Søgning på: amish folket. Resultater: 18441 til 18460 af 19974
-
Fra 10. til STX-uddannelse på få måneder?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lidt i et problem med min kommende uddannelses plan. For lidt et halv år siden, blev jeg vurderet ikke parat til at starte på Næstveds Gymnasium af min klasselærer. Hun mente åbenbart at jeg ikke var velegnet til et gymnasie endnu og at jeg havde en del fagligt jeg skul... -
TYSK: RET BEGYNDELSEN AF EN STIL PLEAS KIG FORBI KIG NU PÅ DET PLEASS
ForumindlægHej folkens:-) Jeg har fået en tysk stil for, hvor jeg skal skrive om, at jeg er i en bil, og der er trafik. Jeg skal skrive hvad der sker i bilen og i selve ferien;-) In meinen Sommerferien war ich mit meiner Familie in der Türkei. Zuerst waren wir in unserer Heimatstadt Sivas. Dann fuhren wir n... -
TYSK: RET EN BEGYNDELSE AF EN TYSK STIL
ForumindlægHej folkens:-) Jeg har fået en tysk stil for, hvor jeg skal skrive om, at jeg er i en bil, og der er trafik. Jeg skal skrive hvad der sker i bilen og i selve ferien;-) In meinen Sommerferien war ich mit meiner Familie in der Türkei. Zuerst waren wir in unserer Heimatstadt Sivas. Dann fuhren wir n... -
Alternativ til dyrlæge
ForumindlægHej alle brugere her på studieportalen. Nu står jeg i den situation at kvotienten til mit drømmestudie(dyrlæge) endnu engang er steget, hvilket gør at mit snit på sølle 9 (9.6 hvis der ganges med 1.08) ikke har en chance for at komme ind. Folk siger at jeg bør søge ind på kvote 2, hvor der er... -
Hjælp til emne i bioteknologi
ForumindlægHej alle, Jeg starter i 3.G om ca. en uge og ønsker allerede nu at finde ud af, hvilket emne jeg vil skrive SRP i. Jeg ønsker at skrive SRP i Bioteknologi A, som jeg har tænkt mig at kombinere med enten Proces A eller Matematik A. Jeg ved allerede nu at jeg vil skrive om medicin, med fokus ... -
Spørgsmål omkring videregående uddannelse
ForumindlægHej Allesammen. Jeg er en ung pige, som blev student i år 2010. Desværre tog jeg ikke gymnasiet særligt seriøst, og dette kunne tydeligt ses på min gennemsnit. 5.0.However jeg er på sygeplejerske udd. nu, og er 1,5 år henne, og har bestået mine eksamener, endda ret fine karakter. 7, 10 og 12 ... -
Industrielle revolution
Forumindlæghvad menes med fase opdeling, og kunne dette være nok til at forklare denne periode Den industrielle revolution var i england i fra midten af 1700 – tallet til den første del af 1800 – tallet. Denne periode forandrede det engelske samfund og det engelske landskab. Det engelske samfu... -
Har fortrudt!
