Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17901 til 17920 af 60468
-
Lille Engelsk Stil, PLEASE Rette skal afleveres i morgen d. 8/2 På forhånd Tak
ForumindlægHow to tell a winner The poet’s opinion about what a winner is that a winner is on the top, and the loser is at the bottom. A winner has energy and strength to say “I was wrong” if he for example makes a mistake. But still shall a real winner have sympathy for other people and doesn’t taunt the ... -
Hjælp til engelsk aflevering: Delopgave B teksten Hermie af Nathaniel Rich
ForumindlægHej Jeg håber virkelig at I kan hjælpe mig !!!! Min lærer siger, at teksten har noget at gøre med emnet Gender, altså køn. Men den handler om en krabbe der snakker med en mand og jeg kan ikke helt se, hvordan temaet skulle være noget med køn. :( Håber nogen kan hjælpe mig, evt. nogen der kende... -
Nogle der vil rette 292 ord på engelsk? Bare noget fra min aflevering.
ForumindlægNogle der vil rette dette stykke fra min aflevering eller komme med noget feedback?: I would like to introduce my article by giving a compact statement. I will also involve our topic “innocence and experience”. I have chosen the perspective to Vincent the older brother. I believ... -
''engelsk stil om obesity mangler rettelse''
ForumindlægHejsa Her er min lille stil der bare skal læses og rettes :) .. Håber i vil gøre det for mig , det vil jeg værdsætte ;) . Write a summary of Children teased and bullied at school over healthy food choices in not more than 150 words. Peer pressure is known among kids and young people. Today ha... -
Engelsk A - Idræt B - Udviklingen i USA med hensyn til fedme
ForumindlægJeg skal lave en SRP om fedme. Jeg tænkte på, om der var nogle der havde nogle gode sider, som handler om udviklingen i USA med hensyn til fedme? Eller bare en side, hvor de tænker 10 år frem og analysere, da jeg skal bruge lignende i min opgave :-) -
Engelsk stil i 1st person, 2nd person og 3rd persom
ForumindlægHej alle! Er der nogle der vil tjekke den her stil igennem hurtigt for grammatiske fejl? Det er kun det grammatiske og om det giver mening, ikke så meget indholdet. Tak på forhånd! -
Nogen som vil rette min engelsk stil på halv side? :D
ForumindlægI have a dream that racism will not exist any more in the world, that all race / breeds can live together in peace without hate. They are so many war in the world, so other country who have peace in their country and also have resources, they have to be open for other skin color people, becaus... -
Nogen som vil rette min Engelsk stil PLZZZZZ den er ikke lang! :D Halv side
ForumindlægI have a dream that racism will not exist any more in the world, that all race / breeds can live together in peace without hate. They are so many war in the world, so other country who have peace in their country and also have resources, they have to be open for other skin color people, becaus... -
HHX - Hjælp til valg af studieretning?
ForumindlægHej, Jeg går i 9. og jeg skal på hhx næste år. Jeg er ikke sikker på, hvilken linje der er den rette for mig. Jeg vil kunne i fremtiden godt tænke mig et job som revisor, advokat, gøre med økonomi i en stor virksomhed eller noget lign. Jeg interesserer mig selvfølgelig for handel, matematik. M... -
Hvad skal jeg vælge næste år?
ForumindlægHej, Jeg skal om 2 uger vælge hvilket gymnasium jeg skal på næste år. Jeg er stadig meget i tvivl. Jeg står mellem at vælge Niels Brock Det internationale gymnasium eller Zahles gymnasium. Jeg er meget ambiøs og vil gerne gå på et gymnasium hvor der er meget faglighed men på samme tid godt socia... -
Jeg vil BARE bestå!
ForumindlægHalløj folkens! Jeg ville bare spørge, hvad skal der til, for bare at kunne bestå en Kemi B eksamen?? Held og lykke med eksaminerne til alle jer der ude, og tak på forhånd! :) -
IBB eller almindelig?
ForumindlægJeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge som ungdomsuddannelse - enten en såkaldt 'Global studies' linje der sætter fokus på international handel, turisme, samt sprog ELLER en såkaldt IB der omhandler det samme, men hvor undervisningen hovedsageligt foregår på engelsk. Jeg er god til... -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
f'(x) - eksamen uden hjælpemidler + ln regneregler
ForumindlægSidder med vejledende eksamensopgaver på mat B niveau i delen uden hjælpemidler. Heraf mit spørgsmål, der er generelt og ikke specifikt til en opgave: Hvis en figur viser en grad for en differentiabel funktion f. hvordan bestemmes der så f.eks. f '(2) eller f '(0) Jeg mener at f '... -
f(x) =
ForumindlægI en by med 16 millioner indbyggere i 2010 vokser antallet af indbyggere med 2.8% hvert år. Hviken funktion kan benyttes til at modellere væksten i antallet af indbyggere (målt i millioner), når x betegner antal år efter 2010: -
Søger en eksamensopgave!!!
ForumindlægHej alle sammen!Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places".Hvis ja så pleace skriv tilbage... På forhånd takVH Sasha -
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i dag i engelsk skriftlig B-niveau på STX. Man måtte skrive 700-1000 ord, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Mvh Sophie -
Skifte til HHX
ForumindlægHej allesammen, p.t går jeg på Gymnasiet og har gået der godt 2 måneder nu... Det er helt ok socialt, men fagligt er det rigtig blandet. Vi har fysik, biologi, matematik (en masse af det matematik jeg ikke interesserer mig for overhovedet!), idræt, billedkunst whatever.. En masse fag, som... -
Tysk.. har et par sætninger vedrørende den skriftlige eksamen i tysk, som jeg er i tvivl om.
ForumindlægHejsa.Hvordan kan man se om et verbum er løst sammensat...??Og hvornår kan man se om der skal es eller bare s på i genitiv.Ved godt at der tilføjes e eller es i neutrum og maskulium. men akn bare ikke finde ud af hvornår det er s eller es -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres e...
