Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 18181 til 18200 af 132250
-
Eksamen forbrændnings reaktion
ForumindlægHej jeg vil vide om mine noter er korrekt især den sidste reaktion, går ud fra "C" er sod? Ved fuldstændig forbrændning; Ved ufuldstændig forbrændning; Tak for hjælp på forhånd -
Hvad skal man kunne til mundtlig eksamen i matematik?
ForumindlægHej, jeg skal til afgangsprøve i mundtlig matematik i morgen, i 9. klasse. Jeg vil blot lige høre, hvad man skal have styr på for at snige sig op på en fornuftig karakter. Jeg har lige fået mine skriftlige prøver tilbage, og der fik jeg 7 i problemregning og 7 i færdighedsregning. Jeg håb... -
Betsem kordinatsættet til hvert af punkterne A og B
ForumindlægHejsa Jeg har brug for hjælp til denne opgave -
Hvordan løser jeg, a, b, c og d? Parabel
Forumindlægopgave er vedhæftet. -
argumenter for at B udgør en basis for R^3
Forumindlægspørgsmålet er vedhæftet. jeg har løst opgaven som vejledning fra denne side http://www.utdallas.edu/dept/abp/PDF_Files/LinearAlgebra_Folder/Basis.pdf og kommer frem til dette udtryk til sidst [1 0 0 c; 0 1 0 b+c-a; 0 0 1 -c+a] som jeg forstår det er systemet konsistent og de... -
Brüderchen und Schwesterchen - eksamen i morgen.
ForumindlægHej - jeg har en tysk eksamen i morgen, og har trukket teksten "Brüderchen und Schwestechen". Jeg er ikke helt med på hvordan den skal analyseres, men har en idé om hvordan jeg placerer broderen og søsteren ind i Freud's model. Vær venlig at smide et par kommentarer for at hjælpe mi... -
Sprøgsmål på a niveau til mund eksamen
ForumindlægHej, nu har jeg læst erhverøkonomibogen for 2. gang, da jeg skal til mund eksamen.. Jeg er dog itvivl om nogen ting, så kan godt bruge noget hjælp... Under kapitel 5. Aktivitetsoptimering: Hvordan måler man virksomhedens aktivetet? Under kapitel 8. Hvad forstås der helt præcist ved den effektiv... -
..må en lærer selv lave rækkefølgen til eksamen?
ForumindlægHeeY! ..som nævnt i titlen.. Må en lærer godt selv lave rækkefølgen til eksamen?..jeg mener, at have hørt, at læreren ikk må det. Og at læreren ska bruge klasselisten i stedet for selv at lave rækkefølgen af elever, der ska op.. Håber, at nogen kan svare på det ;D På forhånd tak Artemis -
Tysk, 24-timers eksamen. (Ein Satz).
ForumindlægJeg har lavet en disposition, som jeg gerne vil følge. - Ich habe ein Disposition gemacht, wie ich gern möchte folgen. (Til dem der har forstand på tysk 24-timers eksamen, - selvom jeg ikk nødvendigvis SKAL lave en disposition, kunne det ikke være fedt, - at give et godt indtryk, ved at lave en... -
Omskriv regneforskrift til f(x) = b ∙ ax
ForumindlægHey peops :D Jeg er kommet lidt i problemer med følgende opgave!? Omskriv foreskriften F(x) = 2,4 · x – 1,2 til en funktion på formen f(x) = b · a^x På forhånd TAK... -
Engelsk stil. Lige hurtig læses igennem.
ForumindlægHej Allesammen. Jeg skal aflevevere stil imorgen, så jeg søger en test pilot som måske lige gad og læse den igennem og rette de værste fejl. På forhånd tusind tak for hjælpen. -
Byerne A og B ligger i forhold til kystlinjen CD...
ForumindlægHey. Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget hjælp til denne opgave. Det handler om at finde den korteste brug af rørlængde, da der skal findes et fællesrensningssystem for by A og B. Opgaven er vedhægtet som billede. Tusind tak på forhånd. -
oversættelse.....er der ikke nogle SØDE mennesker der til oversætte til engelsk .....HASTER MEGET.....
Forumindlægkan i ikke sende mig jeres e-mail..så jeg kan sende det til jer...er lidt privat..... -
"At tage udgangspunkt" oversættelse til engelsk?
Forumindlæghej allesammen.. Hvordan siger man "Teksten tager udgangspunkt i...." på engelsk? Det teksten tager udgangspunkt i er en konkret fortælling. Min ordbog siger det her: udgangspunkt 1. (for rejse, ekspedition etc.) starting point (fx return to one's starting point); T jumping-off poin... -
Hjælp til problemstillinger, historie 24. timers eksamen
ForumindlægHej. Jeg har netop trukket mit emne til historie eksamen. jeg ville hører om der var nogen der havde forslag til en problemformulering.. - mit emne omhandler, globaliseringen, imperalismen og koloniseringen. Man kan nok også drage noget menneskerettigheder ind i det. jeg har fået 4 kilder. kilde ... -
Rettelse af engelsk stil- den er ikke særlig lang
ForumindlægHvis nogen vil være rigtig søde at kigge på min stil. Hvis nu I synes der er grammatiske eller sproglige fejl. Tak på forhånd;) "Shooting an Elephant" is an essay by George Orwell. I believe it is important to know a little of the bagground of the text, to make it easier understanding... -
Engelsk stil 400 ord hjælp til rettelse? :)
ForumindlægHej. Tænkte på om der var nogle, der kunne hjælpe med at rette min stil, på 400 som skal afleveres imorgen. tak på forhånd -
Naturgeografi - 24 timers eksamen
ForumindlægHej alle, har desperat brug for hjælp. Min problemformulering som jeg har fået udleveret lyder sådan: Teorien om kontinentalforskydning blev knæsat i 1970'erne. Den blev et paradigme. Og det har fået stor betydning i søgning efter råstoffer.. bla bla... Jeg kan INTET finde og råstoffer der ... -
Matematik b-niveau 14 maj 2008 - HJÆLP!
ForumindlægHej alle sammen Jeg har MatB på gymnasiet, vi har fået opgaven Matematik b-niveau fra den 14 maj 2008. Jeg har nu siddet og ledt i en time efter det helt korrekte svar på denne opgave, der er ingen link herinde som kan hjælpe mig, så ingen af dem kan være mit svar på denne opgave: Den... -
Jeg skal op i iø, B. mund..... har bruge for gode råd :D
ForumindlægJeg skal op i iø, B. mund..... har bruge for gode råd :D