ForumindlægJeg står i et kæmpe dilemma, og håber I har nogle gode råd. Jeg afsluttede 1.g i sommers og flyttede så skole her til starten af 2.g. Det gjorde jeg, fordi at klassen som helhed ikke fungerede så godt. Vi var nogle stykker der var enige om det, og derfor besluttede jeg mig også for at sige det,... -
Romananalyse af Zappa
Forumindlæg1. den 4 juni 1961: Hvordan ser stens forhold til sin familie sammenlignet med kammeraterne? 2. den 16 juni 1961: Hvordan udvikler magtkampen sig i gruppen? 3. den 20 juni 1961 Hvad betyder situationen med skovsneglen for Uffes forhold til gruppen? 4. den 21 juni 1961: Hvorfor kan Sten i... -
Er der rustur på vinterstart
ForumindlægHej! Jeg er glad og lykkelig blevet optaget på vinterstart på medicin på KU. Det har været et bevidst valg, og det lyder sikkert virkelig fjollet at min største bekymring pt er, om jeg også kommer på rustur! Alle mine venner er begynd... -
Udmeldelse fra videregående uddannelse
ForumindlægSynes ikke jeg er blevet retfærdigt behandlet. Jeg bliver smidt ud af skolen fordi de siger jeg ikke er studieaktiv. Der er gået mindre end 2 mnd af skoleåret. Jeg har afleveret alle mine opgaver og mødt op 90% af tiden. I min eboks besked får jeg at vide at jeg ikke har svaret på en mail som... -
2 Modstanden og varmen i en ledning
ForumindlægHEJ! ved godt det måske er at trænge sig på med sidder i en meget tidspressende situation, hvor jeg har valgt at spørge folk direkte om hjælp til disse opgaver: 2 Modstanden og varmen i en ledning Udgangspunktet er: en typisk ledning fra en elektrisk installation i et hus. Ledningen er lavet af... -
Vektorer i rummet
ForumindlægHej folkens! Jeg har en række opgaver til vektorer i rummet, som jeg simpelthen bare ikke kan finde ud af! - Jeg ligger syg efter en operation, og kan derfor ikke søge hjælp ved min lærer eller med studerende. øv! Jeg håber derfor nogle herinde kan hjælpe mig på vej med opgaverne - hvis du/I ku... -
Rød eller blå ?
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har svært ved at komme igang med min samfundsfag aflevering da jeg ikke helt har styr på det følgende punkt: 1a. Argumtner ud fra en socialist grundholdning imod Mads Lundby Hanesn syn på Millinærskatten. ”Det fremføres fra S og SF, at der skal indføres en millionær... -
Stormvejr
ForumindlægHej folkens, vi har lige fået slutrapport for i vores NV forløb om vejret. Vi har hver fået udleveret et emne, som vi skal skrive om, og en god del af os har fået emnet "stormvejr." Vi har næsten ikke snakket om stormvejr i forløbet, og vi har skam også klaget en del til vores lærere, m... -
Stormvejr
ForumindlægHej folkens, vi har lige fået slutrapport for i vores NV forløb om vejret. Vi har hver fået udleveret et emne, som vi skal skrive om, og en god del af os har fået emnet "stormvejr." Vi har næsten ikke snakket om stormvejr i forløbet, og vi har skam også klaget en del til vores lærere, m... -
Rettelse af spansk!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHey folk :-) Jeg håber der er en der gider hjælpe mig med at rette min spansk aflevering! :-)!!! La familia de Alfredo El Bola tiene uno amigo, Alfredo. La familia de Alfredo esta mucho diferente la familia de el Bola, aunque la madre de Alfredo es ama de casa. Alfredo tiene uno hermano, y la fa... -
NEEEJ, hvor er jeg bare ring!
ForumindlægHej folkens .. Vi skal skrive en tale ligesom Amercian Dream . Jeg vil bare gerne have nogen retter min tale igennem .. det er en tale der er skrevet til kololisering In these hard times with financial problems, we Americans,will have to work together to solve the issue. We will always stay... -
hjælp : Rettelse
ForumindlægHej folkens . En der gider og rette min engelsk opgave : ) ? Øvelse 3 På grund af pengemangel har jeg måttet tage ekstra arbejde. Jeg har ikke kunnet male hele huset. Efter ylykken har hun måttet bruge krykker. Hvorfor har kluben ikke villet være med I konkurrencen? Flytningene har ikke mått... -
Hooliganisme: SRP
ForumindlægHej folk inde på studieportalen, Jeg er kommet godt i gang med min SRP, som handler om hooliganisme. Jeg har følgende problemformulering: 1. Giv en bred beskrivelse af fænomenet engelsk fodboldkultur og hooliganisme. Hovedvægten skal ligge på beskrivelsen af de samfundsmæssige betingelser for der...
