Søgning på: filosofi c noter. Resultater: 18201 til 18220 af 73947
-
Tegning af vektorer #2
ForumindlægJeg sidder lidt fast med at tegne disse vektorer inde på Geogebra, se vedhæftet fil: -
Tyngdepunkt = massemidtpunkt?
ForumindlægEr tyngdepunkt det samme som massemidtpunkt? -
SVD i Mathematica
ForumindlægVille blot høre, om der findes nogle hajer til Mathematica på studiportalen, der har hørt om SVD (Singular Value Decomposition) ? Mvh, hund -
Find så mange ord som muligt
ForumindlægHej Jeg er på ferie og hjælper en (udenlandsk ven) med lektier - de skal afleveres mandag 23 kl 18:00 dansk tid. Opgaven går ud på at finde et ord på 9 bogstaver (på engelsk). "There is a 9 letter word related to travel" Ordet/ne skal findes ud fra bogstaverne: i r e a t n r... -
Logartimer
ForumindlægHvordan beviser man aritmetikken for logaritmerne: loga+logb = logab osv.. ? Jeg har prøvet af søge på google, men jeg fandt ikke noget! -
Faldgrupper?
ForumindlægHvilke faldgrupper kan I nævne i forbindelse med statistik? - Tastefejl/forkert databehandling - Usaglig data Hjælp..? :) -
Beregn hastighedskonstanten k3 ved T3 = 633, 2K.
ForumindlægHej alle sammen, jeg håber at nogen kan hjælpe mig med opgave. 4.2 jeg har løst opg. 4.1 og svaret er 30,5 kJ/mol Vh -
Problemstilling - Evolution
ForumindlægHej, Projektugen nærmer sig, og jeg mangler stadig en problemstilling med et problem i. Mit hovedemne er om forskelle. Jeg har valgt at fokusere på Forskellen mellem Evolutionteorien og Biblens teori, og min problemstilling lyder sådan her indtil videre: Hvad er forskellen på arternes oprindelse ... -
råd
Forumindlæghej...er der nogen der har gode råd/ideer til hvordan man kan forbedrede sig til mundtlig eksame i Eø -
Hjlææææææææælp, Urbilleder
ForumindlægHej Er der nogen som ved hvordan jeg løser opgave 1, 2 med urbillederne på forhånd tak -
sproglig mat b
Forumindlægjeg går i 3.g sproglig og skal til skriftlig eksamen i mat B om en uges tid. Jeg er imidlertid kommet i tvivl om, hvorvidt jeg må bruger mit grafprogram på computeren til eksamen. Nogen, der har kendskab til dette? -
Redegørelse/diskusion.
ForumindlægHej.. går i 1 g med Sam på a og skal til at skrive min første samfundsaflevering. jeg skal lave en redegørelse og diskutere bagefter. nogle der har en "vejledning" til dette? derudover: jeg skal skrive om at danskerne ikke får ligeså mange børn som vi gjorde tidligere. nogle gode... -
Trigonometri
ForumindlægHvorfor har man den hyperbolske trigonometri, og hvilke egenskaber har den udover den cirkulære trigonometri? -
IFNA funktion i excel
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med IFNA funktionen i excel -
Rentabilitetsanalyse
ForumindlægHej, jeg har problemer med at forstå teorien omkring rentabilitetsanalyse. Jeg har læst kapitlet om og om igen, men synes ikke, bogen forklarer det godt nok. Er der nogen, der kan forklare mig, hvad nedenstående ting betyder, og hvad de skal bruges til? Afkastningsgrad Overskudsgrad På forhånd... -
Herodots skrivemåde - Kong Kroisos
ForumindlægHej Jeg er i tvivl om hvilken skrivestil Herodot benytter sig af (her med henblik på kong kroisos)? I en af opgaverne her inde, er der en, der har skrevet han bruger imperiske metode (Kun det der med sikkerhed er rigtigt). Men nogle gange siger han selv at det er ting han har fået at vide, hvord... -
Formueret 3. år - hele pakken
ForumindlægHer er der mulighed for at få pakken til 5. og 6. semester på Jura ved Aarhus universitet. Bøgerne sælges også seperat Kaution og trejdemandspant - samt andre solidari Af Hans Helge Bech Thomson Konkursret 10. udgave Af Anders Ørgaard Kreditaftaler og Ejendomsforbehold Af Hans Helge B... -
Vågen
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan man kan holde sig vårgen om natten? Jeg er nemlig meget dårlig til det, men hvis jeg skal bestå biologieksamen, så er jeg nødt til at bruge natten til at læse. Skal op i det på mandag. -
Medea - Dør jason?
ForumindlægJeg er i tvilv om hvorvidt jason dør eller ej? Og i så fald.... Hvordan bliver han dræbt... Tak på forhånd -
HIV og Transmissionsmåder!!
ForumindlægHey ville høre om der er nogle der har forstand på transmissionsmåder mht vertikal og horisontal infektion af HIV? Kan man forudsige hvordan en virus vil udvikle sig i en art med de to transmissionsmåder, hvis man antager at en parasits virulens er proportional med dets afkom? På forhånd tak!
