Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 18641 til 18660 af 22366
-
"Au revoir les enfants"
ForumindlægNogen der har analyseret denne film før? :) Jeg har svært ved at fortælle om omgivelserne, genren og fortolkningen, som jeg meget gerne vil have noget hjælp til? Håber på hjælp - På forhånd tak! :) -
Ord og symboler
ForumindlægHej, er der nogen der kender et link, hvor man kan slå forskellige matematiske symboler op samt ord? F.eks. vil jeg godt helt præcis vide hvad et lemma er. Det er bare nemmere med et link fremfor at spørge her hver gang der kommer et nyt symbol/ord jeg ikke kender. Hilsen Daniel -
Cirklens centrumsligning
ForumindlægI opgaven er ligningen 0 = x2 – 4x + y2 + 6y + 4 givet. Man skal undersøge om ligningen fremstiller en cirkel og om muligt bestemme radius til denne, samt centrum koordinater.4x må være det dobbelte produkt af ax. Herved bestemmer jeg a:2ax=4xa=26y omskrives af en eller anden grund til -(-6y). De... -
AT 3.g
ForumindlægSAMF A og ENGELSK A Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Nogen der har nogle gode idéer tak -
trekanter...
ForumindlægBC og DE er parallelle, sådan at trekanterne ABC og ADE er ensvinklede. DA = 500MBC= 200MAC =150 MDE = 450 ma)beregn længden af ABb)beregn længden af CEhvad skal man starte med... -
Hjælp til stil (ideer til emne og handling)
ForumindlægHej allesammen som i kan læse i overskrift skal jeg lave en Engelsk stil og det skal være en gyser, men så kommer det store problem jeg har virkelig ingen idé om hvad den skal handle om.. Så tænkte om i havde nogen gode ideer? -
Hjælp til ''Når terror bliver nær''
ForumindlægJeg skal skrive en stil om hvordan de senere års terrorhandlinger verdne over påvirker os. Er det nogle som har lyst til at give lidt inspiration til en indledning?! Jeg tænker på at skrive den som en artikel... Håber der nogen som gider hjælpe :) -
Mad til studenter-kørslen
ForumindlægNu er vi jo nogle der snart bliver studenter.... :o) Så ville jeg høre om der var nogle der havde nogle gode idéer til hvad man kunne servere rundt omkring hos folk under turen i lastbil? Vil meget gerne høre hvad andre har gjort og om det blev en succes... -
Endelig eksamenskarakter?
ForumindlægHejsa...Lige et spørgsmål?Hvis jeg i de to rækker hhv. x og y sammenlagt får et gennemsnit på 9,07, bliver det endelige gennemsnit så på 9,1 eller 9,0?Temmenligt væsentligt, da jeg skal til sidste eksamen på mandag :)Mvh. Jacob -
Personlighedsudvikling......
ForumindlægHalløjsa!Nu hvor studenterhuen er erhvervet og man har tid til at læse bøger af egen fri vilje, vil jeg gerne læse noget om personlighedsudviklig, hvordan man lærer sig selv at kende, etc...Er der nogle, der har nogle forslag til gode bøger omhandlende dette emne???Det skal ikke være en eller and... -
Manuskript!?
ForumindlægJeg har fået opgave, at prøve at skrive et manuskript uden rigtigt at få forklaret hvad det er, så jeg ville spørge om nogen her vidste hvordan man skrver et. på forhånd tak :) -
Retning af dansk fristil
ForumindlægEr lige blevet færdig med min danske fristil, og ville høre om der var nogen der ville gå den igennem og rette den?Ville være meget taknemmelig hvis der var nogen der gad at hjælpe. -
Sprogfejl?
ForumindlægHvilken af disse sætninger er korrekte grammatisk?En mildt krydret bøfelleren mild krydret bøfVi er lidt i tvivl om hvor vidt 'bøf' styrer endelsen på 'mild' eller ej.Hvad siger I? -
Infomedia
ForumindlægJeg er i den sørgelige situation jeg er kommet til at miste min kalender hvor mit gymnasiums adgangskode til sdbs befinder sig i. Er der en venlig sjæl, som kunne låne mig deres skoles kode, så jeg kan finde de artikler jeg skal bruge til i morgen? Hvis ja, send venligst til [email protected]... -
Fleet?
ForumindlægHej allesammen. jeg er meget usikker på hvad der menes med fleet. Jeg ha søgt på det, men der er åbenbart også noget fleet car og sådan noget. Jeg oversætter det og der står flåde, men der hvor det står, står det i en fly sammenhæng. ???? -
døden-en del af livet
Forumindlæghey. i næste uge har vi års projekt. og over emnet er Livet. jeg har om DØDEN-en del af livet.. jeg har også alt det andet jeg skal bruge som fx. problem stilling og arbejdsspørsmål. men...... der er så det problem at man skal have et produkt. men hvad???? jeg kan ikke finde på noget.:( håber i k... -
Dansk ordsprog
ForumindlægJeg vil gerne slutte min SSO om Fluernes Herre af med citatet: "Der står en kvinde bag alt" eller "Bag enhver succesrig mand står en kvinde", men hvad pokker hedder disse citater på engelsk? -
x*2^x
ForumindlægEr den afledede af f(x)=x*2^x\n\nf`(x)=(2^x)*(ln(2))*(x)+(2^x)\n\n? -
Essay om Toiletter
ForumindlægI dansk skal jeg skirve et essay ud fra overskrifte "Glæden ved..." Jeg har valgt at skrive om: "Glæden ved toiletter" \nMen ville derfor bare spørger om nogen har nogen gode ideer til hvad mit essay kun indeholde? \nJeg har selv ideer om hvad indholdet i mit essay skulle hand... -
Den Europæiske finanspagt
ForumindlægHej:-) Jeg håber der nogle kloge hoveder der lige kan være mig lidt behjælpelig. Jeg er i gang med en samfundsfagsaflevering og der skal jeg undersøge med udgangspunkt i de vedlagte bilag, hvad Danmarks mulighed er for at føre finanspolitik hvis vi tilslutter os den nye europæiske finanspag...
