Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 18281 til 18300 af 32822
-
Gymnasie forberedelser
ForumindlægHej:-) Jeg skal starte på HF her efter sommerferien, og jeg er så småt igang med at forberede mig selv lidt. Jeg vil egentlig bare spørge om der er nogen der går på HF der kan sige ca. Hvor mange lektier man får for, og om det er dag til dags lektier, eller om det er afleveringer? Hvor lange er... -
5. juli!
ForumindlægDen 5. juli er fristen for ansøgninger til videregående uddannelser! Det er 9 dage! Hvad har du tænkt dig at søge ind på? Jeg søger ind på retorikstudiet. Andre? -
poissonfordeling
ForumindlægHejsa. Jeg har en opgave som jeg ikke rigtig kan finde ud af at starte på. Har i evt en ide? Med Venlig Hilsen Mads -
Hvad skal jeg vælge næste år?
ForumindlægHej, Jeg skal om 2 uger vælge hvilket gymnasium jeg skal på næste år. Jeg er stadig meget i tvivl. Jeg står mellem at vælge Niels Brock Det internationale gymnasium eller Zahles gymnasium. Jeg er meget ambiøs og vil gerne gå på et gymnasium hvor der er meget faglighed men på samme tid godt socia... -
Gymnasiale uddannelser
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse. Jeg har besluttet mig for at tage STX. Men jeg ved ikke lige hvilken gymnasium er bedst. Det skal være indenfor København. Jeg bor nemlig selv i Nørrebro. Jeg har tænkt på Københavns Åbne Gymnasium eller metropolitan skolen. Kender i andre gode gymnasier? jeg er ret i tviv... -
SØGER ENGELSK UNDERVISNING
ForumindlægHej er 1.g elev og søger engelsk hjælp til mine lektier.. Bor i kbh området, self mod betaling. Nogen særlige interesseret? -
Dansk - Lektiehjælp
ForumindlægJeg mangler hjælp til nogle danskopgaver. 50 kr. per opgave. -
Gode links?
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg ville lige spørger om i har nogle links til mig, såsom lektiehjælp, forklaringer på nogle emner i foskellige fag, træning eller noget andet hjælp til forskellige fag/ en fag -
Fra folkeskolelærer til gymnasielærer
ForumindlægHej Jeg læser pt. til folkelærer på UCC, men har med tiden fundet ud af, at det ikke er det rette for mig. Nogen der ved om man på en eller anden måde kan blive gymnasielærer - evt. ved at læse en to-årig kandidat? Eller kender til andre spændende kandidatuddannelser man kan videreuddanne sig i?... -
Gymnasie: Franskpræget studeretning
ForumindlægHej! Jeg sidder lige nu i Frankrig på udveksling, som jeg er taget afsted på efter 9. klasse. Til sommer skal jeg starte på gymnasiet (STX), så jeg har kigget lidt på de forskellige gymnasier og deres studeretninger. Jeg interesserer mig for sprog, kultur og samfundsfag. På Aarhus Katedralskole... -
Sandsynlighedsregning - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg forstår hat af disse opgaver, derfor beder jeg om hjælp fra jer. Håber virkelig i vil hjælpe. Jeg har brug for alle opgaverne, altså opgave a,b,c og d. OPGAVERNE ER VEDHÆFTET Tak på forhånd Mvh. -
Excel: slette weekender i datosøjle
Forumindlæghej hvordan sletter man weekender, hvis man har en datosøjle? eksempel: 18-02-2013 19-02-2013 20-02-2013 21-02-2013 22-02-2013 23-02-2013 24-02-2013 25-02-2013 26-02-2013 27-02-2013 28-02-2013 01-03-2013 02-03-2013 03-03-2013 04-03-2013 blir så til: 18-02-2013 19-02-201... -
Eksponentielt voksende funktion
ForumindlægGoddag. Jeg sidder her med en opgave der lyder som følgende: "Om en eksponentiel voksende funktion f(x) oplyses det, at f(2) = 1, og f(4) = 9. Bestem en forskrift for f(x)" Jeg ved jo, at for en eksponentielt voksende funktion, gælder ligningen: f(x) =e^x. men.. jeg er stuck herfra :) n... -
Minusse med brøker.
ForumindlægJa. mit spørgsmål lyder sådan : hvordan minusser man med brøker'? altså ved f.eks. 2/3 plus 3/4 så siger man jo 3 x 3, 3 x 4 og bagefter 4 x 3, 4 x 2. og så plusser man er det samme pointe ved minus?ganger man bare sammen og så minus. -
TI - 89 Titanium
ForumindlægHej. Jeg har en TI 89 titanium der er 2 år gammel, men rigtigt aldrig brugt. Der medfølger USB stik og manualer, linkkablet er desværre bortkommet ellers fremstår den i perfekt stand. Den sælges for 750,- incl. forsendelse. Mvh Søren -
Vektor i rummet
ForumindlægHej allesammen Jeg har fået til opgave, at løse nedstående. Tak på forhånd. -
Formel
ForumindlægHvilken formel er det man skal benytte til nedenstående opgave? Opgave: Et billån har en hovedstol på 75.000 kr. Løbetiden er 5 år med kvartalsvise betalinger, og den kvartalsvise rentefod er 1,7 %. Find den kvartalsvise ydelse. Hvor meget kommer låntageren til at betale tilbage i lånets løbetid? -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægHej.. Jeg har fået en opgave som lyder følgende: "Bestem i intervallet [0;2pi] ligningen: Sin 2t = 0,4315" Er der nogen der kan hjælpe med den? På forhånd tak :) -
Hjælp
ForumindlægHej jeg skriver her. fordi jeg gerne vil ha lidt hjælp. Jeg skal til optagelseprøve HF her om 2 dage. Er rigtig nervøs, nogen som ved hvordan det kan gå godt. Altså hvordan det vil gå bedst. Noget man skal huske? -
Hjælp <33
ForumindlægJeg har faktisk et til spørgersmål. ? Mette arbejde og fik 4000 kr om månden. men så fordobbler de lønen 25 % mere. og nogen par måndre efter fordobbler de 50 % mere. hvor meget tjerner hun så om månden med procent .??? Ps. skriv hvad du gør :D
