Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 18241 til 18260 af 35259
-
Socialpsykologiske teorier - fordomme/stereotypi
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i SRP-skrivning, og har brug for en teori, der kan forklare fordomme/sterotypi i et samfund - kunne man være så heldig, at der er en, der har en helt oplagt teori til dette?:) -
Metoder - biologi
ForumindlægHvad inddrager jeg metoder til srp i emnet bilogi? Jeg arbejder med fedme.. Skal jeg også have forsøg med? -
Hjælp til bilsg
ForumindlægHvis man får 6 sidde bilag i srp skal de så alle sammen skrives som bilag hvis jeg kun bruger 4 af siderne -
Sukker og trekantshandlen
ForumindlægEr der nogle der har skrevet en SRP opgave i fagene kemi og historie omkring sukker og trekantshandlen som de evt. vil dele? -
Please .. hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp. I min SRP skal jeg skrive et resume på engelsk. Håber virkelig at der nogen herinde der vil læse mit resume igennem, og rette fejl, da jeg ikke er så god til engelsk. Håber virkelig på hjælp!! Kærlig Hilsen Linnea. Jeg har vedlagt resumeet nedenfor. Eng... -
handelskole
Forumindlæghej jeg har et problem...Alle mine venner bliver studenter i år i næste uge faktisk...Sammen med mig selvfølgelig, men den ene af mine veninder går på handelskole, og bliver student som den sidste, og selvfølgelig skal vi op og se hende med roser... MEN Hvad farve er huen på handelskolen....På gy... -
Læserbrev
ForumindlægJeg er netop startet i 2G, og er dermed også startet på højniveau Samfundsfag. Vi har indledningsvis haft om de tre hovedideologier (Lib., Kons, og Soc.) og har netop fået vores første aflevering for; vi skal skrive et indlæg til en avis om et af følgende emner:- Efterløn- Integration- Offentlig ... -
Homoseksualitet i dagens Danmark
ForumindlægHvad er egentlig din holdning til homoseksualitet?: - Er du en af dem der spytter på dem og giver tilråb? - Er du en af dem der syntes det er lidt fedt at nogle er lidt 'anderledes'? - Og hvad med ægteskab og ikke mindst børn!? Jeg vil sætte pris på netop din holdning gerne dine argum... -
Få 12 i dansk A - Hvor svært er det?
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i dansk her til sommer (Gymnasial Supplering). Dvs. jeg tager dansk B->A på ca. 1 måned. Jeg vil dog meget gerne vide, hvad der skal til for, at man får 12 (eller 10 i nødstilfælde) i dansk A. Jeg snakker om både den mundtlige del og om den skriftlige de... -
Irak krigen
ForumindlægHej.. Så er det snart ved at være slut - skønt! Dog har jeg lige en sidste og krævende eksamen tilbage - historie!!! Jeg er helt fortvivlet når det komme til Irak krigen.. Jeg savner især en kronologisk oversigt og hvad der skete og hvem der gjorde hvad. Og hvad er det for noget med mediern... -
forskellen mellem folkeskole og gymnasium
Forumindlæghey alle ! jeg skal snart på stx, efter sommerferien. men ville bare vide, lidt om hele miljøet, og forskellene?? håber i svare mig :) -
Adgangskvotient til Medicin
ForumindlægHej alle sammen (primært studiemindede/lægestuderende). Jeg står i den situation at jeg meget gerne vil ind på lægestudiet her efter sommerferien. Mit gennemsnit ligger på 10,3 og jeg mangler en sidste eksamen inden ferien. Er det muligt at blive optaget på Syddansk Universitet, hvor kravene sids... -
Twilight. -muligt SSO emne?
ForumindlægJeg står og skal vælge et SSO emne inden fredag, hvor deadlinen udløber. Jeg har ikke haft en lang række idéer, men en af idéerne var måske at skrive om Twilight. -altså bogen (bøgerne) -ikke filmen. Jeg skal skrive SSO i engelsk. Havde lidt forestillet mig, at man kunne skrive om vampyrens udv... -
Arabisk matematik
ForumindlægHej Folkens! Nu er SRP på vej, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere matematikdelen, da vi i 2.g sprang mange ting over (Forkert lærer) Vi har hverken haft meget om 2. gradsligninger og da slet ikke noget om 3. grads, så hvis nogen har skrevet om dette eller blot om arabisk ... -
Indledning.
ForumindlægHej jeg tænkte om der var nogen som lige kunne komme med nogle kommentare til min indledning. Opgaveformulering: Der ønskes e overblik over forskellige brotyper, herunder beskrivelser af de forskellige kræfter, som optræder. Analyser det bærende kabel i en hængebro - den såkaldte kædelinje. Udl... -
Hos fotografen
Forumindlæghey. jeg ville høre om der kunne nogle der har skrevet stileemnet Hos fotografen(det er et billed med 4 børn på) jeg er fuldstændig blank, da jeg ikke har nogen fantasi. ville spørge om det er nogle der kunne hjælpe mig lidt? ... -
DHO efter 2001 - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal skrive DHO og mit overemne er "Danmark i verden efter 2001", herunder forstås 9/11, og de poltiske tiltag og ændringer, der skete i verden efter. Jeg har været meget i tvivl omkring hvad jeg skulle stille op, men valget faldt på at belyse fascismen og nyfacismen (som måsk... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHej Studieportalen. Pt. går jeg på STX andet år på linjen Mat A Biotek A og fys B. Jeg har fundet ud af, at det bare virkelig ikke er mig. Jeg ønsker virkelig at droppe ud og holde et helt års pause, men er det muligt? Jeg har nemlig ikke styr på reglerne inden for dette. Og kræver det så, at ... -
Laserkirurgi "hjælp"
ForumindlægEn der kan være så sød at hjælpe med b) i dette link: [ http://peecee.dk/upload/view/101727 ] PÅ forhånd siger jeg mange tak :) -
Velfærdsstat
ForumindlægJeg skal til eksamen i samfundsfag, hvor vi i løbet af tre år har haft en elendig undervisning, hvorfor jeg ikke rigtig aner, hvad jeg skal stille op. Jeg har blandt andet et emne der hedder velfærdsstat hvor følgende kernestof indgår: velfærdsprincipper social differintiering (hvad betyder det?...
