Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18161 til 18180 af 163702
-
Hvad skal der til for at bestå et fag?
ForumindlægHej Jeg er bare i tvivl om, hvad der skal til, for at bestå et fag. Det er noget med en årskarakterer, og hvor meget faget vægter osv. Men lad os sige, at man har matematik B. I årskarakterer får man: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 Eksamen: Skritlig: 00 Består man ? -
Grundlæggende egenskaber for en eksponentiel funktion
ForumindlægSkal op til mundtlig årsprøve her en af de næste par dage. Er dog kommet lidt i tvivl med et spørgsmål. "Gør rede for de grundlæggende egenskaber ved den eksponentielle funktion f(x)=b·a^x Nogen der kan hjælpe?? -
Eksamen
ForumindlægHEj.. kan man godt få både ulæst og læst tekst til mundtlig eksamen? At man skal perspektivere til ek. klokken(læst tekst), kan det være en anvisning? -
vækstmodeller
ForumindlægGør rede for karakteristiske egenskaber ved lineære, eksponentielle og potens udviklinger? Nogen der kan hjælpe? Er til mundtlig årsprøve i 1g :) -
simpel og udvidet datid
Forumindlægvil i være sød nok og ret den for mig 1. jim stod og ventede ved busstoppestedet. cloak var næsten 7 2. jim frøs, og det var ved at blive mørkt 3. han tændte en cigaret og trampede med fødderne for at holde sig varm 4. en halv time senere, da jams kæreste stod af bussen, sneede det 5. d... -
STX matematik-samfundsfag
ForumindlægHej folkens, jeg overvejer Matematik A på STX. I den forbindelse tænker jeg, hvilke døre vil blive åbnet op for mig? -
lineære
Forumindlæghey har snart eksam hvis jeg trækker lineær funktion i mundlige eksam er det nok med at forklar med fx at hva a og b står for hvordan man finder den lave en støttepunkt en med stigninge og aftagende i koordinatsystem hvordan man finder a og i koordinatsystem kan ik lige komm... -
Tekstanalyse
ForumindlægHej. Vi har skriftlig årsprøve i engelsk, og så ville jeg høre om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde nogle gode analysemodeller? Har søgt men fandt kun danske-kan selvfølgelig bare oversætte, men det ville være lettest hvis det stod på engelsk direkte. Søger fx: berettermodellen, freuds ... -
HJÆLP! ang. 3 funktioner.
ForumindlægHey alle sammen.. Jeg skal til årsprøve i matematik mundtligt .. og tre af de opgivede spørgsmål er omkring funktioner, nemlig lineær, eksponentiel og potens funktioner. og noget af det jeg skal redegøre for er, hvad betydningen af a og b er. Ved godt at for en lineær at a er hældningskoefficient... -
Engelskbog med grammatikregler (paragraffer)
ForumindlægHej, På mit gamle gymnasium havde vi, udover et øvehæfte, også en bog med grammatikregler, skrevet med paragraffer, i engelsk. Det har vi desværre ikke på mit nuværende, og jeg kan ikke huske hvad bogen hedder. Jeg kunne virkelig godt bruge den i undervisningen, da vores nuværende opgavehæfte he... -
Oversættelse af spørgeskema
ForumindlægHeysa! Er der en der vil hjælpe mig med at oversætte er spørgeskema til engelsk? God weekend:D -
Substantiver uden flertalsform
ForumindlægHej, er der nogen der kan nævne nogle substantiver uden flertalsform på engelsk? -
stator
ForumindlægJeg har et spørgsmål til noget der sidder i en generator?? hvad er en stator( på engelsk) hvis man skal oversætte det til dansk?? -
lineære
Forumindlæghej marias foto 3 kr. pr. billede 25 kr. for fremkaldelse Funktionen til den er: Y=3x+25 hvordan kan jeg til mundtlige eksam fortæl at 3 er a og 25 er b hvis nu de spurgte mig hvordan jeg kan se det -
Samfundsfaglig studieretning
ForumindlægJeg har valgt studieretningen Sam A, Eng A, Mat B, når jeg efter ferien starter i 1. g. Hvilke erfaringer har I med denne, eller lignende, studieretning? Jeg vil gerne have en studentereksamen med bredest mulig adgang, men er dog mest sprogligt/samfundfagligt interesseret. Jeg overvejer også fort... -
disposition
Forumindlæghej, skal man gennemgå sin disposition til en mundtlig eksame i dansk? -
ej . total forvirret ??
ForumindlægJeg har tænkt på at rejse til England efter 3.g for at forbedre engelsk .. jeg vil være der 3-4 måneder .. Men jeg skal også supplere 3 fag, MAT B til A, fysik c til B og kemi til B men jeg har overhovedet ikke haft kemi på gymnasiet .. hvad synes i jeg skal gøre først? jeg vil gerne ind o... -
Trigonometri
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik, og har blandt andet et eksamensspørgsmål, der har det overordnede emne "Trigonometri". Jeg har styr på cosinus og sinus-relationerne - og beviserne for disse, men er desværre helt blank indenfor teorien om enhedscirklen. Er der nogen, der hel... -
Hjælp med grammatik
ForumindlægHej Jeg har meget svært ved engelsk, men vil rigtig gerne blive bedre - og derfor har jeg besluttet mig for at skrive en novelle - i fuldkommen perfekt engelsk. Jeg vil starte med en faktuel tekst omkring en moske i nærheden af Ground Zero(World Trade Centre) The State of Manhattan struggles agai... -
Bestået fag eller ligemeget?
ForumindlægHej, jeg har fået øje for en spændende uddannelse, men sagen er den, at jeg til mat B eksamen fik 00 og derved ikke bestod af uheldige årsager... På denne uddannelse står der som adgangskrav: Studentereksamen (stx), højere handelseksamen (hhx), højere teknisk eksamen (htx), højere forberedelses...
