Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18481 til 18500 af 41162
-
Problemformulering
ForumindlægJeg sidder også skal lave en problemformulering om Hitler.. Jeg har skrevet følgende: I min opgave vil jeg redegøre for Adolf Hitler’s liv og hvordan han dannede de holdninger der senere ville blive en stor del af den politik NSDAP førte, undersøge hvordan det lykkedes ham at komme til magt... -
Rettelse af engelsk historie
ForumindlægHej! Jeg har lige skrevet en historie, om en slave som flygter fra hans "ejer"? Og jeg ved ikke om det er stavet korrekt og sådan, så hvis der er nogen der har lidt ekstra tid til at rette den igennem ville det være dejligt. Opgaven er sådan her "Work on your own. Write a story a... -
Formulering!
ForumindlægNu har jeg sidder og prøvet på at formulere sætningen : Folk er mere konfortable med at se en mand holde en pistol i hånden, end at se to mænd der kysser på tv. --> til tysk. Men sidder totalt fast i det. Nogle der kan hjælpe? -
Nogen der kan oversæt det.
ForumindlægDieses Lied handeln von Liebe. Das Lied ist schreibt von dem deutsche Band Rammstein. In dem Lied Rammstein erzählt dass Liebe gør ondt und die angreift als ein Tier. Wessen man gern die Liebe haben möchte man zähme die. Aber er ist einen langer und schmerzvoll weg, und darum sagt Rammstein in l... -
Passer minervamodellen os til Tyskland?
ForumindlægHej! Er igang med mit afsætning a projekt og laver en segmentering af det tyske konsumentmarked, og så minder min målgruppe utroligt meget om det grønne segment i minerva, og vil lige høre om minervamodellen os kan bruges i Tyskland.. -
et enkelt ord
ForumindlægHvad hedder venstreorienteret på engelsk? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
Sprog og kommunikation
ForumindlægJeg har simpelthen brug for noget hjælp. Min medkursister og jeg kører et forløb om sprog og kommunikation. Et underemne til det, er sprogrogtighed og sprognormer. Spørgsmålet lyder således "Hvordan mener samfundet, at vi bruger sproget bedst og mest rigtigt?" Set i forhold til rigsdans... -
Sydafrika - Apartheid osv.
ForumindlægHej :-) Jeg sidder og fumler lidt med en fremlæggelse om Sydafrikas udvikling fra ca. 1930 til i dag. Og jeg ved godt det ikke er ret svært lige at slå det op på google eller noget, men jeg har bare lidt svært ved at forstå det . En af tingene jeg ikke helt forstår er, om det var hollænderne elle... -
Sige årstal
ForumindlægJeg ved godt, det her er et dumt spørgsmål. Men har sgu' glemt, hvordan man siger: - 1920 (nineteentwenty el. nineteenhundredandtwenty)? - 1865 (eighteensixtyfive el. eighteenhundredandsixtyfive)? -
nitritfikation
Forumindlægen hurtig beskrivelse af nitrifikation... -
Hjælp til tysk!!
ForumindlægHej. Hvordan siger man: Sangen handler om, hvordan internettet har indflydelse på vores liv? Hjælp, har søgt på ordbogen osv., men kan ikke finde noget -
It projekt
ForumindlægHej jeg er ved at lave et it projekt, og i den forbindelse er jeg kommet til teorier, og der vil jeg gerne høre om hvilke teorier det er bedst at anvende til hjemmesider ? -
fortolkning af digt?
Forumindlæghei alle :D jeg har fået den her stil for, jeg skal fortolke et digt men... jeg har over hovedet ingen ide om hvordan jeg skal gøre det og hvordan det skal se ud. så hvis der er nogle der har et par ideer eller et lille eksempel så vær sød at skrive :D -
please
Forumindlægen der kan rette plz... Today many immigrants who are living in a foreign country have problem to be involved in the society. They experience another culture with different values, rights and democracy. But they are coming from a different culture and don’t have any kind of rights and values in ... -
Skriftlig eksamen imorgen - tips og tricks på falderebet!?
ForumindlægJa, som overskriften siger, skal jeg til eksamen iskriftlig spansk imorgen.. Synes jeg har haft alt for mange dumme fejl i mine sidste afleveringer, så ville høre om der er nogen af jer derude, der sidder med nogle gode tips til hvordan man får afleveret et produkt, som er helt i orden.. Hvordan ... -
essay - hvad er "symbolism"?
ForumindlægJeg skal skrive et essay om en novelle, og skal blandt andet inkludere "Symbolism" fra novellen.. Er der nogen der kan give mig svar på hvad der ligger i det? og "The way the story is structured"? - har en ide om denne..Men hvis der er nogen som kan give en kort forklaring a... -
Hjælp til valg af emne
ForumindlægVed godt at det er svært lige at give et svar på, men jeg har virkelig brug for noget inspiration til et emne til min SRP. Jeg skriver i samfundsfag og historie, men har ret svært ved at finde noget der lige har interesse. Håber nogen kan hjælpe mig selvom det er et ret bredt spørgsmål:) -
Stil HJÆLP!! xD
ForumindlægHeii alle sammen kan ikk komme på et emne jeg vil skriv om i stil det er valgfrit, det er første gang jeg skal skrive stil såååååå. Kan i ikk Plz! hjælpe miq? xD -
Hjælp bedes; svær opgave! :-S
ForumindlægNedenstående er et afslag på en jobansøgning. Sætningerne er nummererede. Besvar følgende spørgsmål: 1. Beskriv tonen i afslaget. 2. Hvilke sætninger er overflødige? 3. Angiv hvilke sætninger der kunne være bruge som indledning og afslutning. Dear Mr. McShandon, 1. Your application for a job wi...
