Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18401 til 18420 af 163702
-
Udtalelse af rødder
ForumindlægHej Her et sikkert meget simpelt spørgsmål. Funderer over hvordan man eks. til mundtlig eksamen vil udtale formlen for a i eksponentielle funktioner x2-x1√y2/y1 ? Vil normalt kalde det for et givent tal i n'te rod, men hvordan udtales ovenstående eksempel? -
hjælp hjælp hjælp hjælp med matmatik spørgsmål
Forumindlægmundtlig spørgsmål -
2. gradsligning
ForumindlægHej :) mig og min veninde sidder lige og fumler med en 2.gradsligning, vi siger to forskellige ting, så vi vil gerne ha noget hjælp til hvilken der er den rigtige. Opgaven lyder: Angiv for enhver værdi af konstanten antallet af løsninger til ligningen x^2+ax+2=0 . Håber i kan hjælpe.. :) -
Oversættelse
ForumindlægHej:)Nogen der gider rette min engelsk oversættelse? bare de værste fejlSig det på engelskUnder anden verdenskrig gik mange kinesere i Californien med skilte, der angav deres nationalitet, for ikke at blive forvekslet med japanere, men da en ny engelsktalende generation voksede op efter krigen, b... -
kort oversættelse. haster
ForumindlægWhen you arrive to the Scottish city Inverness and goes your first trip on main street gives the impression that many of the city’s inhabitants living on the myth of Loch Ness- monster. In all most every shop window you see Nessie- posters, card over Loch Ness with details about where and w... -
Er det rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har hørt af en masse at hvis man bare kan pythagoras i folkeskolen udenad så burde man kunne sikre sig en god karakter`? "Er det rigtigt?" -
Terminsprøve endelige karakter???
ForumindlægHej SP, Vi har for ikke så lang tid siden, været op i matematik, fysik samt andre terminsprøver. Endte med at score rimelige gode karakter i terminsprøverne, dog kan det samme ikke siges i Fysik A. Endte med at få 4, og harr 12 skr / 10 mdt i standspkt. Tror i dette vil have påvirkning på årska... -
Love
ForumindlægHejsa er der nogen af jer som har skrevet om kærlighed i engelsk??? Jeg har skal om 3 uger fremlægge om det... Jeg er ikke den bedste til at stave engelsk, så det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde skrevet om kærligehed på engelsk... Hilsen Louise -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægHej, Jeg søger navnet på engelsk-eksamenssættet fra 2006. Matematikerne fra engelsk højt-niveau var i 2006 til skriftlig eksamen i et eksamenssæt der hed "QUENIEE". Men hvad hed det eksamenssæt som SPROGLIG højt-niveau i engelsk var oppe i til skriftlig eksamen i år 2006??? -
Sum af summarum
ForumindlægOgså bragt i Gymnasieskolen d. 15-05-08 På en kærkommen og snarligt forekommende dato bliver undertegnede student fra Rødkilde Gymnasium i Vejle. Jeg og min årgang rundt omkring i landet bliver den første årgang med et afgangsbevis fra den nye gymnasiereform. Vores rektor satte prædikatet &rsq... -
Ret oversættelse.
ForumindlægHej jeg har fået en tekst på engelsk, som skal oversættes til Dansk. Jeg har lavet det, men vil gerne have at nogen af jer derude vil rette den og finde mine fejl :) på forhånd tak : Christmas is Britain's most popular holiday. Its traditions and early ceremonies were rooted in pagan beli... -
Matematikbog til selvstudie
ForumindlægHej, Jeg har lånt "Basal Matematik" af Allan Baktoft. I bogen er der en del opgaver man kan regne, men der er ingen løsninger, er der nogen der ved hvor man kan finde dem, eller kan Du/I anbefale andre matematikbøger med opgaver/rettelser? Bogen skal bruges til selvstudie, og niveaue... -
Hvilke STX fag skal man have for at kunne tage en psykologi uddannelse?
ForumindlægHej SP, jeg er lige begyndt på 1.g på STX, og jeg har et mål om at viderestudere psykologi, når jeg er færdig med mit gymnasie. Men jeg er i tvivl om hvilke fag jeg absolut skal vælge, hvis jeg skal videre på f.eks Århus Uni for at studere psykologi? Jeg er i tvivl om jeg skal gå fra Matematik C... -
Solsystemet?
ForumindlægHej .. Jeg skal lave en beskrivelse af solsystemet , hvor mange planeter, deres placering i forhold til solen. m.m Nogle der har hjemmesider om det? eller noget hjælp jeg kan få. Tak på forhånd :-) -
kemi
Forumindlæghej er der nogen der kan være sød at foklare mig hvad en dipol dipol binding er -
Permutationer
ForumindlægHej folkens! Jeg sidder og skriver SRP. Jeg er nået til et af mine sidste spørgsmål, som jeg ikke kan komme videre med. Jeg skriver om kode maskinen Enigma. Mit spørgsmål er: Brydning af koden, specielt ønskes der en præsentation af noget af den matemtik, der ligger bag brydningen af Enigma. Je... -
Endnu en tråd med MEDICIN
ForumindlægHeyJeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, der er nogle der "ved", om medicinstudiet kunne finde på at ændre de specifikke adgangskrav i 2008 (udover matA, kemiB, fysikB, danskA og eng.B)?Det undre mig lidt, at biologi ikke er et krav...hmmm....Mange tak for hjælpen... -
Stryknin (giftstof)
ForumindlægHej :) Jeg skal svare på nogle spørgsmål om stryknin (C21H22N2O2) (jeg har vedlagt et dokument med spørgsmålene). Jeg har prøvet at søge på nettet, om der er nogle gode hjemmesder, der kan svarer på spørgsmålene. Jeg synes dog selv, at jeg ikke kan finde så mange (jeg kan umiddelbart kun bruge ... -
Dansk stil 2hf maj 2009 eksam
ForumindlægHey hvem har dansk stil fra sommers eksam onsdag d, 06. maj 2009 kan smed den her ind tak ku være fedt -
HJÆLP TIL SRP!!!
ForumindlægJeg har emnet det gyldne snit, og er blevet stillet et spørgsmål om at jeg skal redegøre for fibonaccital og Lucasrækken plus deres sammenhæng med det gyldne snit. Men men men, jeg har svært ved at finde ud af hvad fibonaccital og lucasrækken præcis er. håber i kan hjælpe eller sende nogle link...
