Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17781 til 17800 af 25907
-
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
Latex?
ForumindlægHvad fanden er det her for noget er det sådan en S-M område? hvad laver det på opgavecentralen og for det andet Latex er sgu da mega klamt fy for satan!!Så skulle i sgu hellere lave et emne med international økonomi -
Student imorgen..
ForumindlægHej, mit indtryk siger man at ikke særlig mange bliver studenter imorgen.Dog blivier jeg selv student imorgen (Sproglig) og vil da lige høre om jeg har nogle "compañeros" som også bliver imorgen?Hvad skal du op i og hvad tid?Jeg skal selv op 10.15 i religion, så kryds lige fingre ;)Venl... -
muligt at forbedre gennemsnit?
Forumindlæghej!vi er nogle stykker der har diskuteret følgende: er det muligt at forbedre sit gennemsnit ved at tage nogle fag om eller tage suppleringsfag, eller er det kun niveauet af det pågældende fag der ændres (hvis det er højere selvfølgelig)?på forhånd tak for hjælpen? -
Oversættelse
ForumindlægHej Jeg kan ikke lige finde ud af hvad de her forskellige "betegnelser" præcist betyder på dansk? Nerd og geek: ja, nerd betyder i hvert fald nørd. Men der står både nørd og geek i min tekst som to forskellige ting, og jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg så skal forstå "... -
Kort sætning
ForumindlægHej :)Jeg har et lille spørgsmål til en lille sætning, jeg er ved at oversætte:Sætningen på dansk lydder: "Det kan forøge en mands følelse af social position betydeligt"Lige nu ser min sætning således ud: "It can increase a mans felling of social position considerably"Er der e... -
eksamenssæt
ForumindlægHejsa.. Hvordan finder jeg sidste års eksamenssæt i samfundsfag? Har ledt og ledt inde på uvm, og kan bare ikke finde rundt. Nogen der kan hjælpe? -
Oversættelse/Shakespeare Eng.
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe! Teksten består af udvalgte sætninger herfra-> http://www.litteratursiden.dk/analyser/shakespeare-william Har lige et par spørgsmål: 1. "Ikke blot at hans værker har været en inspiration for senere forfatterskaber, man kan også genfinde mange af hans tem... -
Hvor mange ord...
ForumindlægHvor mange ord skal jeres dansk stile fylde? Min fylder lidt over 1000 og jeg ved ikke om det helt er nok. -
led karen blixen af ufrivilig barnløshed?
Forumindlægled karen blixen af ufrivilig barnløshed. sidder her med en stil og vil gerne have mine facts iorden... har prøvet at søge på nette men uden heldjope -
Essay
ForumindlægHej jeg skal skrive et essay ud fra en tekst som handler om Multicultural Britain, er der noegn der kan fortælle hvad der skal indegå i den (essayanalyse). -
målet helliger midlet..?!
ForumindlægSidder med et essay og har lige brug for den korrekte vending af "målet helliger midlet" - men hvordan faen er det? Sikkert utrolig simpelt men synes ikk jeg kan give en ordentlig besvarelse selv!Nogen der kan hjælpe?På forhånd tanks :)SS -
2 minutes talk :S
ForumindlægJeg har 2 minutes talk på tirsdag. 2 minutes talk, er hvor du taler i 2 min. om et valgfrit emne. Problemet er hvad skal jeg vælge at tale om. Nogen ideer? Forresten er jeg ikke meget vild med at stå foran klassen og fremlægge alene. Nogle gode råd til det? :D -
Oversættelse af kortmemo
ForumindlægHej!Sidder her og bøvler med en oversættelse af et memo fra eksamen i eng. niv. b maj 2005.Oversættelsen lyder således:Tak for dit memo. Dine forslag til, hvordan vi kan gøre brug af ny teknologi, er interessante.Jeg har også selv gjort mig nogle tanker om, hvordan vi bevarer eller endda øger vor... -
hjælp, hjemmeside?
Forumindlæghey .. nogen som kender en hjemmeside hvor der står noget om realityshows/ tv? altså hvad det er osv. -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Dansk, gloser
ForumindlægEr i gang med at skrive note til "Et udvalg omkring en generation" af Dan Turéll (1981).Nogen der har noget om det, eller kender nogle link?Anyway det væsentlige, der er nogle ord jeg ikke forstår og min ordbog har jeg glemt i skolen.1. konstitutionelle2. eminent (vigtigt?)3. codylt4. m... -
3.g opgave
ForumindlægNu nærmer den store skr. opgave i 3.g sig snart, og der må være andre end mig der er i tvivl om hvilket emne de vil tage sig til. Nogen der kender en side, hvor man kan få gode idéer til en fornuftig 3.g opgave, eller kan komme med forslag??? -
Foredrag - Emne..?
ForumindlægHej, ville lige høre om der er nogle der har nogle forslag omkring emner til et foredrag i dansk..? Det må være ALT. Har bare ikke så mange idéer selv lige i øjeblikket, så er der ikke nogle der kan hjælpe??VH Groth -
Rettelse
ForumindlægHåber der er nogen som vil få tid til at rette min oversættelse, tak.Det er ikke musikken, der er det bærende element i markedsføringen, men derimod påklædningen eller dresscode. Det kan alt sammen godt være temmelig forvirrende, hvis ikke man er ekstremt stilbevidst. Hvad gør man, hvis man er ny...
