Søgning på: matematik fp10 maj 2018. Resultater: 18641 til 18660 af 33826
-
Jeg er håbløs til denne opgave
ForumindlægJeg er håbløs til matematik og denne opgave :D Er der nogen som kan hjælpe med at løse den. Forstår den generelt bare ikke og kan ikke helt forstå så meget på internettet. Opgaven er nede i kommentarfeltet. -
Eksempel på variabel prisfunktion
ForumindlægHej, Jeg skal op til mundtlig matematik her på torsdag, og kan ikke rigtigt finde ud af følgende spørgsmål: Giv et eksempel på en variabel prisfunktion. På forhånd mange tak. Med venlig hilsen Tobias H. -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Lineær funktion
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Omskriv graf til lineær funtkion
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Omskriv tabel til lineær funktion
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Linjer i rummet
ForumindlægHej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i matematik og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvorfor kan linjer i rummet ikke beskrives vha. ligninger? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
hvordan benytter jeg en tabels data til at finde frem til a og b og hvordan finder jeg a og b??
Forumindlægjeg ville blive overlykkelig hvis nogle gad og hjælpe :)) opgaven ligger i screenshot som fil har brug for hjælp til opgave a og b forresten og så er jeg ikke ligefrem den bedste til matematik -
Lineære funktioner og differentialregning
ForumindlægHej jeg skal op i matematik, og jeg er virkelig ikke god til det, er der nogen der kan hjælpe mig med følgende: Gør rede for den lineære vækstmodel. Gør rede for tangenten til grafen for en differentiabel funktion. -
Deltag endelig xD
Forumindlæghey alle sammen ;) Til dem som har været til folkeskolens afdgangsprøve. Hvordan gik det genralt?? altså med matematik færdighedsregning og problemregning? hvad med dansk skriftlkig hvad valgte i at skrive om?? peter :D -
Regneregler for retvinklede trekanter
ForumindlægHej med jer! Hvis jeg i mundtlig matematik bliver bedt om, at redegøre for regnereglerne i en retvinklede trekant. Hvordan skal jeg så bærer mig ad? Eller hvordan ville det være en god ide, at gøre? -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
Overslag
ForumindlægNogen der kan hjælpe vdr. overslag i matematik Opgaven siger : Lav et overslag med: 4025 - 1698 Jeg vil mene overslaget er lig med 2000 Har jeg ret??? Tak på forhånd -
Excel HASTER
ForumindlægHej, jeg er i gang med en matematik aflevering og ved ikke hvordan man kan skrive Log_2(3), altså jeg skal finde 2 talslogaritmen for 3, hvordan gør man det i Excel??? på forhånden taak -
Tabel
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Se billedet nedenunder. -
Begrænsninger i AT - samf, his og mat
ForumindlægHej derude. Jeg har i AT om krig, medier og teknologi på tværs af fagene samf, historie og matematik. Hvori kunne begrænsninger ligge? Og skal disse indgå i den mundtlige fremlæggelse? -
En funktions middelværdi over intervaller
ForumindlægHej jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for en funktions middelværdi over intervallet [a,b] Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Ti 89 lommeregner søges
ForumindlægHej, jeg skal på matematik b adgangskursus her om 12 dage. Jeg skal bruge en Ti-89 eller Voyage lommeregner. Jeg er på SU og kan simpelthen ikke give mere end 500kr for den. Please hjælp mig.... -
Forelæsning til gymnasiet?
ForumindlægHey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09.
