Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 18061 til 18080 af 27879
-
Eksamener - så læs dog
ForumindlægDet er da helt utroligt! Indlæg efter indlæg. Panik! Folk er paniske for eksamenerne, ikke fordi de nødvendigvis har eksamensangst, men fordi de ikke har læst én linje af deres bog gennem 3 år og forventer at få et godt resultat! Så tag jer dog sammen! Det kan da ikke være rigtig. Selvfølgelig ... -
Matrix: A=(aij)?
ForumindlægHej med jer alle, Jeg læser i min bog følgende: "The number aij appearing in the i´th row and j´th column of A is called the ij´th component of A. For convenience, the matrix A is written A=(aij)". Som jeg har forstået er aij jo et element i matricen A, så jeg forstår ikke helt hvord... -
HURTIG HJÆLP!!! PLEASE..
ForumindlægHej dette skal gå hurtigt. Meget hurtigt. Undskyld.. Please svar på disse spørgsmål. 1. Hvad er det mest overnaturlige ved Kristendom + buddhisme + islam? 2. Hvad går frelsen ud på? hvordan får man et godt liv ifølge de tre religioner? (islam kristendommen og buddhisme.) SVAR. TAK! -
Fysik/Kemi eksamen 9. klasse
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik/kemi eksamen i næste uge... Jeg vil bare hører, om nogle af jer ved hvilke underemner der kunne være på disse overemner? Og hvad er godt at øve sig på, hvilke forsøg man evt. kunne lave... Og hvis har nogle gode notater/dispositioner jeg må låne, vil det bare være ... -
Essay?
ForumindlægHvad ert et essay skriv det ned til mig please.. Har en opgave... På forhånd tak -billal -
Disposition - Kemieksame
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogen erfaringer, til forberedelse af kemi-eksamen. Jeg har for øjeblikket Kemi B - og skal forberede mig grundigt inden eksamen. Men kan ikke finde hoved og hale i noget af det - ved ikke hvor jeg skal starte osv. Hvordan skal jeg gøre? -
Genopfriskning af matematik.
ForumindlægJeg skal starte på HF efter sommerferien. Men jeg har problemer med matematik, jeg kan intet huske. Jeg kan ikke huske hvordan man dividere, areal, rumfang, regnestykker med x og ( ). Så hvis i kunne komme med nogle nemme metoder ville jeg være meget taknemlig :)) -
Analysemodel?
ForumindlægEr der nogen der har en god analysemodel til religionstekster til eksamen!? -
Klassiske samfundsvidenskaber
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til at finde ud af hvad der menes med "klassiske samfundsvidenskaber" Opgaven lyder: "Beskriv klassiske samfundsvidenskabelige forestillinger om viden og giv eksempler på samfundsvidenskabens bidrag til teori og praksis. " Super dejligt hvis nogen k... -
Immunforsvaret/probiotiske bakterier
ForumindlægHej I høj grad er det humane immunforsvar afhængig af probiotiske bakterier? Er det så meget, at vi slet ikke vil kunne leve, hvis vi ikke havde disse i os? -
Sam-bas vs. statskundskab
ForumindlægEller sagt på en anden måde: RUC eller KU. Jeg er fast besluttet på at læse en samfundsmæssig(politisk drevet) uddannelse. Men før jeg springer ind i skabet og låser døren, så ville jeg meget gerne høre om folks viden, holdninger og ikke mindst erfaringer, hvad angår Sambas og Statskundskab. Det ... -
Hvad skal læreren gøre i denne situation?
ForumindlægHej I min klasse havde vi en diskussion i dag, som delte vandene meget. Scenarium: En elev sidder i dansk og surfer på internettet (ikke i forbindelse med undervisningen). Læreren ser at eleven ikke følger med i undervisningen og beder eleven om at slukke ned. Eleven indrømmer at han laver irre... -
Endelsen af 2.verdenskrig.
ForumindlægHvordan endte 2.Verdenskrig? - Og, hvad/hvordan medførte ''endelsen'' til den kolde krig? -
Skriftlig Spansk i morgen, er i klar? :)
ForumindlægHej Folkens! Ja så er det jo i morgen vi skal skrive skriftlig spansk A :) Det bliver nice. Hvis i stadig ikke har helt styr på grammatiken jeg kan anbefale grammatik sektionen på studyspanish. Den er simpelthen god. www.studyspanish.com Held og Lykke allesammen! I er velkommen til at skr... -
Hindbærsnitter - Søren Ryge Petersen
ForumindlægEfter at have læst Søren Ryge Petersens esay, "Hindbærsnitter.", er jeg gået en del kold mht. genre. Havde jeg fået den til eksamen, er jeg 100% sikker på, at jeg var mere i stand til at argumentere for, at det er en novelle frem for et essay. Det er korrekt, at den er subjekt, men en n... -
Engelsk eksamenssæt august 2009
ForumindlægHej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (B) fra august 2009? Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet men især 1. del da jeg har sværest ved det grammatiske! Håber på et hurtigt svar! :) -
har nogen været oppe til eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op til AT eksamen snart, så jeg vil høre hvad lærer/censor lagde vægt på? Og skal man sige noget om metoder og teori som man har anvendt? For det er jo vel ikk alt man skal fortælle om som står i synopsen.? -
Haster: Hvilken metode brugte Emil Christian Hansen til rendyrkning af gær?
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive AT og i den forbindelse skal jeg skrive om Emil Christian Hansens metode: rendyrkning af gær. Jeg er blot i tvivl om hvilken metode han brugte: var det hypotetisk deduktiv, induktiv osv.? Er der nogen der kan hjælpe? Mvh forvirret gymnasie elev -
Klage over eksamen?
ForumindlægHej Jeg er en pige på 20 år der i dag har været oppe til eksamen, samfundsfag B. Jeg går på HF på VUC. Jeg har haft en lærer der ikke bryder sig om mig og mine 3 veninder.. Pointen er at jeg var til eksamen i dag og fik 00. Jeg kunne mit pensum og lavede en fejl hvor jeg kom til at bytte o... -
Hjææælp... Haster Den Kolde Krig
ForumindlægHej. Jeg er lidt ude og skide med min eksamens opg. til i morgen. Ka ik lig finde en ordentlig problemformulering/ stilling om den kolde krig.. har allerede skrevet følgende: 1.Var det konflikten mellem USA, Storbritannien og Frankrig på den ene side og Sovjetunionen på den anden side der førte ...
