Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 18781 til 18800 af 25465
-
Hvad vil du mene er vigtigst?
ForumindlægDenne tråd er ikke korrekt placeret i forhold til kategorien, det skyldes at jeg ikke ved helt, hvor jeg skal sætte den ind under... Jeg synes personligt at min standpunktskarakterer er dårlige, og er virkelige nervøs for at det kommer til at betyde noget for mit gennemsnit, når jeg skal ud af g... -
Printer og netværk
ForumindlægHvis man har en laser printer og gerne vi have den tilsluttet ens netværk hvad skal man så gøre? Printeren har ingen net-stik, men ejer kun en USB-port. Ydermere har min router ingen stik der hedder printer.. Hvad gør jeg?? -
mættede og umættede carbonhydrider
Forumindlæghej.. er der nogen der kan forklarer mig hvad mættede og umættede carbonhydrider er? jeg tror det er alkaner og alkener, kan det passe? på forhånd tak -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
Offline - snyd?
ForumindlægHej Når man er til eksamen/årsprøve skr. må man jo ikke bruge internettet, men er det muligt at bruge en hjemmeside "offline" uden at man blive beskyldt for snyd? Jeg har fundet en hjemmeside hvor man kan beregne det gyldne snit ved at sætte billedet ind.. -
hurtig Hjælp til grammatik
Forumindlægjeg har brug for lidt hjælp til at finde ud hvad fejlene i disse sætninger hedder. Altså ikke hvad fejlene er, men hvad det er for en slags fejl. " All of them are very sweet" "When you have to go to xxxxxx school...." "4.days we can leave the school at 12.15 and one d... -
Opgave status
ForumindlægJeg ved at der er mange som ikke kan forstå hvor deres opgaver bliver af.. Af den grund har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg håber at readaktører fra de andre fag også vil give deres besyv med statusen. Der ligger pt.: 82 opgaver og vendter i biologi og 78 opgaver i kemi. Personligt vil je... -
theoretical yield” og ”actual yield”.
ForumindlægEn der gider forklare forskellen på theoretical yield” og ”actual yield”? :) -
Komma
ForumindlægHvad er forskellen på disse to sætninger: The girls, were goog-looking, eassily got married. The girls were goog-looking eassily got married. -
ILIADEN - Homers - Noter til 1. og 24. sang
ForumindlægHej Jeg skal snart til old-eksamen, og i den forbindelse ville det være UTROLIG, utrolig dejligt med nogle noter til 1. og 24. sang. På forhånd mange tak Vh Anne -
03.. jeg mangler lidt hjælp
Forumindlægokay, jeg var så uheldig at jeg fik 03 til min latin eksamen i 1.g og så tænkte jeg på om det gælder for 3, eller 0.3?? fordi mit eksamens gennemsnit som skolen har talt sammen passer, hvis jeg regner det med som 3. men jeg har altid troet at det gjaldt for 0.3?? er der nogen der ved det?? -
Hjælp til fejlsætninger
ForumindlægHeej.. har lige bug for lidt hjælp til nogle fejlsætninger: 1. The friends accused him to be a coward. 2. There is no doubt about that this new technology is going to be used 3. She felt that there wasn´t anything in the whole world that she couldn´t do. 4. The steaks smell well, and we are reall... -
Noter til Eksamen
ForumindlægHey Nogle som kender de klare regler omkring noer til eksamen? Må man gerne have sine noter, som man har skrevet i løbet af året (herunder også computer noter), med ind til selve eksaminationen? Jeg mener der blev lavet en ny regl sidste år som gjorde at det var lovligt. Dette indlæg gælder stude... -
1 sætnings rettelse
ForumindlægAs a muslim girl, I think it's okay to marrie within a different culture, but not outside the religion, because first of all my parents wouldn't accept it and from family experience I have seen that many problebs will come. -
Søger danskkyndig - Skr dansk 2007
ForumindlægHej alle! jeg har netop, sikkert som mange andre kommende studenter (wehu!) fået mine skriftlige prøver tilbage. Jeg er utilfreds, idet jeg har fået karakteren 8 i dansk. Da jeg læste min stil igen, blev jeg pludselig i tvivl. Jeg havde forventet mere, men tilsidst så jeg mig blind på stilen, og... -
Forslag til roman.
ForumindlægHej alle Jeg skal i sommerferien læse en selvvalgt roman og har i den forbindelse brug for nogle gode og uddybende forslag. Det skal helst være litteratur fra efterkrigstiden, hvor eksistentialismen havde en af sine storhedstider, men romanen må samtidig også gerne lægge op til en psykologisk l... -
Lektie hjælp søges!!!
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 18år, som søger hjælp i matematik på A niveau en til to gange om ugen. jeg går i gymnasiet og skal starte i 3.g efter sommerferien. jeg får brug for hjælp til mine afleveringer og lektier i skolen. jeg bor lidt ude for Odense, og håber der er en som kan hjælpe mig :) Man... -
Os der IKKE kom ind
ForumindlægSå var der os som desværre ikke kom ind på drømmestudiet i år. Jeg sidder i syv sind over hvad jeg skal bruge det næste år på, og ville lige høre hvad I har af planer? Jeg havde nemlig, dum som jeg er, ikke tænkt over en plan B:( Jeg vil også meget gerne høre, hvad de som allerede HAR holdt sabba... -
Rettelse af 10 sætninger.
ForumindlægHej. Ville bare lige have en eller anden til hurtig at kigge på disse 10 sætninger og se om de er nogenlunde korrekte. Tak på forhånd. 1. I have never had so much money before. 2. He gave me a lot of good advice. 3. This is news of great importance to/for us all. Er ret så usikker omkring denn... -
Europas glansperiode ca 1870-1914
ForumindlægEr der nogen, som for mig kan prøve at opridse de vigtigste ting i denne periode! Jeg er nemlig selv noget desillusioneret i denne periode! Hilsen Anders
