Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18721 til 18740 af 170365
  • IB? Er det godt? Og kan jeg klare det?

    Forumindlæg
    Hvordan er IB? Hvor meget økonomi er der på IB? (Jeg er meget interesseret i finans og økonomi) Kan man uden problemer f.eks tage en IB og bagefter en Cand. polit, eller en cand.merc? Jeg har en engelsk far som jeg dagligt snakker engelsk med. jeg får 12 i skrifligt engelsk og 10 i mundtligt eng...
  • afstemning

    Forumindlæg
    Nogen der kan afstemme denne? C7H8 + O2 → CO2 + CO + C + H2O
  • Skema

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med at give svarene?
  • Eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en opgave, som jeg ikke helt ved om jeg får det rigtige resultat ved. Er der nogen der kan hjælpe mig i den rigtige retning?
  • Normalfordelingen bestem en sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej er der nogen, der kan hjælpe med denne opgave? Opgaven skal besvares uden hjælpemidler
  • Noter

    Forumindlæg
    Nogen der har noget der minder om noter (gode) til a niveau i mat, skal op på mandag, og har ingen noter...:/
  • optagelses svenske/norske universiteter

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg overvejer meget kraftigt at tage min uddannelse i enten Sverige eller Norge.. Jeg har især kigget på Lunds Universitet i Sverige, men men men... Hvad er optagelseskriterierne og adgangskvotienten.. Har de noget a la ug.dk ?? Det skal lige siges at jeg ønske at læse økonomi (econ). Na...
  • bøger til socialrådgiverstudiet sælges.

    Forumindlæg
    [tøj og stil, debatindlæg fsa] tøj og stil, debatindlæg fsa Læst af 202 [Hvordan snakker dit barn] Hvordan snakker dit barn Læst af 297 [Knyt, hånden og sig nej til dårlig mad] Knyt, hånden og sig nej til dårlig mad Læst af 283 [Brugerbetaling] Brugerbetaling Læst af 111 [Demokrati] Demokrati Læs...
  • Mundtlig årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :)
  • Apps og snyd

    Forumindlæg
    Min ven og jeg havde en diskussion. Han siger nemlig, at hvis man er inde på apps som fx studienet som man har downloadet på sin computer, så kan skolen IKKE se det, men det kan de vel godt, eller hvad?
  • Forskrift for N

    Forumindlæg
    Tabellen viser antallet af fangede laks i Skjern Å i perioden 15. april til 15. september for hver af årene 2002-2005. År 2002 2003 2004 2005 Antal 82 123 191 259 I en model antages det, at antallet N af fangede laks i Skjern Å i perioden 15. april...
  • Fordelingspolitik??

    Forumindlæg
    Hey, jeg har trukket fordelingspolitik i samfundsfag. Jeg ved godt hvad det er, men kan ikke komme på nogle problemstillinger til det. Er der nogen som kan komme med nogle ideer til et underemne og nogle spørgsmål, som jeg kunne snakke om?
  • Hjælp til kemi

    Forumindlæg
    a. Hvad skal den formelle koncentration af en saltsyreopløsning være, for at pH bliver under 0? b. Hvad skal den formelle koncentration af en natriumhydroxidopløsning være, for at pH bliver over 14? c. Møder man nogensinde sådanne opløsninger i laboratoriet, tror I?
  • HA(jur) merit på jura?

    Forumindlæg
    Jeg går og overvejer at læse HA(jur) efter sommer ferien, er ret sikker på det skal være det, men jeg har også overvejet jura studiet, dog vil jeg gerne have viden om økonomi, regnskaber, afskrivning, osv med også, derfor overvejer jeg HA(jur). Kom så til at tænke på, om den giver merit på juras...
  • Karakterberegning!!??

    Forumindlæg
    Nu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit...
  • adgangskvotienter 2009

    Forumindlæg
    Tror i at adgangskvotienten i henholdsvis Medicin og Tandlæge studiet vil stige eller falde? Tallene fra sidste år viser måske bare at det er blevet sværere at få en god karakter. Da det er et stort spring fra 4 til 7 og fra 7 til 10 Før i tiden kunne man nemt få 9 eller 10
  • Er terminsprøver vigtige ??????????

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej?
  • Medicinstuderende?

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvor længe man skal/ eller kan fremlægge sin TPK-opgave? Altså hvor længe kan man tale inden man bliver afbrudt til TPK-eksamen?
  • Histoooooorieeeee!!

    Forumindlæg
    hey...Har lige et spørgsmål som kører i mit hoved. Hvad er det der skete på børsen i Wall Street?? der var et tidspunkt hvor det gik heeeelt galt for den... altså priserne faldt eller lign.. Vil meget gerne have hjælp til og forstå hvad der skete den dag...tak på forhånd.
  • HJÆLP MIG! handleplaner til hjemløse

    Forumindlæg
    nogle der kan hjælpe med at forklar figuren? den er hentet fra denne hjemmeside https://menneskeret.dk/nyheder/hjemloese-risikerer-lande-mellem-to-stole-kommunale-indsatser og skal bruges til at forklar hvorfor det er vigtigt at en hjemløs har en handleplan!..