Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17961 til 17980 af 27879
-
Spørgsmål om Vietnamkrigen
Forumindlæg1. Hvad var USA's rolle i Vietnam krigen, og hvorfor var det så vigtigt for dem at være med i den? 2. Hvordan var holdningen hos den amerikanske befolkning over deltagelsen i Vietnam krigen, og hvordan er eftervirkningerne af krigen i dag? 3. hvad blev resultatet af Vietnam krigen, og hvem ko... -
Nye partier
ForumindlægDet undrer mig over, at der siden 1970 er dannet nye partier. Derfor ville jeg gerne vide om der er særlige forhold til samfundsudviklingen, der er afgørene for dannelsen af nye partier. håber nogen ved det. Og hvis i kender en hjæmme side så send lige en link. Gad godt vide det. jeg kun... -
AT- Facebook Samf.C og danskA
ForumindlægMit At's overemne hedder "at være på - iscenesættelse/overvågning. Hej jeg har valgt at skrive om facebook, jeg har kombineret to fag, samfundsfag på C og Dansk A Jeg har fundet frem til en problemformulering der lyder således: "Hvordan iscenesætter den enkelte bruger sig sel... -
Beskrivelse, aktionspotentiale haster..
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med at beskrive hvad der sker i denne figur? Det er reflesbevægelse og ikke aktionspotentiale som jeg kom til at skrive som overskrift.. Refleksbevægelse figur: http://www.biologitiltiden.dk/bogensfigurer/pdf/78.pdf Håber på jeres hjælp. Tusind tak på forhånd -
problemformulering
Forumindlæghej, nogle der kan hjælpe med en problemformulering? jeg har et overordnet spørgsmål: hvad var årsagen til ophævelsen.. men så kan jeg ikke rigtigt finde på mere.. -
"SRP" BIOLOGI og HISTORIE
ForumindlægEr der nogen som har skrevet "SRP" med fagkombination Biologi & Historie? Jeg mangler lidt hjælp til noget inspiration.. Hvis i har så må gerne skrive til min Indbakke. På Forhånd tak.. -
LUUUUcian hvor er du?
Forumindlæghej jeg søger en dreng ved navn: Lucian Demidov - han kommer fra Ribe og er 19 år gammel - hvis i kender ham eller noget lign. så skriv til mig VIGTIGT! -
Engelsk:)
ForumindlægHej derude! Jeg er lige startet i 1.g og har fået en opgave af min lærer som for mig er meget anderledes end hvad jeg er vant til... Er der nogle der vil kigge min besvarelse igennem og evt. rette den? Opgaven lyder således Karakteriser og sammenlign sproget i nedenstående uddrag fra Just Li... -
Artikel
ForumindlægHej Jeg skal snart lave et forsøg om enzymkinetik på uni, og jeg har fået noget baggrundslitteratur, som jeg gerne vil have styr på. Problemet er bare, at artiklen/dokumentet er på engelsk, og idet der er på universitetsniveau, synes jeg, at det er svært at forstå den, selv om jeg slår alle ufor... -
HASTER !! lactose fri mælk vs alm mælk
ForumindlægHEJ ALLE!! DET HER HASTER! hvad er sødest OG hvorfor? lactose fri mælk eller ubehandlet mælk??? -
Blå bog-gym
ForumindlægHej. Jeg går i 2g og bliver student 2015. Har et spørgsmål angående blå bog. Skal bogen skrives sammen i klasssen? skal bogen kun være for sin klasse eller bliver det lavet om til en bog samlet, for alle 3'gerne?? -
Det Konservative Folkeparti… Hjælp tak :D
ForumindlægHvilke kendte politikere gennem tiden har De Konservative haft? Har De Konservative mulighed for at danne regering? En kort biografi om Lars Barfoed. De konservatives holdning til skat, og immigration og udlændinge? -
Nogen der kunne gi en hånd:)
ForumindlægFil er vedhæftet. - Et grundigt svar på disse to opgaver?? -
Andengradspolynomiet
ForumindlægHej Har en opgave om at bestemme konstanten a, som jeg gerne vil have hjælp til Har vedlagt opgaven samt mit eget bud. -
Funktioner
ForumindlægOpgaven lyder: To funktioner f og g bestemt ved f(x)= kvadratrod x g(x)=2x+1 Jeg skal: Bestem f(4) Bestem g(f(4)) Er helt lost, håber i kan hjælpe... -
Forskel på neoklassisk og klassisk økonomisk teori?
ForumindlægHejsa Er der nogen der kan forklare den primære forskel på den neoklassiske økonomiske teori, og så den klassiske? Kan ydermere heller ikke se, hvorfor keynesianismen pludselig erstatter den neoklassiske teori i 30'erne. Forklar gerne enkelt, da jeg synes det er svært stof. Tak på forhånd. -
PARTIER
Forumindlæghvad kan få et parti til at ændre holdning? -
Intern standard????
ForumindlægHej :-) Jeg er igang med at skrive SRP, bl.a. om GC-MS, og skal forklare hvorfor man tilsætter en intern standard til sin prøve. (Både dem der bruges til standard/kalibrering-kurven, og den prøve man skal bestemme massen i. Er der nogen der nogen der kan hj&am... -
Hjælp!? fortæl mig noget om Eksponentiel sammenhæng
ForumindlægSkal skrive en rapport om ovenstående, nogen der kan forklare mig de her ting så jeg har en forståelse af hvad jeg egentlig skal skrive 1. Forklar hvad der forstås ved en eksponentiel sammenhæng. 2. Redegør for betydningen af parametrene og i ligningen for en eksponentiel sammenhæng. Redegør... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægGodaften alle sammen på SP, Jeg skal op til matematik eksamen imorgen, og roder lidt rundt med det jeg skal præsenterer. Ikke desto mindre er jeg løbet ind i en mur, da jeg ikke forstår mig så godt på eksponentiele funktioner, og jeg har lavet en opgave vedr. en snebolds volume når den smelte...
