Søgning på: matematik fp10 december 2020. Resultater: 18201 til 18220 af 33233
  • LIMIT

    Forumindlæg
    Hej folkens! Skal lave en opgave med lim(it) i matematik, og da jeg ikke var i skole ved jeg ikke hvilket emne det hører ind under.. Så kan ikke rigtig se hvor jeg skal slå op i min bog....
  • Kan nogen give mig en kort foklaring på dette? P(A|B) ??

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde min matematik bog lige P.T og jeg skal skrive en emneopgave om symbolet P(A|B) nogen der kan give mig en kort forklaring hvad det er?
  • Nogen der vil vurdere min opgave. Den er afleveret.

    Forumindlæg
    Hej jeg går og er i tvivl om hvordan der er gået med min SRP opgave.. Er der nogen der har lyst til at læse den og vurdere den i forhold til karakter?.. :) Opgaven er skrevet i Matematik og Kemi..
  • anbefaling af lommeregner

    Forumindlæg
    Hej! Nogle der kan anbefale en god lommeregner, til brug på en universitetsuddannelse (matematik og fysik fag)..? Har umiddelbart tænkt TI, men har ikke den store forstand på det... Nogle gode erfaringer/råd? :)
  • Udregn værdien af tal

    Forumindlæg
    Beregn værdien af de to udtryk, når a = 3,5 og b = 1,5. Jeg ved ærlig talt ingen ting om matematik så håber i kan hjælpe mig??
  • omdrejningslegemer opgaver

    Forumindlæg
    Hejsa Allesammen, Nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i dette matematik projekt? nogen derved hvilken formel man skal bruge? tak på forhånd. se vedhæftet fil
  • underviser søges, 5. kl og g7. kl mat

    Forumindlæg
    køge, underviser søges. hej. jeg vil gerne have en pædagogisk matematisk hjælp til min datter samt hendes veninde i 7. klasse matematik. også lidt til lillesøster i 5. er der nogen interesserede?
  • Tegne en parablen i hånden ud fra toppunktet? en forklaring? hvordan gør man?

    Forumindlæg
    Jeg har dette toppunkt (-2.5,24.5), som man så skal tegne en parabel ud fra. Har fået det forklaret, og har også en lille ide om hvad man skal gøre, men er ikke 100%. Nogen matematik genier der kan hjælpe? :-D
  • Terminsprøver(?)

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle som vil fortælle mig hvordan det har gået til den foregående sygeeksamensprøve fs10. Vi skal snart have terminsprøver og er helt nervøs hvordan det kommer til at gå. Ved I hvad der typisk vil være for: dansk,engelsk,tysk,matematik?
  • Hjælp til funktioner

    Forumindlæg
    Jeg har valg bioteknologi men da jeg har brug for mat a til min videregående uddannelse kunne jeg ikke gøre andet. Jeg har brug for hjælp med opgave 2 i min matematik aflevering.
  • Problemregning - hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med en Danfoss Universe FSA matematik problemregning? Med udregninger og svar? Min computer har slettet HELE min opgave og er derfor i stress, da den skal afleveres i morgen!
  • 9. klasse

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er det rigtigt, at man ska være middel i alle de obligatoriske fag, altså dansk, engelsk og matematik for at komme på gymansiumet, selv om ens gemmensnit ligger på 7 eller over? Tak på forhånd
  • på tryk- tryk på

    Forumindlæg
    er der tilfældigvis ikke en sød person her inde der har lavet den fsa matematik opgave. på tryk- tryk på. hvis der er det, ville de så ikke være søde at hjælpe/give mig den, det haster meget. og har smidt mine papier væk hjælp hjælp
  • 2 ligninger med 2 ubekendte

    Forumindlæg
    er der nogen som der er gode til matematik, og som kan fortælle hvordan disse 2 ligninger med 2 ubekendte skal løses? x+y=27 x*1+y*5=79
  • problemregning maj 2011

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der ligger inde med en matematik problemregning fra maj 2011? Jeg skal aflevere den i morgen, og kan ikke rigtig komme videre :( Hvis det er, kan i sende den på min mail: [email protected]
  • Beregning af a for en eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    Godaften :) Jeg har problemer med denne opgave i matematik og kunne derfor godt bruge noget hjælp: Beregn a for en eksponentiel udvikling, hvor y værdien fordobles, når tallet 4,5 lægges til x. Tak på forhånd!
  • Spørgsmål til problemregning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et spørgsmål angående en problemregning i matematik. " Hvis en opgave lyder, at man skal vise ved beregning, kan man så godt skrive det i feltet: facit? Eller skal man skrive beregningen i mellemregning og facit?
  • Procent regning

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en matematik opgave, og kommer til et stykke hvor der står at en jakke der kostede 500kr er sat ned til 300kr, og spørgsmålet er hvor meget jakken er sat ned i procent HJÆÆÆLP
  • Opgave uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej Hvordan skal jeg løse opgave 1 i dette link: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130820_Gl_Matematik_A_stx_140813.ashx
  • Folkeskolens afgangseksame

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal op i til eksamen i matematik med og uden hjælpemidler i morgen, og er ret nervøs.. Jeg vil egentlig spørge om tips/ting der er værd at huske til både med og uden hjælpemidler? Tak på forhånd!