Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18001 til 18020 af 25907
-
Noteteknik
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder som mange andre og læser til studentereksamen, og er færdig om 2 uger. Men jeg ønsker at høre jer: Hvordan er jeres noteteknik? For når jeg skriver noter, så kommer jeg meget til at skrive af, fordi jeg ikke lige kan finde den bedste formulering... -
HASTER HJÆLP! Salte og ioner i vand.
ForumindlægI en aflevering for vores naturfagpakke har jeg fået punktet -gør rede for hvilke ioner og salte der er i forskellige typer vand og hvilke fordele og ulemper de har . Med vandtyper tænkes her på grundvand, vandhanevand og drikkevand på flaske. Nogen der har en god idé til hvor man kan finde det... -
Genopfriskning af matematik.
ForumindlægJeg skal starte på HF efter sommerferien. Men jeg har problemer med matematik, jeg kan intet huske. Jeg kan ikke huske hvordan man dividere, areal, rumfang, regnestykker med x og ( ). Så hvis i kunne komme med nogle nemme metoder ville jeg være meget taknemlig :)) -
lille hjælp
ForumindlægHej :) Hvordan siger man "I dag gennemfører den lovtekniske undersøgelser af regeringslovforslag". på engels ? -
hjælp til eksamen...
Forumindlæghej jeg vil gerne spørge om jeres holdning til at få hjælp ude fra. I mange fag får man 24 timer til at udarbejde en synopsis om det emne man har trukket dagen i forvejen. men synes I det er okay at få hjælp i fx. tysk hvis man kender en der bare kan det shit? for en af mine venner fik 12 i bi... -
Hvornår får vi skriftlige karaktere?
ForumindlægJeg har søgt lidt på det, men synes der kommer lidt forskellige svar... er der nogen der ved hvornår de skriflig karaktere offentliggøres, altså for alm. gym. -
SRO - frit slag på alle hylder ?
ForumindlægHej Når man skal til at skrive sin SRO i 2. g, må man så selv bestemme, hvad man vil skrive om eller er der et emne som alle skal skrive om ? -
Er mine sætninger korrekt oversat?
ForumindlægEr mine sætninger korrekt oversat fra tysk til dansk? Wohin gehst du, wohin? = Hvor skal du hen, hvor? Ich geh mit mir von Ost nach Süd = Jeg skal fra øst til syd Wohin gehst du, wohin? = Hvor skal du hen, hvor? Ich geh mit mir von Süd nach West = Jeg skal fra syd til vest Wohin gehst d... -
ang. adgangskrav til uddannelsessteder
ForumindlægHej. Jeg vil bare høre om man ved de fleste uddannelsessteder skal have mindst et el. andet i gennemsnit? Altså adgangskvotient. For hvad hvis man har lidt under 8 i gennemsnit? Er der ikke nogle steder hvor man ikke optager ansøgere på baggrund af eksamensgennemsnittet? Jeg skal til at gå i 3... -
medicin? lægevidenskab
Forumindlæghi! jeg er en håbløs studerende, der søgte ind på medicin studiet - lægevidenskab- men til min skuffelse blev jeg afvist, da mit snit er ikke god nok :( det er min livs drøm at blive læge og er parrat til at læse det i udlandet, hvis det er det!! ved i, hvorhen man kan blive optaget til lægevid... -
Kendte gode bøger...
ForumindlægHejsa igen. Jeg vil bare høre om i har læst nogle rigtige gode bøger eller kender nogle rigtig gode nogle så må i gerne fortælle mig, Titel, genre og forfatter. Ikke nogle Klaus Rifbjerg har læst dem alle :) -
rettelse af lille oversættele
Forumindlæghey alle sammen :) sidder her og er færdig med at oversætte en lille opgave, vil meget gerne have at nogen af jer eksperter ser den igennem for fejl. dansk version: Den gode klasse Eleverne accepterer hinandens faglige og personlige forskelligheder. Klassen arbejder gerne både som hel klasse... -
Hvordan siger man det?!
ForumindlægHvordan siger man: Solcreme Grader (eller evt. hvordan man laver, den der runde cirkel ude i højre hjørne ved et tal) Seværdigheder At lade (lader os gå) Tyrefægtning -
golf-krigen.
Forumindlæghey folkens. nu sidder jeg her og jeg ved simpelhen ikke hvordan golf-krigen startede og hved det hele gik ud på!! nogen kloge mennesker som vil forklare det meget nemt og hurtigt. ?? -
oversættelse
ForumindlægHvis en lige gider at kigge den igennem ville jeg blive rigtig glad :) The story-teller in this novel The Best Death Ever describes an episode from his childhood. He and his friends play war, The Germans against the English, the battlefield is the backyard in the main characters home in Liverpo... -
hjælp til oversættelse
Forumindlæghej . nogen der kan hjælpe med at oversætte denne tekst? "den amerikanske litteraturs sjæl" Saul Bellow, døde sidste år i en alder af 89 år. Saul og forældrene, som var russiske jøder, var emigreret til Canada i 1913, og da han var otte år gammel, flyttede de til Chicago, hvor han, som... -
Delprøve 1 fejlsætninger
ForumindlægJeg sidder med en delprøve 1, hvor jeg skal rette fejlene i sætningerne. Nogen der kan hjælpe med dette? Jeg skal aflevere meget snart, så jeg er ret presset. Håber, I vil give jer tid til at hjælpe. Fejlene skal selvfølgelig forklares. Sætningerne lyder som følger: 1. The furniture the young cou... -
hjælp dog!
Forumindlæger der nogen der kan sige mig hvad forskellen på stofmængde og mol er???? -
Fejl i sætningen
ForumindlægHejsa er er nogen, som kan forklare mig fejlen i den følgende sætning. We are today sitting in the new auditorium. Tror det er noget med today og sitting at gøre. Men er ikke helt sikekr. MVH Pokemonorm. -
MacBook
ForumindlægHej, jeg overvejer at købe en MacBook. Men ville lige høre om der er nogen som har nogle erfaringer med en Mac? Jeg skal næsten kun bruge den til skolearbejde. Findes der gode programmer til matematik, og hvad med ordbøger? Her snakker jeg om freeware.
