Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18261 til 18280 af 61668
-
HF-eksamen skr. dansk august '98
ForumindlægHej.. Er ved at skrive en stil om emne 3 i Hf skr. dansk eksamen august '98.Er der nogen der har skrevet om dette før, og har nogen idéer. Er helt tabt. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Ville være meget hvis nogen gad hjælpe mig på rette spor mht. hvordan billederne skal analyseres og fortolkes. -
Eksamen i engelsk D niveau 10. klasse
ForumindlægEr der en, der kan fortælle mig, hvordan selve eksamen i engelsk D niveau på 10. klasse foregår? Min veninde, der skal op, har lavet en disposition som hun har afleveret til sin lærer. Herudover siger hun, at hun skal trække en tekst om emnet. Årsagen til at det er lidt uklart for hende, er, at h... -
Analyse 0 eksamen på KU, tid til fremlæggelse?
ForumindlægHej, jeg skal til Analyse 0 eksamen og har glemt, hvor langt tid man skulle forvente at kunne fremlægge - dvs. fraregnet spørgsmål -: jeg husker det som enten 10 eller 15 minutter, men kan ikke huske hvilken. Er der nogen, der har været til eksamenen, der måske kan huske det? -
Nf eksame imorgen. Problemer med en kemi figure.
ForumindlægHejsa. Jeg skal til Nf-eksame imorgen og jeg har lidt problemer med at redegøre for min ene figur. Jeg er ikke helt sikker på hvad den viser. Viser figuren bare at når man tilsætter dibrom så går den fra umættet til mættet? hvis der er nogen kloge hoveder der ude der kunne hjælpe mig så ville je... -
Matematik B HF maj 2008
Forumindlæghej nogen der har facitliste til Matematik B HF maj 2008 kan ikke rigtig finde den. mvh Søren -
Matematik b-niveau omkring holbæk
ForumindlægSøger en hjælpelærer i matematik på b-niveau i holbæk området nogle timer om ugen Skriv til mig her, på mail [email protected] eller på mobil 31102905 ;) -
Typeopgaver i matematik A skriftlig stx
ForumindlægHej, Er der en som ligger inde med en oversigt over typeopgaver i matematik A skriftlig stx MED hjælpemidler? Eller en oversigt over hvilke emner man kommer op i? På forhånd tak! -
Tutor, Matematik A søges omgående
Forumindlægjeg søger en tutor hurtigst muligt til matematik A niveau... Jeg bor i Vordingborg kommune, send mig en besked hvis du er interesseret. På forhånd tak -
FSA matematik maj-juni 2005
ForumindlægEr der ikke nogen der kan skaffe FSA matematik maj-juni 2005 tegningen over det der studie? Ville være taknemlig hvis der var nogen der kunne. :-) -
Matematik B august 2008 hhx
ForumindlægHej - Er der nogen af jer der har opgaverne til matematik b august 2008? I er meget velkomne til at skrive til min mail [email protected] hvis i har. Tak på forhånd hilsen jonas -
Hardcore Matematik opgave (Mat A)
ForumindlægHej. Jeg har virkelig et problem med denne her opgave. Det drejer sig om opg. 3 i den vedhæftede fil. Jeg har virkelig svært ved at komme igang. Man da det drejer sig om proportioner, må det vel være noget med at finde en konstant k. Ved bare ikke lige hvordan ligningerne kommer til at se ud. H... -
LET 7.KLASSES MATEMATIK. blondine mangler hjælp
Forumindlægopg. 21 a. 150 svarer til 15 % af et tal. find tallet b. hvad er 15% af 150 c. hvor meget er 5 i forhold 25 d. 25 svarer til 5% af et tal. find tallet. e. hvad er 5% af 25 f. hvor meget er 5 i forhold til 25 g. 80 svarer til 12,5% af et tal. find tallet. h. hvad er... -
Matematik B-niveau (HF-opgave)
ForumindlægHej, jeg skal lave en opgave, der lyder sådan her:I et koordinatsystem er en cirkel bestemt ved ligningen x^2 - 6x + y^2 + 8y = 0Angiv centrum og radius for cirklenBestem en ligning for den tangent til cirklen, der går gennem koordinatsystemets begyndelsespunkt.Tak for hjælp -
Motorcykel opgave - fysik eksamen 2009
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave c og d i denne opgave: http://static.uvm.dk//udd/gym/eksamensopgaver/2009/fysik_A_aug21/opgave03/frameset.html - Det haster lidt. - Katrine -
24 timers Fysik eksamen HJÆLP ASTRONOMI
ForumindlægMåne: 1) Er der måneformørkelse HVER gang der er månen er bagved jordens skygge, eller det det samme princip som solformørkelse hvor jordens bane ikke altid falder sammen med månens..?? - Kan man se fuldmåne ved måneformørkelse eller kan man kun se at den bevæger sig "u... -
Potens sammenhænge - eksamens sp. HJÆLP HURTIGT (:
ForumindlægHej .. Jeg har et spørgsmål: Hvad står y, b, x, a for ? - i ligningen: y=bx a (potenssammenhænge) -
har bare et meget lille spørgsmål til min kommende eksamen
Forumindlægjeg sidder og kan ikke løse den opgave. spørgsmåket lyder på at: hvordan skal jeg forklare opbygningen af fedtstoffer (triglycerider) og giv eksempler på navngivning af fedtsyrer? på forhånd. -
00 i 9 afgangseksamen i matematik uden hjælpe midler
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har lige været op til matematik afgangseksamen uden hjælpemidler og jeg er 100% sikker på jeg ikke består og jeg får 00. Jeg ved ikke hvad jeg har fået i mit standpunkt udover men der regner jeg med jeg er bestået i matematik uden hjælpemidler. Jeg kunne godt tænke mig a... -
Må man anvende google oversæt til tysk eksamen
ForumindlægMå man anvende google oversæt til tysk fortsætter net eksamen?? I behøver ikke at sige, at man ikke skal bruge det.. Vil bare gerne vide om det er tilladt eller ikke :) -
Gode råd til dansk eksamen 9 klasse?
ForumindlægHar i nogle gode råd til afgangsprøven i dansk 9 klasse, da jeg skal op om et par dage? Nogle gode råd til oplæsningen?
