Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18561 til 18580 af 169995
-
Karakterer
ForumindlægHej alle Jeg vil bare lige spørge om hvor meget karaktererne tæller i 1.g? Er det ikke dem i 3.g der tæller mest? -
Nervøsitet er din ven.
ForumindlægDer er måske lang tid til de årlige eksamener (eller også er der ikke) - men det er ikke kun til den årlige eksamen du vil have gavn af at være optaget af de rigtige tanker og følelser - og dermed kunne styre din nervøsitet så du får det bedst mulige ud af situationen. Nervøsitet mobliliserer nem... -
Lidt eksamenshjælp
ForumindlægEksamen står for døren, og jeg har været så heldig at få udtrukket kemi. Jeg har kemi på højtniveau. Det jeg godt kunne tænke mig var udover mine egne noter, noter om følgende: -Forskellige typer reaktioner (addition, substitution, elimination, osv.), hvordan man kan se hvornår det er det ene o... -
FN
Forumindlæghvad er fn s formål? hvordan arbejder FN? hvilke land er medlemmer af Fn? -
Krig i Afghanistan - Hvorfor
ForumindlægHallløj.. Jeg sidder lige og kigger noget samfundsfag igennem - og blev i tvivl: Hvorfor valgte Danmark at gå i krig i Afghanistan? Var det - ligesom Irakkrigen, "overtagelse" fra USA? Rejste Fogh også til Bush under denne beslutning, eller hvorfor?? tak. -
æøå bogstaver er væk
Forumindlæghej der ude jeg har et problem jeg sidder og laver aflevering og er kommet til at trykke på noget der gør jeg ikke kan skrive æøå i et dokument, nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at rette det -
kosmopolitisk demokrati
ForumindlægHej. Jeg har fået et spørgsmål, hvor jeg skal fortæller hvilken fordele og ulemper der er ved kosmopolitisk demokrati?. Men jeg ved ikke hvad kosmopolitisk demokrati er? er der nogen der kan forklare mig? På forhånd tak -
Krige og væbnede konflikter
ForumindlægHej alle sammen... Hvad er henholdsvis definitionen på krige og væbnede konflikter ? -
Arabisk universitet i Emiraterne
ForumindlægHej alle. Kender nogen af jer et universitet der udelukkende underviser på arabisk i Emiraterne? Jeg søger et universitet der underviser i faget arabisk, samfundsfag (på arabisk) og kommunikationsfag (på arabisk). Jeg har sel brugt en del tid på at lede, men alle universiteter jeg har fundet u... -
Differentialregning.
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op i matematik, men har et eksamens spørgsmål, som jeg har svært ved at bevise. Spørgsmålet lyder: Jeg skal udlede differentialkvotienten for f(x)=a*x^2. Er der nogen, som kan hjælpe med at bevise det for kan ikke finde det i bogen, da der i dette bevis kommer et a på. ... -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
Lineære funktioner hældningstal
ForumindlægHello skal til mat c eksamen og vil gerne lige vide hvordan hældningtallet for lineær funktion? -
Engelsk C
ForumindlægHvordan skal man bære sig ad med at få en fornuftig karakter på Engelsk C , til Eksamen? -
Ramt af Old-pest!!
ForumindlægHejsa alle! Som I læse i ovenstående er jeg blevet ramt af old-pesten og skal derfor op i old den 23-06-15. Desværre synes jeg ikke, at min lærer har været så god til at forklare, hvad vi skal gøre til eksamen, hvordan vi griber det ad og hvad der skal foregå til eksamen. Jeg har så kunne læse mi... -
Valg af uddannelse?
ForumindlægHej SP. Lad os tage en lille snak om uddannelse. Hvad videregående udannelse har I valgt - hvilken vil I gerne have? Og ikke mindst - hvorfor? Hold tonen, inspirer hinanden og giv evt. råd. -
Terminsprøve snyd?
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve i skriftlig mat A i morgen. Normalt plejer terminsprøven altid at være sidste års eksamenssæt. Ville hører om det er snyd hvis jeg inden prøven downloader sidste års eksamenssæt og bruger dem som vejledning under prøven. Vil det betegnes som snyd eller forberedelse? -
Trekantsopgave!
ForumindlægHej! er der nogen som kan hjælpe mig med opgave 7a fra 2004-8-3 SFhttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-3-SF-MED.pdf?menuid=150560 Har fået af vide at pythagoras og sinusrelationerne skal anvendes, men kan ikke komme igang.Håber at der er nogen som er villige til at hjæl... -
Macbeth - resumé af scener
ForumindlægHej alle jer travle mennesker, der er ved at læse op til eksamen. Hvis nogle af jer skal op i engelsk og tilfældigvis har læst Macbeth, eller bare godt kunne tænke sig at få lidt mere styr på det, så er der her et super godt link http://www.novelguide.com/macbeth/summaries/act1scene7-act2scene1.h... -
Søger matematik opgave...!
ForumindlægHej alle sammen!Jeg søger besarelserne til eksamens sættet fra 2001 (mat. linje 2-årigt forløb til B-neveau(med hjælpe midler)), der stammer fra hæftet "eksamens opgaver i matematik II". Jeg er godt klar over, at det er forkert at spørger efter besvarelserne bare sådan, men det skyldes,... -
Bevis for regneregler for skalarproduktet, den distributive lov.
ForumindlægHej.Jeg håber der er nogen der kan hjælpe, jeg sidder og læser til matematik eksamen, 1-årigt forløb til matematisk A-niveau, men jeg kan ikke lige finde ud af hvordan man beviser den distributive lov i regneregler for skalarproduktet?Den siger, at (i vektorer): a*(b+c)=a*b+a*cJeg ved godt hvad s...
