Engelsk

Rettelse af engelsk historie

28. august 2016 af Dania1313 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hej! Jeg har lige skrevet en historie, om en slave som flygter fra hans "ejer"? Og jeg ved ikke om det er stavet korrekt og sådan, så hvis der er nogen der har lidt ekstra tid til at rette den igennem ville det være dejligt. 

Opgaven er sådan her "Work on your own. Write a story about a slave who escapes from his/her owner. Use the Underground Railroad game to help you imagine the challenges that he/she faced, the feelings that he/she had and the outcome of his/her attempt to escape. Write about 350 words."

Vedhæftet fil: The story about Isaac.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
28. august 2016 af Justitia

Jeg har læst din opgave og dén er spækket med fejl. Jeg er sikker på, at din lærer er ivrig for at hjælpe dig. Bed vedkommende om at pointere dine fejl - så har du noget at arbejde ud fra.


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. august 2016 af Stygotius

Stod der ikke "Work on your own"??


Brugbart svar (0)

Svar #3
29. august 2016 af Stygotius

"........om en slave der flygte fra SIN ejer".


Brugbart svar (0)

Svar #4
29. august 2016 af BechHohen88

Tja, jeg er enig med dig i, at man skal lave sit arbejde selv. At det possessive pronomen er brugt forkert er også korrekt. Men at du prøver at rette og laver en af de mest elementære fejl i dansk grammatik (hvilket jeg ud fra dit renomé antager er en slåfejl) med nutids-r'et kommer til at se lidt dumt ud.

Brugbart svar (0)

Svar #5
29. august 2016 af Stygotius

He-he -  ja, naturligvis en tastefejl.


Skriv et svar til: Rettelse af engelsk historie

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.