Søgning på: dansk noter hf. Resultater: 18401 til 18420 af 56577
-
droppe ud- hjælp.
Forumindlægheej. jeg går i 2.hf jeg tænker på at droppe ud. Jeg klarer mig fint nok i skolen, man jeg har stort fravære, og er mega skoletræt. kan jeg tag 2.hf om næste år? -
HELP ME!!
ForumindlægOkay…hvad gøre jeg her?? Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre…så en eller anden der lige kan hjælpe mig, vil gør mig 2-tal glad.En virksomhed havde et udslip på 300000 tons CO2 om året. Efter påbud reducerede virksomheden der årlige CO2-udslip med 4% om året.Hvor mange tons CO2 vil virksomhedens år... -
Engelsk - skriftlige eksamener gennem de sidste år!
ForumindlægHvad har været emnerne til skr. eks. i engelsk de sidste par år?Gerne forår, sommer og december? -
hjælp til terminsprøve i morgen -areal under banekurve
Forumindlæghvordan regner man et areal under en banekurve udx=t^2 + 2t , y=8 - ^t^3grænserne er x=0 og x=8 -
jul
ForumindlægSå er det endelig jul.....jeg satser på snevej i år. Glædelig jul til alle studiportalens bruger. Det bliver dejligt at slappe, hygge, og læse en bog i et hug kun afbrudt af juleguf og en lille tur udenfor eller snak med familie og venner. Lad os hører om jeres jul .......... GOD ferie til alle. -
Frekvens af diagram
ForumindlægJeg skal lave en opgave i matematik. Jeg skal finde frekvensen af karakteren 8. I diagrammet har 0 elever fået 00 1 elev 03 0 elever 5 2 elever 6 3 elever 7 7 elever 8 5 elver 9 4 elever 10 2 elever 11 1 elev 13 hvordan finder man frem til det? -
Teoretiske halveringstykkelse
ForumindlægHeej Nogle der har et link, hvor man kan se den teoretiske halveringstykkelse for bl.a. bly, aluminium og pap? Tak på forhånd -
Gym.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lige blevet færdig med 1.g og mit årskaraktere og årsprøver ser ikkke særlige gode ud. Så jeg vil lige spørge om hvor meget der skal til for at man skal gå 1.g om. -
Hvad vil I gerne?
ForumindlægHej SP! Jeg er meget interesseret i at høre, hvad I gerne vil læse videre efter gymnasiet (eller folkeskolen), eller evt. hvad i er igang med at læse/studere eller måske arbejde? Hvilken uddannelse har I bag jer? - Og hvorfor har I valgt det?/Hvorfor vælger I det? Venlig hilsen -
Hjælp til valg af valgfag, STX?
ForumindlægHej.. Jeg er en 2.g elev med studieretningen; Matematik A, Biologi B og Kemi B Mine fremtidsplaner er studier i det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, det Farmaceutiske Fakultet eller Ingeniør uddannelserne. Jeg vil gerne hæve til Biologi A og Kemi A, men hvis jeg gør dét, kan jeg ikke hæve til Fy... -
Er der ender har ca 10min til rettelse?
ForumindlægEr der en der har tid til at rette sidste del af min engelsk stil? Så ville min aften være reddet!Personally I speak English when I from time to time eat together with some of the people from my block of flats. We are 5 family´s which in the summer of 2003 made this "family eating club"... -
får vi SSO tilbage...
ForumindlægFår vi vores SSO tilbage, eller kun karakteren? -
Forudsig IR og UV-VIS
ForumindlægHvis jeg har stoffet 2-bromo-1,4-dimethylbenzen, hvordan kan jeg så forudsige disse to? Yderligere, hvordan er det muligt at udregne epsilon og bestemme overgange ud fra UV-VIS ? -
Matematik
ForumindlægHejJeg står og skal til at tage et par fag på Odense teknikum. For at kunne komme ind på radiografudd. Det drejer sig om fysik og matematik på b-niveau. Det er matematikken jeg gruer for. Jeg har ikke haft matematik i årevis og kan huske, at jeg ikke havde nemt ved det. Jeg prøvede kræfter med de... -
differentiering HJÆLP
Forumindlæger der ik en der kan forklare mig hvordan man diff. noget, jeg fatter det simpelthen ikk. hvis der er der bare vil give et eksempel eller to og forklare lidt til vil det bare være perfekt:) -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP EKSAMEN! :'(
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen, og jeg mangler nogle huller omkring nadveren:( er der nogen der ved hvad symbolikken omkring de usyrede brøds fest og påskelammet er? og hvad Jesus tolkning af pagten er? plz håber nogen gider at hjælpe mig lidt på rette vej. -
hjælp ( så I rigtige søde )
Forumindlægjeg meget i tvivl.jeg har et gennemsnit på 7,5 (ny skala) , og vil læse til farmaceut. men jeg ved ikke om adgangskvotienten kommer til at være højre mit gennemsnit. jeg har endnu ikkelukket min eksamsbevis. mit sprørgsmål er : skal tage nogle fag om, for at forbedre mit gennemsnit eller skal jeg... -
Kursus
ForumindlægHei, Ved nogen her om man på nettet/... kan se hvor der findes kursus i engelsk? Her tænker jeg på fx nogle aftenhold osv.. Eller evt kursus i forskellige fag.. :) -
kan man komme ind på medicin-studiet med et karaktergen.snit lavere end de 10,3 (århus) eller 10,7 (kbh) som er kravet?
Forumindlægved godt at det selvfølgelig kommer an på hvor mange andre der søger også og hvordan deres karaktergen. er iforhold til mit, men skal man ansøge om en plads og gøre sig forhåbninger om at man kan komme ind, hvis man regner med at man har et gennemsit på 8-9 stykker? -
Kemi på VUC
ForumindlægHej Alle sammen + håber at dem af jer der har ferie nyder deres ferie.... Jeg vil lige høre om det er muligt for mig om at opgradere kemi B til kemi A på VUC i 6 måneder??? For jeg skal starte på min uddannelse i sep. 2012...????
