Søgning på: matematik noter 9 klasse. Resultater: 18541 til 18560 af 75447
-
er der nogen der vil rette mit tysk?
Forumindlæghej!jeg er en pige der går i 9. klasse og jeg har virkelg brug for hjælp. Er der nogen der vil være sød og rette mit tysk? jeg har meget svært ved det, og har siddet i mange timer bare for at oversætte så lidt. Jeg ved der er mange fejl i historien.det jeg skulle lave var en fiktiv historie om en... -
Hjælp!! eksamen
Forumindlægjeg står med en matematik opgave om geometri Hvordan finder jeg ud af om en trekant er retvinklet, jeg kender sidelængderne som er 45,60 og 75 -
Reducering
ForumindlægHej. Jeg har netop nu overstået en prøve en matematik, hvor følgende stykker dukkede op: 8-4+5-7 og 6 *(-2) + 14 Hvordan reducerer jeg dette? -
Engelsk rettelse
Forumindlægville høre om der var nogen der gad se denne oversættelse igennem for fejl ??På dansk:Det er vigtigt for mærkevare at have et godt image.Hvis mærkevare ikke har et godt image, vil folk heller ikke købe varen.Jeg tror det er meget få mennesker der ikke tænker over havd andre mennesker synes om en ... -
Ellipsens ligning
Forumindlægopstil ligningen for den ellipse, der har centrum (2,7) og halvakser a= 9 og b=5 kan nogen hjæpe? -
bestem en ligning
ForumindlægBestem en ligning for tangenten til grafen for f(x)=x^(1/2)=√x i punktet (9,f(9)). -
længde/sideforhold
Forumindlæg..en bestemt tv-model opgives til 289;9;, med længde/sideforhold 16:9. beregn længde og side på dette tv. ___________________________________________ hjælp ^ .. -
Hvor dan sige man?
ForumindlægHej, hvordan sige man på tysk: Opførelsen fandt sted i Wien den 30.sep.1791, 9 uger før Mozart døde. -
Markeringer i "Nyeste i ... "
ForumindlægHvad betyder markeringerne ud for oprettede indlæg i "Nyeste i Matematik" A B C V 8 9 (ingen markering) ? -
Fejl i sætning
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal finde fejlen i en sætning men kan ikke finde det. Er der nogen som gider at hjælpe? Tak på forhånd :-) The non-smokers were before the smoking ban exposed to second-hand smoking. -
rentabilitet
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og knokler med rentabilitetsanlyse af Carlsberg9;s virksomhed - men jeg kan ikke få det til at passe - altså OG + AOH er = AG MEN når jeg så vil prøve at regne efter ved at sige: AG + (rentemarginal x finansiel gearing = EFK - så er den ikke lig med egenkapitalens forrentni... -
Ansøgning
ForumindlægHejsa..Det kan godt være at det ikke lige var her jeg burde spørge men jeg tænkte bare den gang i skolen lærte man da at lave job ansøgning. Og jeg skal til at lave en uforpligtende ansøgning som elektrikker lærling og kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal starte og gribe det hele an. Det en... -
Opg. om Børsen?
ForumindlægVi er fire som har fået til opgave at skrive om Børsen!Nogen der har opgaver liggende eller som måske har andre gode informationer vi kan bruge??? -
historie
ForumindlægNogle der har nogle goder henvisninger til kilder omDen kolde krigMellemøsten især mht. IrakDanmark fra 1850-80 og under krigenSå ville jeg være meget glad. Skal meget snart op i det og det er her jeg halter lidt med hensyn til min viden -
Opload af opgave
ForumindlægHvordan oploader man opgaver herinde? -
Substitutions reaktion?
ForumindlægHey! nogen som kan give mig et eksempel på en substitutions reaktion? gerne med en forklaring :-) det skal indgå i en rapport til min eksamen på torsdag :) - Det må gerne være et let eksempel (børneforklaring) I må også meget gerne forklare hvad der sker her: C5H12 + Br2 > C5H11Br2 + HBr... -
Fortæl hvordan lys brydes i overgangen mellem materialer.
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med dette spm i fysik jeg skal lave en kort præsentation. Jeg skal nævne disse elemter bølgeegenskaber spejling brydningsloven total reflektion brydningsindeks -
to fodnoter efter hinanden?
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver SRP og er i tvivl om man godt kan angive to fodnoter efter én sætning? Jeg har nemlig både en kilde hensisvning og en kommentar til denne sætning: På trods af at mujahedinerne gav de afghanske og sovjetiske tropper kamp til stregen, men var dog ikke i stand til at v... -
filosofi notater efterlyses!!
ForumindlægJeg har været så heldig at skulle op i filosofi, så jeg kan vise at jeg er til mere end et 8-tal. Har også gennem hele året skrevet mange notater, men der er filosoffer/tekster jeg ikke har så mange til.Mangler især noget om Bentham, Ole Thyssen, Mussolini, Engels, og også noget til videnskabsteo... -
psykologi haster
ForumindlægHejsa Jeg leder efter en masse notater til psykologi. Specielt udviklingspsykologi, arbejdspsykologi,hjeren(Neuro psykolog), personlighedspsykologi. Det må gerne være lidt højere end c-niveau, men alt bliver modtaget med kyshåndMvh Lykke
