Søgning på: matematik fp10 2020. Resultater: 17741 til 17760 af 32066
-
Oversættelse - "Forskudt eksponentiel vækst"
ForumindlægHej! En der kan fortælle mig, hvordan man siger "forskudt eksponentiel vækst" på engelsk? Jeg mener, at "eksponentiel vækst" kan oversættes med "exponential growth", men har ingen anelse om, hvordan man oversætter det, når det er "forskudt eksponentiel væk... -
Htx / Stx ?!
ForumindlægHej! Jeg går i 9. kl og skal snart finde ud af, hvilket gymnasium jeg skal vælge. Dermed har jeg MEGET svært ved at træffe en beslutning! Altså jeg står i det dilemma, at jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal vælge stx / htx. Derfor tænkte jeg på, om der er nogen, som vil fortælle / hjæl... -
Chi-i-anden test - GOF-test hjælp!!!
ForumindlægHej, jeg i tvivl om hvordan jeg skal sætte mine forventede og observerede værdier op! Jeg ville tro at en nulhypotese kunne lyde: "Resultaterne for fodboldkampene i 2016 og 2017 er det samme." men jeg kan simpelthen ikke få opgaven til at give mening samlet set :) HJÆLP (maple bruger) ... -
faktor opløsning af fjerdegradspolynomium
Forumindlægfoklar venligst trin for trin ..kan bare ikke find ud af det here 1. f(x)= x^4 - x^3 - 7x^2 + x + 6 2. p(x)= 100x^4 + 900x^3 - 2300x^2 - 900x + 2200 -
Gymnasie forberedelser
ForumindlægHej:-) Jeg skal starte på HF her efter sommerferien, og jeg er så småt igang med at forberede mig selv lidt. Jeg vil egentlig bare spørge om der er nogen der går på HF der kan sige ca. Hvor mange lektier man får for, og om det er dag til dags lektier, eller om det er afleveringer? Hvor lange er... -
Dem der ikke er go til skole?
ForumindlægHej, jeg har taget 10 klasse, og det gik fint, gennemsnit på lidt over 8 (gammel reform). Jeg tog så på gym, men her er det gået ned af bakke. Mine årskarakter er næsten alle 02, og det samme med eksamen, udover fysik som jeg dumpede i idag. Jeg vil så gerne vide hvad mine muligheder er. Jeg er... -
5. juli!
ForumindlægDen 5. juli er fristen for ansøgninger til videregående uddannelser! Det er 9 dage! Hvad har du tænkt dig at søge ind på? Jeg søger ind på retorikstudiet. Andre? -
poissonfordeling
ForumindlægHejsa. Jeg har en opgave som jeg ikke rigtig kan finde ud af at starte på. Har i evt en ide? Med Venlig Hilsen Mads -
1.g , bog
ForumindlægHej alle sammen, jeg kunne godt tænke mig en bog til noget fysiklæsning i ferien. - Helst en del pædagogisk vejledende. Niveaumæssigt, er jeg ikke klar over, hvad jeg skal gå efter. Jeg har lige afsluttet 9. (men det spiller umiddelbart ikke en central rolle). Jeg skal have fysik i 3 år på B-nive... -
Hvad skal jeg vælge næste år?
ForumindlægHej, Jeg skal om 2 uger vælge hvilket gymnasium jeg skal på næste år. Jeg er stadig meget i tvivl. Jeg står mellem at vælge Niels Brock Det internationale gymnasium eller Zahles gymnasium. Jeg er meget ambiøs og vil gerne gå på et gymnasium hvor der er meget faglighed men på samme tid godt socia... -
Graf afgænser område
ForumindlægJeg ved ikke, hvordan denne opgave skal løses -
Gymnasiale uddannelser
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse. Jeg har besluttet mig for at tage STX. Men jeg ved ikke lige hvilken gymnasium er bedst. Det skal være indenfor København. Jeg bor nemlig selv i Nørrebro. Jeg har tænkt på Københavns Åbne Gymnasium eller metropolitan skolen. Kender i andre gode gymnasier? jeg er ret i tviv... -
Filosofi og Naturvidenskab?
ForumindlægJeg har flere gange hørt, at filosofi og naturvidenskab hører tæt sammen. Dog ville jeg høre på hvilke punkter gør de det? -
mat_terminsprøve A
ForumindlægHej SP! :) Jeg hr snart terminsprøve i matA, men ved ikke hvordan jeg skal øve mig? :S plz hjælp! det er vigtigt for mig, at får en god karakter, da jeg skal nu overbevise min mat lærer at jeg KAN mat til 10 eller til 7-tal og ikke til 02!!! :S I må hjælpe mig!! -
opgave 3
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe med den her opgave?:) -
SØGER ENGELSK UNDERVISNING
ForumindlægHej er 1.g elev og søger engelsk hjælp til mine lektier.. Bor i kbh området, self mod betaling. Nogen særlige interesseret? -
Dansk - Lektiehjælp
ForumindlægJeg mangler hjælp til nogle danskopgaver. 50 kr. per opgave. -
Gode links?
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg ville lige spørger om i har nogle links til mig, såsom lektiehjælp, forklaringer på nogle emner i foskellige fag, træning eller noget andet hjælp til forskellige fag/ en fag -
Fra folkeskolelærer til gymnasielærer
ForumindlægHej Jeg læser pt. til folkelærer på UCC, men har med tiden fundet ud af, at det ikke er det rette for mig. Nogen der ved om man på en eller anden måde kan blive gymnasielærer - evt. ved at læse en to-årig kandidat? Eller kender til andre spændende kandidatuddannelser man kan videreuddanne sig i?... -
Differential- og integralregning emneogave!
ForumindlægHey nogle som kan hjælpe mig med følgende opgaver - helt ligemeget om i har noget kort eller langt, bare noget jeg kan bruge for at komme i gang, for forstår det ikke helt. På forhånd TAK! a) Beskriv i ord og formler vigtige regler og formler i har lært indenfor området differential- og intergr...
