Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 18501 til 18520 af 29738
-
Oversættelser fra dansk til engelsk
Forumindlæg1) Der fældes hver år millioner af små grantræer i Danmark Every year, millions of small fir tree are trapped in Denmark 2) Jim stod og ventede ved busstoppestedet. Jim frøs og det var ved at blive koldt Jim stood and waited at the bus station. Jim froze, and it was getting dark 3) Han tæn... -
Hjælp til idrætseksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i idræt/B på mandag. Dertil har jeg nogle spørgsmål: En af de cases, jeg kan trække er en "bevægelsesanalyse af ketcherarmen" i badminton, nogle der har lavet en sådan tidligere? En anden case omhandler idrætsskader. Nogen, der har nogle gode notater? En tredje... -
substitution og addition !
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan den rigtige formel for reaktionen med Hexen og bromdamp ser ud? C6H12 + Br2 --> C6H10 2Br e eller C6H12 + Hbr --> C6H13Br ?? HJÆLP MIG :D -
Andengradspolynomier: løsningsform til andengradsligninger
ForumindlægHeeey. Er der en der kan hjælpe mig med at gøre rede for løsningsformlen til andengradsligninger? Jeg har matematik på B-niveau . -
Funktion
ForumindlægHey.. Hvis man får stukket en eksponentialfunktion i hånden som lyder f(x) = 21 * e^(3x) Der står jeg skal tegne grafen for fuktionen.. Har før spurgt, men tror i det er nok, hvis man blot kopierer fra graf-regneren? Hvordan kan man selv lave grafen, uden at bruge lommeregnerens hjælp? De ene... -
Sandsynlighedsregning - tilbagelægning
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til eksamen i sandsynlighesdregning, men jeg har meget svært ved finde ud af "tilbagelægning". Selve begrebet er jeg i tvivl om. Hvad vil det sige at det er med tilbagelægning? Og hvad hvis det er uden? Og hvad er deres styrker og svagheder?Og hører... -
summary rettelse
ForumindlægKu godt tænke om der ikke var en der ville kigge min summary for grammatisk og sproglig fejl. -
Matematik A, Fysik B, Kemi B
ForumindlægEr der nogen som har følgende studieretning: Matematik A, Fysik B & Kemi B? Da det er en meget populær linje, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor svær den egentlig er - jeg skal nemlig have den. Hvad synes I om denne linje? Er den nem, svær eller hvad? Og hvor god skal man være til fage... -
forklare opgaver
ForumindlægJeg skal holde oplæg i morgen: De emner jeg skal snakke om er -Anlægsaktiver,>Materielle anlægsaktiver -tilgodehavender og -likvide beholdninger Er der en der vil hjælpe mig med at forklare begreberne og også forklare mig hvordan virksomheden bruger det og hvorfor de gør det? -
DNA reparationsmekanismer
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad der forstås ved 'DNA's reparationsmekanismer' ?? -
ANG. SAMF. EKSAMEN
ForumindlægHejsa! Jeg skal til samfundsfags eksamen (FSA) på mandag og ville derfor høre om der var nogen, der kunne forklare mig, sådan punkt for punkt, hvordan samfundsfags eksamen foregår..? Og desuden om der var nogle specielle ting, jeg skulle være opmærksom på? -
Fremtid - shall eller will ?
ForumindlægEr der mon nogen der ved følgende: Hvornår bruger man shall og hvornår bruger man will til at danne fremtid på engelsk? Hvad er farvet og hvad er ufarvet? -
Syrer og baser
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med at finde navn, kemisk formel, ioner i vand og styrke for 3 forskellige syrer og baser? -
Kendt citat - meningsløshed
ForumindlægHej jeg sidder og skal starte min opgave ud, dette gør jeg som regel med et citat, der ophandler det tema som jeg vil tage fat i. Jeg sidder dermed og mangler et citat omkring meningsløsheden i verdenen/hverdagen eller arbejdets og livets trivialitet. Nogen der har nogen forslag (: på forhån... -
SSO Længde?
ForumindlægVil lige høre omkring SSO, jeg skriver i historie. Er 11sider selvskreven tekst for kort? -3 til redegørelse -3 til analyse -3 til diskussion 1 til indledning og 1 til konklusion?? Jeg føler at jeg har besvaret problemstillingen.... Men kan jeg komme ud for at jeg får at vide i bedømmelsen at d... -
piaget
ForumindlægJeg leder efter piagets teori. Jeg kan ikke åbne den opgave der er om piagets teorier herinde, så jeg ville høre om der er nogen der kan åbne den eller har noget om ham...?? -
Dansk eksamen? Det Haster!
ForumindlægHej ! Kender i til Benny Andersen? Jeg skal nemlig optil eksamen, og måske trække et digt fra Benny Andersen, så jeg bør vide en smule om ham. Jeg har også hørt, at han holder af danskeden, passer det? Hvis i ved ngt vedrørende ham, vil jeg MEGET gerne hører fra jer :-) På forhånd tak ! -
Hjælp til eksamen om mængdeberegninger
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i kemi C i næste måned, og jeg kan trække, at skulle snakke om mængdeberegning. Jeg ved godt lidt om det, men jeg har svært ved at samle det, og jeg skal gerne kunne lave nogle små regnestykker, hvor jeg viser, hvordan man udregner masse, molarmasse, stofmængde , konc... -
En uge
ForumindlægSå er der omtrent en uge til, at vi 9.klasser får at vide, hvilke af udtrækningsfagene vi kommer op i. Har du nogle favoritter fra hver af de to puljer? Og nogle du bare helst vil undgå? 1. pulje : - geografi - Biologi 2. pulje: mdt. tysk skr. engelsk historie samfundsfag Kristendom For mit vedk... -
Metal i syre
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at forberede mig på fysik kemi mundligt. Hvis man nu lægger magnetium i saltsyre, vil der så ikke være dihydrogenbobler i reagensglasset ? For er lidt i tvivl. Tak på forhånd.
