Søgning på: To keep the faith. Resultater: 17881 til 17900 af 18613
-
Kan man bede om prøve i engelsk? opfølgning
ForumindlægJeg har lavet en tråd før hvor jeg forklarede at det jeg altid har udmærket mig mest indenfor, og brændt mest for, har været engelsk og specifikt mundtligt engelsk. Har fået 13 i mundtlig engelsk eksamen, bestod cambridge prøven med 96 % rigtige og fik 10 i årskarakter i 2.g hvilket jeg var utilf... -
Kollegier ved DTU
ForumindlægHej, jeg starter på DTU til september og derfor søger jeg med lys og lygte efter en bolig. Men inden jeg sender en masse ansøgninger afsted vil jeg så vidt gerne høre lidt om hvordan lydniveauet er på de forskellige kollegier. Jeg elsker at være social og at drikke en øl, men jeg sætter også p... -
Er old et svært/besværligt fag?
ForumindlægHvad synes i? Hvad mig angår så pisser det mig lidt af at jeg bliver nød til at tage så mange noter, gør i alle det? -
Looping
ForumindlægHej Hvordan ville I forstå det her? -
Te
ForumindlægHej! Jeg drikker meget te til dagligt og jeg ville høre om man kan drikke for meget te? Min bror drikker derimod utroligt meget kaffe. Kan det være godt? -
Burka-forbud?
ForumindlægHvordan har I det med Burka-forbuddet? Stort smil Marie. -
Anna Pihl
ForumindlægUndskyld, jeg spørger om noget så useriøst herinde- Men synes I ikke, karim, (Said Chayesteh)- Bare er den smukkeste fyr i Anna Pihl!? -
Lagrange-optimering
ForumindlægHej, Har en opgave om lagrange som jeg har svært ved. Håber nogen kan hjælpe. Steen starter med at få et overblik over virksomhedens hidtidige produktionsmønster; han kan efter noget research konstatere, at virksomhedens to råvarer, arbejdskraft (L) og kapital (K), producerer output, q,... -
Bøger til farmaceutuddannelsen.
ForumindlægHej. Jeg vil lige høre om der er nogen der evt. har nogle bøger til det første år på farmaceut - uddannelsen, som de evt. gerne vil af med. Hvis ikke så ville jeg også være meget taknemlig, hvis man kunne fortælle mig, hvilke bøger man skal bruge i forbindelse med uddannelsen, samt hvor meget... -
Valg af økonomistudie - hvor, hvad og hvilken?
ForumindlægHejsa folkens Ved godt at emnet har været oppe herinde mange gange, og har også læst de fleste tråde omkring emnet igennem, men vælger alligevel at lave min egen, da jeg føler at jeg har nogle spørgsmål jeg søger svar på. Har læst en masse omkring uddannelser og er kommet frem til a... -
A niveau?
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og på mandag får vi en prøve i matematik fra gymnasiet i matematik på a niveau. Jeg har rimelig styr på anden- og tredjegradsligninger, integral- og differentialregning. Og lidt styr på Vektorer. Hvad mangler jeg? -
Emne til hovedopgave?
ForumindlægHej med jer alle, Jeg skal på et tidspunkt skrive en hovedopgave inden for finansøkonomi. Jeg er så småt begyndt at overveje mulige emner så jeg kan begynde at læse hen imod det. Jeg har et ønske om at den skal indeholde noget "game theory" da det kunne skabe vej for at bruge mate... -
alifatisk carbonhydrid
ForumindlægEr lidt forvirret. Hvis man har et carbonhydrid, f.x penttan C5H12 så er det en alkan. Hvis man fjerner et H bliver det vel til en alken altså penten da man så nødvendigvis må have en dobbeltbingen.. I mine gamle noter står der bare at hvis man fjerner ét H vil man få endelsen -yl.. Men er det ... -
Spansk A selvstudium
ForumindlægHej! Sagen er den at jeg står og skal til at begynde i 3.G igen efter et års udveskling i Mexico. Det vil også sige at jeg rigtig gerne vil have spansk A! Da jeg har haft tysk B og har afsluttet det er kommer det bare ikke til at være muligt at følge et hold (der er desuden ikke plads til fle... -
Forskel på align og equation?
ForumindlægEr der egentlig forskel på align og equation? Jeg bruger selv kun align, fordi 1) hvis jeg vil tilføje noget senere, behøver jeg ikke at ændre environmentet (selvom det ikke er så besværligt i emacs, C-u C-c C-e) 2) før jeg satte align som mit default-environment, skulle jeg selv skrive det. For... -
oplysningstiden
Forumindlæghvad kan jeg kort fortælle om oplysningstiden og forfatterne i denne periode??? jeg kender kun Holberg -
Global opvarmning
ForumindlægHvad syntes I om Al Gores’ dokumentarfilm? Virker den overbevisende... Det synes jeg nemlig ikke selv, selvom jeg dog er medlem af enhedslisten.. det er måske en smule dobbeltmoralsk, ik?! -
Dødsstraf Essay - Rigtige karakter?
ForumindlægJeg er en dreng fra 8. klasse, hvor jeg befinder karakteren yderst skuffende. Jeg vil gerne stille to spørgsmål angående den vedhæftede fil. Den vedhæftede fil er et essay omhandlede dødsstraf. Sprøgsmålene er følgende "Er 4 den rigtige karakter for dette essay, hvis ja hvad skal der til ... -
Film analyse mode
ForumindlægHvis der er nogle af jer derude der sidder med en analyse model, til film, vil jeg meget gerne have den, det haster ;) tak på forhånd -
Vidergåendeudd?!
ForumindlægEr der nogen herinde, der allerede ved hvad de skal efter 3g. Jeg skal læse psykologi- men der er endnu 1 år- til dette., Hvad skal I læse?
