Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17781 til 17800 af 156873
-
Procent?
ForumindlægSpørgsmålet lyder: Hvor mange procent er bengalkattens skeletvægt større end siameserkattens skeletvægt? Hvordan finder jeg ud af det? Har forskriftten fra forrige opgave hvor man skulle bestemme a og b ud fra følgende værdier x1=70kg y1=5,9kg x2=20kg y2=1,5kg -
Bestem rumfanget af den store tablet, inden den blev lagt ned i vandet
ForumindlægHej, Jeg har fået lov til at tage til skriftlig Matematik A eksamen igen, og sidder i øjeblikket og øver mig på eksamenssættet (fra 12. august 2022). Opgave 13b drillede mig til eksamen og det driller mig stadigvæk. Er der en, som kan hjælpe mig med 13b? Opgaven lyder således: En anden bruset... -
i et Atom?
Forumindlæghej kan i hjælpe med en opgave pls. i et atom? -er der mest tomrum - halvdelen er tomrum - er der lidt afstand mellem partiklerne -ligger alle partikler tæt sammen -
Engelsk Oversættelse!
ForumindlægNår vi smider noget ud, forsvinder det, tror vi. Men i virkeligheden forholdet det sig anderledes, i hvert fald i USA. For her roder videnskabsmænd i folks affaldsbunker, og ganske tit lykkes det at finde noget af interesse. Studiet af skrald er en seriøs videnskab, som kaldes garbology. For ak... -
vindmølle
Forumindlæghejsa, jeg har fået dette spørgmsål, men jeg kan ikke finde ud af at svare på det... er der en som gerne vil forklare det for mig og gerne grundigt, mange tak. Hvor stor en elektrisk effekt kan en sådan vindmølle levere en dag hvor det blæser 10 m/s? -
Matematikhjælp mod betaling søges (:
ForumindlægHey derude, jeg kunne godt tænke mig en velkvalificeret person til at hjælpe mig gennem de "sticking" points jeg har mht. en matematik eksamen jeg skal tage her til august. Mit studie er polit (økonomi) på københavns universitet. De emner jeg kan komme op i indeholder følgende: - Lin... -
Astronomi-matematik
ForumindlægJeg ønsker hjælp til to opgaver i matematik til emnet astronomi: Skal man lave en model af galakserne i universet, kan man bruge underkopper som model. En underkop er ca. 10 cm i diameter. 1. Mælkevejen er ca. 100 000 lysår i diameter. Hvilket målestoksforhold bruges i modellen? 2. Solen har ... -
1 aflevering pr. uge
ForumindlægFør reformen ved jeg, at man som regel fik en aflevering pr. uge, hvis man havde valgt matematik på højniveau (A-niveau). Holder det også stadigvæk efter reformen? Gælder det kun, hvis man har mat A i studieretningen (dvs. en aflevering hver uge i både 1., 2. og 3.g?!), eller gælder det også hvis... -
Tage HF fag over sommeren?
ForumindlægHej kære studievejledere, Jeg er ved at tage en fuld HF nu på enkeltfag. Men da jeg gerne vil være færdig om et år så har jeg travlt. Mit spørgsmål er så, hvis det er nogen skoler der tilbyder elever sommerundervisning? Jeg har brug for at tage Samfund B i sommer, så at jeg ikke skal læse 5 fag e... -
Dansk A-niveau maj 2007
ForumindlægHej :) Er der nogen der ligger inde med en skriftlig dansk opgave fra 2007 (HF) ? -
HJÆLP!
ForumindlægHej! Går i 3g og har brug for skriftlig hjælp til opgaver! Nogen der kender/ eller kan hjælpe mig? MVH -
FSA
ForumindlægNogle da har den skriftlige opgave fra December? ville blive meget glad hvis nogen havde den ;) -
Fsa 2012 engelsk?
ForumindlægNår der ved havd opgaven er i skriftlig engelsk er? (I år 2012 i detaljer tak) -
dansk stil
ForumindlægHej Jeg søger efter en der kan rette min skriftlige dansk opgave.. -
Bilers rullemodstand
ForumindlægRullemodstanden Fr på en bil kan beskrives således: Fr = r * Fnhvor Fn er normalkraften og r rullemodstandskoefficienten.- Ved eksperiment er bilens fart så lav, at der kan ses bort fra luftmodstanden.Gør ud fra kræfterne på bilen rede for, at accelerationen må være konstant.Bestem størrelsen af ... -
Grundlag for klage? - dansk STX
ForumindlægHej med jer. Jeg har lige fået min skriftlig eksamen offentliggjort (ligesom alle andre), men jeg er rimelig utilfreds med den. Jeg fik 7 for den, men jeg plejer at få 10 eller 12 i alle danskopgaver. Især i litterære artikler har jeg scoret højt. Ud af de to gange jeg tidligere har skrev... -
Formelle koncentration af ammoniak????
ForumindlægVær sød at hjælpe mig...Opgaven lyder: En 20 vægt% ammoniakopløsning har massefylden 0,923 g/cm3. Ammoniumionens pKs er 9,25.Jeg sakl nu finde den formelle koncentration af ammoniak. Hvordan gør jeg det?? -
American Psycho
ForumindlægOhøj allesammen. Tænkte på om nogen herinde havde vigtige pointer at tilføje, hvis man skriver SSO om American Psycho.Bare fyr løs, så ville jeg være glad :) Tak -
Intertimoment osv.
Forumindlæghej. skal skrive SSO i stive legemers bevægelse, inertimoment og eventuelt fysiske penduler. og steiners sætning vil høre om der er nogen der har nogle gode ideer til forsøg mht disse emner :) -
Rettelse
ForumindlægHey.. Er der en der vil være sød at rette min oversættelse fra dansk til engelsk? According to a major Jutlandic daily newspaper, several traffic researchers thinks that a series of big traffic investments has happened precipitately and on a much too slightly argument. The low utilization of the...
