Søgning på: international økonomi A. Resultater: 18601 til 18620 af 146944
  • navne

    Forumindlæg
    hvis man skal sige han har fem søskende og de hedder: il a cing sæur et frere --ved navn eller som hedder-- ved ikke hvordan jeg skal skrive det. nogen der kan hjælpe?
  • ental eller flertal?

    Forumindlæg
    hej, jeg skal skrive: USA har en stærk nationalfølelse = the USA (MEN ER DET SÅ HAVE ELLER HAS? DET ER JO FLERE STATER, VI SNAKKER OM, MEN DE ER JO FORENEDE?) a strong national feeling.
  • Vis tangenten til f

    Forumindlæg
    Jeg har en funktion: f(x)=4x^2-3x-1 vis, at tangenten til f for x=3 og hældningen a =21 Kan en forklare mig, hvordan jeg skal gøre det?
  • definitionsmængde

    Forumindlæg
    undersøg følgende funktioner med hendblik på definitionsmængde, monotoniintervaller og ekstrema: a) f(x)=x^3-2x^2+5 b) f(x)=3lnx-2x
  • Årligt rente

    Forumindlæg
    A låner 200000 kr til en ny bil. Lånet er et, der skal betales tilbage over 60 måneder og forrentes med 1,1 % pr. måned. Hvor stor er den årlige rente? Nolge kan hjælp lidt ,,?
  • Sidste års eksamen?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg vil gerne hører om nogen af jer, har sidste års matematik B og A eksammens prøve? Kan I huske nogle af opgaverne? Hvis I har sætte må I meget gerne sende den :)
  • eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    f(x)=b+a^x hvad fortæller b? når b er der en lineær linie skærre y aksen for f(x)=ax+b.
  • Omform ligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville høre om det er en der vil omforme denne ligning 1.1(0.9) = b*0.9aa kommer til at stå alene, gerne med mellemregninger Vh Selma
  • Bestem den eksakte værdi

    Forumindlæg
    Opgaven: Bestem den eksakte værdier af sidelængderne i en trekant ABC når: A (-3,4) , B (2,7) , C (10,1) Håber en der kan hjælpe tak på forhånd.
  • cos, sin, tan

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der gider oplyse mig om hvad cos(B), sin(B) og tan(B) er? altså ligesom at cos(A)=b/c På forhånd tak (:
  • AT BIOLOGI OG HISTORIE DARWISME

    Forumindlæg
    Hej alle sammen har valgt darwinisme i bio (B)og his(A) Historie delen er noget med socialdarwinisme men har 0 ideer til problemformulering en der tilfældigvis har det samme emne ?
  • arvemønster

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg vil meget gerne have svar på dette spørgsmål.. En kvinde har blodtype A, og hendes mand har blodtype O. Hvilke blodtyper kan deres børn få?
  • please er der ikke nogen der vil hjælpe mig??

    Forumindlæg
    please er der ikk nogen der vil hjælpe mig med at forstå denne her opgave, som lyder sådan: En galakse ved navn Cygnus A udsenderkraftig radiostråling. (galaksens navn skyldes at den observeres i den retning ud i rummet, hvor stjernebilledet Svanen befinder sig, cygnus er svane på latin. radiostr...
  • hjælp (:

    Forumindlæg
    En kvinde med blodtypen A havde med den samme mand et barn med blodtype 0 og et med blodtype B. 1) Hvad er faderens genotype og fænotype? nogen der kan hjælpe ? :)
  • Beregning af bestemte integraler

    Forumindlæg
    Hvordan beregner man bestemte integraler ved hjælp af stamfunktioner? F.eks hvis jeg har et integral med grænserne a= -2 og b=2 og f(x)=x^2+3
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej Portalen, Jeg kan simpelthen ikke finde hoved og hale i vedhæftede opgave. Er der en, der skridt-for-skridt vil forklare mig, hvordan pokker man kommer fra a til å i denne opgave? På forhånd, mange tak //Laura
  • Matematik - trigonometri bevis

    Forumindlæg
    Hej! Håber virkelig i kan hjælpe mig, jeg skal bevise følgende formel og kan ikke rigtig finde ud af det. b^2 = a^2 + c^2 - 2ac * cos(B)
  • Har brug for hjæælp

    Forumindlæg
    Pleasee hjælp med opgaven Ida kan ogsa° købe en lejlighed i Malmø til 2495000 SEK. Den svenske lejlighed kan finansieres pa° følgende ma°de: 85% med et sa°kaldt prioritetsla°n med ma°nedlige ydelser til en a°rlig rente pa° 1,55%. 15% med et boligla°n med ma°nedlige ydelser til en a°rlig rent...
  • Hospitalsfysik

    Forumindlæg
    Hej jeg har kigget lidt på opgaven men forstår simpelhen ikke hvad man skal. Jeg har kigget lidt på formlen D = A*t*1/2*<E>/(ln(2)*m) Men er ikke sikker?
  • Hjælp !!

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen som virkelig kan redde mig, jeg har fået et eksamensoplæg i kemi, som hedder Kemi A Maj 2009 HTX.. Hvis der nogen som har den, ville det være skønt. På forhånd tak.