Søgning på: religion c noter. Resultater: 17701 til 17720 af 76504
-
Konstruering af trekant.
ForumindlægHej. En opgave lyder: De fem trekantstilfælde. Denne opgave indeholder et eksempel på hvert af de tilfælde, man kan komme ud for, når man skal konsturere en trekant ud fra sider og vinkler. I hvert tilfælde skal man konstruere trekanten ud fra tre givne stykker. Et eks. er a. Alle sider er ... -
TERMISK ENERGI - HJÆLP
ForumindlægMit spørgsmål lyder på: En blykugle bliver skudt ind i en træplanke. Blykuglens temperatur er 20 °C. Hvor stor skal kuglens fart være, for at blykuglen smelter. Du kan antage, at der ikke bliver overført energi til træplanken under kuglens opbremsning. Hvilken formel skal jeg bruge og h... -
Ny forum feature
ForumindlægNår man holder musen over et indlæg i forummet kan man nu se hvilken kategori indlæget er oprettet i.Håber I kan bruge det! -
Renæssancetekst
ForumindlægHej,Jeg skal læse en tekst og fortælle hvad det er der gør den til en Renæssancetekst, nogle der har ideer til hvad det er der kan gøre en tekt til en Renæssancetekst?Bjarke -
Nogen der ville kigge på det?
ForumindlægHejsa Har en lille stil, som jeg vil gerne have kigget på`? Det værste grammatik fejl og jeres argument. Er der nogen jeg kan sende til "deres mail"? mvh deniz :) -
Hvilken gymnasiel uddannelse er bedst for mig?
ForumindlægHej. Jeg er en 14-årig dreng fra Virum og vil gerne spørge, hvilken uddannelse passer bedst til mig. Jeg er uden tvivl en nørd og har allerede besuttet mig for at jeg skal være en ingenør. Udover det er jeg også halv englænder, hvilket har gjort det oplagt for mig at jeg skal følge min fars fods... -
HJÆLP MED AT FINDE ET EMNE!!!!!
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at finde et underemne til projekt uge. Mit deleemne er de ti bud, altså at man fx. godt kan tage om den bud der siger at man ikke må dræbe, og så snakke om dødstraf.... Håber i kan hjælpe, tak på forhånd!! -
engelsk eksamen imorgen
Forumindlæger der nogle der har en analyse model engelsk mundtlig eksamen eller er der nogle der ved og gider skrive hvorfor nogle punkter man skal gå ud fra. på forhånd tak. -
frafald
ForumindlægKan man begå frafald i Islam hvis man siger ( også at man er overbevist om ) at det er jorden der kredser om solen og ikke omvendt? Fik at vide, at i Islam er man forpligtet at tro at jorden er fast, og ikke bevæger sig, mens solen kredser om den.. men jeg er ikke helt overbevist om det. betyder ... -
Hvorfor er Vesten mere udviklet end den arabiske verden?
ForumindlægUnder den tidlige Middelalder var den arabiske verden mere udviklet end Europa, men i dag er det omvendt. Hvad er egentlig årsagen til dette? -
rettelse af tysk tekst
Forumindlæghej gider nogle og rette mit tysk? -
Demokratisering
Forumindlægjeg er i gang med en projektopgave, og har virkelig brug for hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad kræver der for at et land kan få demokrati? Tak på forhånd!:) -
Den franske revolution
Forumindlæger der nogen der kan fotæl noget om borgerkrigen i den franske revolution -
Please, hjælp !! Engelsk disposition..
ForumindlægHey! Jeg skal i gang med at lave en engelsk disposition. Jeg vil skrive om forskellen mellem de danske familier og muslimske .. Har I nogle gode forslag til emnet? tak :) .. -
Hitler?? Hvorfor gjorde han alle disse ting???
ForumindlægHej alle sammen!! Jeg vil gerne hører jeres meninger om Hitler og sammenligne dem med min... Hvorfor gjorde Hitler alle de ting han gjorde.. Jeg forstå ham ikke.. Han er sådan en skrotbunke. Tilføj venligst noget til denne overseje debat.. Så jeg kan se om jeg har ret eller jeg har misfort... -
Ang. eksamen
ForumindlægHej folkens, Jeg er rigtig RIGTIG ulykkelig over hvor slemt det gik til min religionseksame. Er det muligt at få den taget om??? Sagen er at jeg havde det elendigt, da jeg sad inde til forberedelsen, kunne slet ikke koncentrere mig, hvad resulterede i at jeg intet overblik havde over tekstens det... -
En teori
ForumindlægEn teori om universet. Holger Bech Nielksen, professor emeritus (Niels Bohr Instituttet) og forfatter til strengteorien tror ikke længere på sin egen teori, hvilket kunne læses i Politiken (28/8). I stedet foreslår han en teori, han kalder random dynamics, en så kompliceret affære, at den ald... -
Skrevet Koranen
ForumindlægHvem har skrevet koranen? Det er da ikke Muhammed?? Er det ikk mundtlig overlevering og så andre der har nedskrevet det senere?? HELP :D -
frigøre sig fra synden?
ForumindlægKan mennesket i følge kristendommen frigør sig fra synden? -
PLEASE!!
ForumindlægEr der ikke nok nogen der vil rette min dansk stil. den er ikke særlig lang. PLEASE:::::
