Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18781 til 18800 af 168518
-
Notater
ForumindlægEr der en, der har gode notater til matematik 3 årig højniveau.... Vil maget gerne have dem.. Mange tak på forhånd -
Tysk
ForumindlægEr tysk skriftligt obliatorisk? 9-10 klasse -
fs10 dansk december 2009 opgavesæt
ForumindlægHalløj, Er der tilfældigvis en der har fs10 dansk december 2009 opgavesættet? eller hvis det ligger på nettet, så må i meget gerne linke :)) -
Hypoteser om partivalg
ForumindlægHvilke hypoteser kan man stille ud fra denne tabel? Skal nemlig finde 3. -
Er der kongruensfejl heri? kort
ForumindlægDen nedenstående var en fejl :) Er der nogen kongruensfejl heri? Her selv rettet igennem man kan jo godt være, at jeg har overset nogle. Skal foucus laves om til focuses? Og skal discuss laves om til discusses? Grammar Questions Lydia Davis focus in this text in how we speak and sometimes what ... -
Beviser + notater?
ForumindlægHey ville høre om der var nogle som lå inde med notater til 3.g mdt. eksamen. Her tænker jeg specielt på eventuelle beviser. Da jeg ik rigtigt forstår måden de er gennemgeåt på i min matematik bog På forhånd tak -
Omskrive potens med brøk
ForumindlægJeg skal omskrive til potenstal med brøk i eksponenten og reducer hvordan gør man det.Opgaven er 4 sqrt a^5 * 6 sqrt a^8 Jeg tror det er skrevet rigtigt har ikke helt styr på de forskellige tegn over en computer. -
erhvervsøkonomi C eksame
ForumindlægHey er der nogen der kan forklar hvordan erhvervsøkonomi eksamen foregår og hvordan man altså svarer på eksamen? -
Vektor
ForumindlægHej Jeg sidder nu og øve mig lidt i matematik, men jeg kan faktisk slet ikke forstår den her opgave ? er der nogen der kan løse den og forklare til mig hvordan har han gjordt det ? opgave : Bestem tallet T således at de to vektorer står vinkelret på hinanden : vektor a = -4/7 ... -
1.g elev og er nervøs for 3.gs eksamen
ForumindlægDer lyder vildt dumt.. Men jeg er 1.g elev, og jeg læser alderede nu, eller idag ihevrtfald hvordan srp kommer til at forgå, også har jeg også læst lidt hvordan engelsk eksamen kommer til at forgå.. og jeg er virkelig nervøs alderede nu.. jeg er bare så bange for at gå op til eksamner.. ikk... -
Hey everybody ! ^_^
ForumindlægJeg sidder foran min pc, og ikke aner hvordan jeg skal komme videre.. Opgaven lyder: Write a letter to the editor in which you debate the Jasper case. (Investigate which sentences the 3 perpetrators got)and include this information in the debate. Your assignment should be in 300-500 Words. Hå... -
prostitutes etc. rette?
ForumindlægHejsa. Er der nogen der vil rette teksten? ------------------------- In Thailand child prostitutes are very wanted… because the men want virgins so they don’t get sex illness. According to the ILO convention article 138 and 182, it says that it’s not allowed for children to work full time until... -
SRP
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP til december. Jeg skal skrive om Babylonien i matematik og historie. Jeg vil meget gerne skrive om noget religionshistorisk, måske med skabelsesmyten, men er ikke sikker på, om det kan lade sig gøre i samspil med matematik A. Håber virkelig I kan hjælpe :) -
er jeg bestået?
Forumindlægjeg skal op i skriftlig matematik på mandag og er meget nervøs for at dumpe. i mine årskarakterer har jeg fået 7 i skriftlig og 4 i mundtlig. men min nervøsitet tager over i prøver, jeg har klaret mig dårligt i mine terminsprøver. mit spørgsmål er, hvis jeg dumper på mandag (00 eller 02), er jeg ... -
Dumpet mundtligt, hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har fået 00 mundtligt på min årskarakter, men er bestået skriftligt. Jeg er helt ude af mig selv og ved ikke hvad jeg skal gøre. Er det sådan at jeg kan tage det om henover en sommerferie, kan jeg supplere det eller? Hvis jeg ikke trækker den mundtlige matematik eksamen, er jeg så virkelig b... -
Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre.
Forumindlæg2H2+O2--> 2H2O Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre. Jeg har vedhfætet billedet. Hvorfor er det b der er rigtig? -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
3.g opg. i mat
ForumindlægJeg skal til at skrive 3.g opgave i matematik. Jeg er i tvivl om hvornår man skal sætte noter og henvisninger. Min lærer ved det heller ikke (ihvertfald ikke præcist). Jeg vil derfor gerne høre fra folk, der selv har skrevet opgave i matematik eller fra folk, der bare har styr på reglerne. Det er... -
Mat.(stamf.)
ForumindlægHejen funktion f er bestemt vedf(x)=x-2*kvad.(x) , x større lig 0.I fjerde kvadrant afgrænser grafen for f sammen med førsteaksen en punktmængde M, der har et areal.Beregn ved hjælp af stamfunktioner arealet af M.Please tjek om jeg har lavet det rigtigt:int. fra 0 til 4 (x-2*kvad.(x))dx=int. fra ... -
Fsa december 2012 folkeskole
ForumindlægHej er der nogen der har været oppe til prøven please svar mig hurtigt det haster :(
