Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17921 til 17940 af 24761
  • International politik??

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg er ikke helt god til samfundsfag, og skal nu igang med emnet International Politik (IP), hvilket bevirker, at jeg virkelig ville være taknemmelig, hvis nogen herinde ville anbefale mig nogle gode forståelige sider om emnet, eller måske kort forklare mig hvad emnet går ud på? M.
  • Hjælp til srp! inertimoment for cylinder

    Forumindlæg
    Hej alle! Har fået til opgave i min srp at jeg skal udlede en formel for inertimoment for en cylinder ved hjælp af integralregning, og er total lost.. aner ikke hvor jeg skal starte.. har allerede gjordt det for stang og kugle.. Please hjælp hurtigt!! :(
  • nogle der vil oversætte til fransk for mig?

    Forumindlæg
    hej. går i 9. og er i fuld gang med mine afgangsprøver. jeg skal op til fransk mundtlig her om et par dage og er virkelig under pres. det ville betyder enorm meget hvis nogle gad at oversætte teksten for mig. den er ikke spor lang. det ville være rart hvis jeg kunne få svar hurtigst muligt (sene...
  • Descartes og Fermates

    Forumindlæg
    Hej - er der nogen, der gide hjælpe med at forklare el. henviser til en kilde for at forstå hvad Descartes normalemetode er? Det er en math mundtlig eksamens sp., som jeg skal op til i morgen. Opgaven lyder: Gennemgå enten Decartes normalmetode eller Fermats tangentmetode i detaljer og sammenli...
  • tilstandsformer

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogen som gider, sætte tilstandsformer på dette reaktionsskema for mig: 2Mg+O2 --> 2MgO
  • Hjælp til emne - Projektopgave

    Forumindlæg
    Hej Vi er to piger der skal have projektuge (9.kl) om 2 ugers tid, vi kan bare ikke finde et emne at skrive om, overemnet er "En jord - Flere verdner". Er der nogle der evt. har nogle gode emner at skrive om dertil? På forhånd tak. // Julie og Sara
  • Mundtlig matematik opgaver??

    Forumindlæg
    Nogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo...
  • TERMINSPRØVE I DANSK PÅ MANDAG!

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal til terminsprøve på mandag(jeg går i 3.G). Jeg ville spørge om der er nogle som lige har været oppe i terminsprøve i dansk, som kan sige hvordan det gik, og hvilke emner der var? :) håber på svar og hjælp.! Mvh Sarah
  • en underlig tanke

    Forumindlæg
    her sidder vi et par og tænker lidt uden for normaliteten *S* holland / nederland hedder NL norge - N sverige - S og så er det jo vi ikke helt kan se hvorfor Danmark så er DK hvor kommer det fra??? er der nogle der har idér eller ved noget om det ?? hilsen jh123h
  • !-verdenskrig

    Forumindlæg
    hvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig
  • isomere

    Forumindlæg
    CH3COOH har et kogepunkt på 117,90 HCOOCH3, som er en strukturisomer har et kogepunkt på 31,50 1. Hvordan navngiver jeg HCOOCH3? 2. Hvorfor har den ene et højere kogepunkt end den anden?
  • hurtig svar: rette nogle oversættelse og en kort stil

    Forumindlæg
    nogen som ville til en stil og en kort oversættelse ?????
  • redegør for og diskuter de synspunkter der præsenteres i artiklen.

    Forumindlæg
    Redegør for og diskuter de synspunkter der præsenteres i artiklen. Jeg er altid helt lost når der kommer (Diskuter) så tænker jeg altid med hvem ??? Er jeg bindegal og dum, eller er der andre, med samme problem ?
  • Oversættelsesprogram

    Forumindlæg
    Hej!!!!!!!!Jeg ville gerne vide, hvor man kan købe et oversættelsesprogram, hvad det hedder, og hvor meget det koster.
  • Er jeg student??

    Forumindlæg
    Hmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ...
  • har en enkelt sætning som jeg lige skal have formuleret mest korrekt:)

    Forumindlæg
    hej er bare denne ene sætning jeg skal have hjælp med. when my heart stops,i hope i die knowing that i gave everything for those i loved.. eller siger man the once i loved?. hvad med kommaer?
  • spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk

    Forumindlæg
    Altså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva
  • adressen på den side hvor man kan oversætte fra dansk-tysk samt tysk-dansk

    Forumindlæg
    hey en der kan huske den hjemmeside hvor man kan oversætte online...er virkelig i nød..
  • Dansk lektier... Hiphop sprog HASTER MEGET!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har 12 spørgsmål, som skal besvares til imorgen. Men jeg kender ikke svarende til de 6 første. De siger: 1. Hvad er betydningslån, og hvad giver det hiphoppen mulighed for? 2. Hvad er idiomer ? 3. Hvad opnår man med leg med idiomer? 4. Hvad forstås der ved målområde/kildeområde? 5. Hvad...
  • oversættelse - rettelse

    Forumindlæg
    Hej alle.. Tænkte på, om der er en som har lyst til at kigge den igennem og rette? Ville virkelig være en stor hjælp! Wounded Knee has become the headquarters of the American Indians’ new countermovement, because this was where their forefathers suffered the final defeat in the fight agains...