Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18261 til 18280 af 41162
-
Opslag
ForumindlægHejEr der et sted på nettet hvor man kan slå biologiske udtryk op, fx. leverparenkymet og knoglemarvsaplasi mm.på forhånd tak.. -
Betydning af Abstinenser
ForumindlægHej folkens Nogen der ved hvad Abstinenser betyder. Tak på forhånd : D: D -
....................
Forumindlægjeg har oprettet dette som et spørgsmpl, som jeg vil slette efterfølgende men det er bare, så du kan få den rettede tekst. der er dog to ting ting skrevet i fed skrift er sætninger, som skal forkortes, men jeg ved ikke hvordan den skal formuleres. ting skrevet i fed skrift og kursiv er sætning... -
dem
ForumindlægHvad styrer dem... altså welches IHR viel von lebensmut und lebensqualität gebe. Er i tivl om det hedder ihr, da jeg mener dem.. -
Eng -> Dan Én sætning
ForumindlægNogen der ved hvad dette betyder:European Muslims should be only Muslims instead of forever remaining North American.Mit bud:Europæiske muslimer skulle kun være muslimer i stedet for at ....kan ikke få "remaining" til at passe ind???Nogen der kan hjælpe ??? -
Passé simple
ForumindlægHer er en sætning, hvor jeg skal afgøre om det skal være passé simple eller l'imparfait:Elle (dit) qu'elle n'(était) pas faim.Er det rigtigt indsat?Så skal jeg oversætte:Han slog det hen, (som om intet var sket).I ordbogen står der: slå ngt. hen: ne tenir aucun un coup vers q.Kan jeg ... -
arbejdskonflikten?
ForumindlægHey!Nogen som ved noget om arbejdskonflikten i 1956? Er i gang med historieopgave, og kan bruge så meget hjælp jeg kan få. Er kørt fast..nogen som kan hjælpe? knus -
Sørøver - klædudtøj.
ForumindlægHej, jeg skal sidste skoledag klædes ud som sørøver - jeg er pige. Og har ingen idé om, hvordan jeg skal se ud - altså hvilket tøj?Nogen gode idéer? -
Efterlønsproblematikker
ForumindlægHej !Jeg sidder og gruer over samfundsfagsrapport, hvori jeg ikke kan finde hverken hoved eller hale i følgende spørgsmål:Redegør for problematikkerne i pensions- og efterlønsordningerne, som de er i dag.Dét jeg ikke kan finde ud af er; hvad er det som er problemet? Jeg ved godt at der ikke er n... -
En sætning
ForumindlægHej Jeg vil skrive at den lille pige er van til at der er en større en end hende, der er 'hævet' over hende, der bestemmer. Og enhver chance den lille pige har for endelig at kunne være den store, den vil hun tage.Er ikke sikker på hvordan det kan skrives bedst... noget i retningen af:The... -
any mistakes?
ForumindlægIn whose nameThis text tells about terrorism, and especially the question “ How can some people do this? And why?”. By one of the biggest terrorist attacks, “the attacks on world trade center, in 2001”, it is very difficult, to point on a reason, why these men were doing this attack. It couldn’t... -
Tysk mundtlig eksamen, WHAT?
ForumindlægHey, Jeg går i 8. klasse og skal øve/prøve tysk mundtlig eksamen. Vi skal aflevere en disposition den 25. maj, og så er problemet så lige, hvordan laver man en disposition og hvordan i det hele taget får jeg det sat op? Jeg er helt lost på området, fordi jeg ikke har haft det før.. Hvis i gad, at... -
Jura - internationalt
ForumindlægHej.. Hvad kan man gøre for at gøre sit jura studie så internationalt orienteret som overhovedet muligt og hvilke slags internationale jobs (bortset fra at arbejde ved udenrigsministeriet) er der mulighed for efter studiet? :-) -
Rumskib.
ForumindlægHej der. Er der nogle som har forstand på rumskibe? Hvordan de fungere osv? -
historie opgave
Forumindlægfindes der en analyse model til taler? -
H. C. Andersen
ForumindlægHej.Folkeviser og folkeeventyr er af ukendt forfatter, ik? Men kan man sige at H. C. Andersens eventyr er folkeeventyr?På forhånden mange tak. -
Oversættelse på A-niveau
ForumindlægStår og skal til adgangsprøve her på mandag til engelsk på A-niveau, men det er efterhånden noget tid siden jeg har lavet skriftligt engelsk, ¨så er der nogen som ligger inde med engelsk oversættelser på A-niveau, som jeg kan oversætte? Ville være super lækkert... -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i tysk og uheldigt har jeg ikke haft heldet med mig men nu når jeg ska op vil jeg høre om nogen havde nogle gode hints til hvad man kan gøre før når man går i 3.g og ikke er super god til det?? -
Hjælp til grammatiskrettelse af stil ''Die Ohrfeigen (lang)
Forumindlæg''Wenn Sie nach hause kommen, Renate fragt die Grossmutter und die Tante was KZ bedeutete. Sie bleiben total schockiert, und erklärt dass, sie sollt nicht mehr über es sprechen, weil es sehr gräflich für die Familie, und Special für ihre Papa ist. Renate Verkroch sich unter dem Klavier,... -
vurdering af engelsk stil
ForumindlægHej Jeg kunne se at der er nogle der har lagt deres eksamens stil herind, så tænkte at det ville jeg da også lige prøve. Jeg har valgt opg. B i eksamenshæftet som var et essay der skulle indeholde analyse og fortolkning, derudover skulle stilen også indeholde karakteristik af fortælleren, fortæll...
