtigt oversættet ud fra det danske sætningen? 1. jeg åbnede øjnene og så på vækkeuret (I opened my eyes and saw at the alarm). 2. efter et par minutter (after a couple of minute ) 3.jeg satte (mig) op i seng(en) <... -
"The Beach" (hjælp (haster) til problemformulering)
Forumindlægjeg sider fast i min problemfomulering. jeg skriver om the Beach med i et sociologisk syn på rejsen, altså en form for identitetsdannelse. jeg ved bare ikke hvad jeg skal i min problemformulering. HJÆLP -
Optagelses prøve
ForumindlægHej allesammenEr der nogen af jer, som ved hvad man laver til en optagelses prøve? -
Hjælp til 7 linjer baby tysk
ForumindlægFølgende ville veje fænomenalt at få hjælp tilJeg hedder Holger og jeg er Marthas søn.I vores hus var der mange diskutioner og skænderier.. Min far var tit fuld og bankede min mor..Jeg så min mor dræbe min far og dette tilgiver jeg hende aldrig..Jeg snakker aldrig med hende igen..Min far var måsk... -
Gymnasievalg(linje)
ForumindlægHej til næste år vil jeg på gymnasiet. jeg er gået hen i et kæmpe dillema. jeg er god til samfundsfag og vil gerne have det på A niveau, men så skal man have matematik på B niveau, det er et lille problem da jeg ikke ligefrem er arkimedes. jeg ville bare vide når linjen er en international sa... -
Ret fejl i sætning.
Forumindlæg"Did you take my lunch money? I left them on the kitchen counter last night." In his autobiography, the author speaks very open about his complicated relationship with his parents. The story takes place in a small town that are located in Nepal The story is build up chronologia... -
problemer til IT-casen
ForumindlægDette forum er oprettet med henblik på at man kan poste sine probs. Den anden tråd er ved at blive uoverskuelig. Så her kan man skrive sine problemer andre kan få glæde af!HER MÅ KUN SKRIVES PROBLEMER, ALTSÅ INGEN SPØRGSMÅL -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
hjælp til projektopgave
ForumindlægHej alle. Jeg går i niende klasse og skal snart lave projektopgave. Sammen med to andre skal vi lave en opgave om massakre. Vi vil undersøge, hvad der sker og hvorfor. En af årsagerne til emnevalget var, at vi ville undersøge om voldelige computerspil o.s.v. spiller en stor rolle. Jeg er bare... -
2. fremmedsprog - spansk A eller tysk B
ForumindlægHej alle, Skal jeg vælge spansk A eller tysk B som 2. fremmedsprog? Er spansk svært at lære? -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster?
