Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 18641 til 18660 af 47497
-
Exoplaneter
Forumindlæghej. jeg skriver om exoplaneter i SRP, og jeg ville derfor høre om der er nogen der kender nogle gode hjemmesider eller bøger om emnet..? mvh wentzel -
Forkert
ForumindlægHej allesammen. -
Eksamener uden for studieretning
ForumindlægJeg skriver om, hvordan det kan være at især humanistisk linje kan risikere at ramme kun naturvidenskabelige fag til mundtlig eksamen op gennem alle tre år i gymnasiet. Jeg vil meget gerne høre om der er nogen, som føler sig presset pga. dette, eller bare jeres generelle holdning til, at man ikke... -
CBS - HA.pro og IBP
ForumindlægHej alle. Jeg går pt. i 2.g og mit snit ser ud til efter dette år at være 11,5. Jeg har fundet studierne HA.pro og IBP på CBS enormt interessante, men er dog i tvivl hvorvidt det er dumt at vælge HA.pro da dette er en uddannelse som få kender til, mens den desuden er relativt ny. I forhold til ... -
Studierejse til prag
Forumindlæghej, vi er en 2. g klasse som re er i gang med at finde ud af hvor vi vil hen i verdenen. jeg heller mest til Prag men er ildt i tvivl om hvad der er at se. vi skal derned med vores dansk og matematiklærer. -
Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?
ForumindlægHej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ... -
Areal
ForumindlægHeej alle sammen, nogen der kan finde ud af det her? Start med at illustrere arealet som afgrænses af x=-2, x=5, x-aksen samt funktionen . Udregn derefter arealet. ... På forhånd tak :-). -
Hjælp til at tegne linje l skal forklare min sød det
Forumindlæghjælp til at tegne linje l. Cirklen er 6 cm Cirklens radius = 3 Cirklens omkreds 6 X pi Cirkelns areal = Pi x 9 L:y= - x + 3 -
Optagelsesprøve
ForumindlægHey.Jeg skal til optagelsesprøve på gym. i morgen. Så ville høre, om der er nogen der har været i gennem det ? - Om det er svært ? Og om man er sikret en plads på gym, hvis man gennemfører ? Mange tak 8) -
Generelt... Uddannelse
ForumindlægHar i nogensinde tænkt på at i måske ikke kan gennemføre jeres uddannelse? -
[y^x]
ForumindlægHej[y^x] på forhånd tak -
Perspektivere
ForumindlægSynes i at man skal perspektivere, til novelle skrivning? -
Lommeregner på kemi, miljø og biotek
ForumindlægHej alle, Jeg skal starte på kemi, miljø og biotek (skal studere kemi-delen) på AAU her til august/september, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilken lommeregner I bruger? Det kunne jo være praktisk at holde øje med tilbud inden studiestart - jeg har selv tænkt på TI-89... -
Potensfunktioner
Forumindlægy=b⋅xa hvad betyder enhederne i forskriften ? eks., ved ekspontielle funktioner er b skæring med y-asksen -
Hjælp!!!!!
ForumindlægHej jeg skal aflevere min stil imorgen, er nogen der evt ville rette den plz!!!! har virkelig brug for hjælp!!!!! (logger senest på ved 22.00 tiden) plz jeg ber jer hjælp. mig..... Fatima a 16 year old Muslim girl, she lives with her religious family, which are Turkish immigrants who live in a... -
Chiken Tikka Masala - test
ForumindlægTask 1: Translation In his famous “Chicken Tikka Masala” speech, Robin Cook, the former foreign minister of the Labour party, tries to convince the Britons that multiculturalism is not just alone important for the country’s economic and international competitive power, but... -
9,1 i snit !!
ForumindlægHej !Jeg har lige fået karakterbog, og jeg har et snit på 9,1...Det er jo flot nok i sig selv, men tænkte på hvordan man kunne få det højere...Nogen der har nogle ideer ?hilsen Kristina -
(sikkert)let opgave. + en cirkel opgave
ForumindlægHar en opgave, hvor v er fastlagt på enhedscirklen i P(4/5;3/5). v måles i radianer.Bestemt sin(v), sin(pi+v) og cos(pi-v)Har aldrig været inde i radianer, så er ikke helt sikker på hvad jeg skal. Nogle der vil forklare mig det?En anden opgave som jeg ikke kan finde ud af, har jeg bestemt cirklen... -
Hvad ligger dit snit på?
ForumindlægHej allesammen, hvad ligger jeres snit på? Synes det kunne være interessandt, at vide :) -
Dumpe grænsen?
ForumindlægHej Allesammen (: - Jeg har lige tjekket mit gennemsnit og er bange for om måske det er for lavt? Jeg har fået en del 7-taller. (Det er næsten det mit gennemsnit består af) men har også fået tre 4-taller og ét 12-tal. Hvis man lægger det hele sammen (og dividere med 11) giver det en su...
