Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 18401 til 18420 af 44202
-
Brøker og algebra
ForumindlægEr der nogle der vil være søde at hjælpe mig med de her opgaver? Udregninger skal helst være med! - Tak på forhånd :) Det er opgave 7 og 8 det drejer sig om.. Jeg har lagt et billed ind af opgaverne Undskyld billed er omvendt. -
Friktion
ForumindlægHej, jeg håber nogen kan hjælpe mig mht friktion. Det er, fordi jeg lige skulle tjekke mine noter igennem om friktion, og så stod der: 1) Bevægelse uden friktion 2) Bevægelse med friktion 3) Dynamisk friktion 4) Statisk friktion Jeg er bare forvirret over, om 1) og 3) er det samme samt 2) o... -
HJÆÆÆLP! OBS...
ForumindlægJeg skal finde størsteværdi og mindsteværdi ?? og er lidt i tvivl Skal Størsteværdien skrives som hele intervallet altså ]190;200] eller midtpunkt 195 Eller er jeg hel gal på den og se på den med største hyppighed (18) som er intervallet ]170;180] Mindeste værdi ?? ]150;160] ell... -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig matematik (yngste) i morgen og har desværre fået emnet stokastik. Er der nogle der har erfaringer med emnet til de yngste elever i folkeskolen, som har nogle tips til et matematisk bevis/argumentation? Håber meget på jeres hjælp, eventuelle gode råd i forhold til den m... -
opsætning af direkte tale og tanker i stil
ForumindlægHej allesammen er ved at skrive en stil i dansk, hvor jeg bruger direkte tale og tanker et par gange men er i tvivl om hvordan man sætter det op, især tankerne.. please hjælp mig, vil gerne gøre det rigtigt.. tak på forhånd! :) -
Bevis
ForumindlægHvad er bevis for lige store koefficienters metode? -
Til sidst i sætning med både førnutid og omvendt ordstilling.
ForumindlægHej! Hvis man nu har en sætning på tysk, som både indeholder førnutid og har omvendt ordstilling. Begge ord skal jo være til sidst i sætningen, men hvilket skal være efter det andet? - På forhånd tak! -
Kan man blive læge, hvis man tager dette?
ForumindlægHejsa! Bare hurtigt spørgsmål.. Hvis jeg tager studieretningen Matematik og Geografi på gymnasiet, er der stadig chance for, at jeg kan blive læge? Eller skal det være Matematik,Fysik,Kemi? Hvis jeg vil være læge, er der chance for at blive det med disse karakter i folkeskolen? Ma... -
forholdsord
ForumindlægHej er i gang med en opgave om forholdsord på engelsk:) der er nogle sætninger som jeg ikke rigtig kan finde ud af håber i vil hjælpe:);) 1) I må ikke lege på gaden. 2)drengen kom løbene imod os. 3) vi hørte ham i radioen. 4) vi har ventet på dig. 5)vi spiste frokost på en restaurant. Det som je... -
grammatiske øvelser
Forumindlæghej, jeg er igang med en opgave vedrørende engelsk grammatik, og sidder lidt fast ved følgende sætninger, hvori man skal finde fejlen og begrunde sit svar: Have you ever ran out of baking powder in the middle of a cake? The Internet could be a perfect way to learn about history and politics, but ... -
Skal der komma her?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg undrer mig lidt over om der skal komma før ''bad'' Er der nogen der behersker Engelsk kommatering perfekt somme kunne fortælle mig om der skal eller ikke skal komma. Sætning The journey of life contains many things bad as well as good things. - ... -
Hvilke højniveau fag?
ForumindlægVed udgangen af januar skal vi have valgt hvilket fag vi vil have i 2.g samt hvilke fag vi godt kunne tænke os at have i 3.g. Som det ser ud nu overvejer jeg flg. to sammensætninger:Engelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gSamfundsfag (A) - 2.g/3.gellerEngelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gKemi/Biologi ... -
AT 2011 - nynarcissisme
ForumindlægHey. Nu har jeg endelig fundet noget som jeg gerne vil undersøge noget mere. Men jeg er stadig lidt i tvivl om jeg vil vælge samfundsfag/engelsk/dansk med psykologi. Har i ideer til en bog, roman, artikel man kunne analysere/fortolke i de ovenstående fag. Jeg har næsten materielle nok til psykol... -
give nogen eksempler
Forumindlæghej der står i min opgave på engelsk alternative lifestyle or ? write an essay in which you discuss if it is socially acceptable to be single in todays society hvad kan man fortælle om, i denne emne, håber i gider give nogen eksempler/ider om det? håber for svar -
The March
ForumindlægHej Hej Jeg skal til at skrive et engelsk essay om bogen The March af E.L. Doctorow. Essayet skal enten om hvad der menes med sætningen "It's Always Now", og hvorfor nogle af bogens hovedpersoner anser denne sætning som den absolutte sætning og hvorfor andre anser det som skræmmen... -
Hjælp til outline
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til ideer til min outline i engelsk. Overemnet er youth og jeg har valgt social medias som mit underemne. Jeg har nogle ting, som jeg gerne vil snakke om: 1. What is social media? 2. Positive and negative effects 3. What kind of influence do social medias have on se... -
Delprøve 1 - ret fejlene
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder og laver en del prøve 1, og mangler to små opgave. 1) The journalist is convinced of that Britney is the most dumb celebrity ever Jeg kan godt høre det lyder super dumt, men ved ikke hvordan jeg skal rette den, og hvorfor. Jeg ved at man ikke kan sige most dumb - men dumb... -
Haster! Haster! Haster!
ForumindlægHejsa jeg skal oversætte nogle danske sætninger til fransk nogen der kan hjælpe? er ikke særlig god til fransk. De er til i morgen og jeg har en masse ander lektier for også. Håber der er nogen der kan hjælpe. 1 Hun er bedre til fransk end jeg. 2 De er bedr til golf end deres forældre. 3 Denne mi... -
enkelt sætning..
ForumindlægGodaften... jeg har lidt problemer med en engelsk sætning..Den danske:De blandede mærker, som nok er mest populære her i landet, opstod i de år, hvor whisky var ved at finde vej til de finere kredse i London.Min oversættelse:The blends, which are problably most popular in this conutry, orginated ... -
Shooting an Elephant
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og er igang med at skrive et engelsk essay hvori jeg skal lave en analyse af Shooting an Elephant. Der er sket det, at jeg er gået i stå, og ville høre om nogen kunne hjælpe mig lidt igang igen --> mangler nogle temaer, allerede har jeg politics, og jeg tænker på noget me...
