Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 18801 til 18820 af 124783
-
SRP Hjælp til emner
ForumindlægHej Jeg skal snart skrive SRP og skal allerede vælge fag, spørgsmålet er hvilke fag jeg skal vælge? Jeg skal først og fremmest vælge Matematik, da jeg har det på A niveau og det er min studieretningsfag, men det andet fag, ved jeg ikke rigtig hvad skal være. Jeg tænker lidt på : Matematik... -
Supplering mat A og indflydelse på gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har to spørgsmål: Jeg har på min linje matematik på B, men vil gerne supplere til A efter gymnasiet, hvilket i mit tilfælde så ville blive mit 6. A-fag, da jeg af taktiske grunde hæver engelsk til A i stedet for matematik i 3.g (engelsk bliver dermed mit 5 A-fag i 3.g). Som ST... -
en trekant opg
ForumindlægHej alle! Jeg skal lige have lidt hjælp med denne opgave: Beregn de ubekendte stykker i trekantet ABC, når A= 62 grader, a=15 og b= 7. Jeg ved ikke, hvordan man kommer igang med at løse den her opgave. Jeg har prøvet det. Hvis det var en retvinkel trekant ville det være lidt nemmere. Håber I k... -
Need help
ForumindlægHej alle sammen... Er der ikke nogle der vil være en sveske og hjælpe mig med denne opgave på forhånd tak??? Lyder sådan her: Indeholdet af eddikesyre CH3COOH i et afkalkningsmiddel bestemmes ved en titrering med natriumhydroxid NAOH. En prøve på 10,0 g afkalkningsmidlet opløses i vand i en kolbe... -
Økonomi
ForumindlægHej Hvis man gerne vil læse økonomi på KU. kan man så komme ind med snit på 5,2 samlet og på snit 6.0 i matematik? -
Gange med 1,08
ForumindlægEr det rigtigt- hvis jeg får et snit på 9,0, og skal ind på universitetet så kan gange med 1,08- hvilket ca vil give 9,78- i snit? Er det rigtigt- Eller ...? I så fald- så er det jo alle tiders-- -
Engelsk stil
ForumindlægHey ville blive ovenud glad hvis nogen gad rette og læse korrektur. På tusind tak hvis nogen meget venlige sjæle avde tid I think it’s great for the international economy that so many young students want to be self starters. I know that not all projects are going great. But some of them do ... -
Lektiehjælp søges hurtigst muligt!!
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 18år, som søger hjælp i matematik på B-niveau 1-2 gange om ugen. Jeg går i gymnasiet STX i 2.g og er igang med mit sidste år med matematik. Derfor er jeg desperat efter at få noget hjælp da matematik mildt sagt ikke er min stærke side! Jeg får brug for hjælp til mine afle... -
Eksamen
ForumindlægHaii..Jeg skal til eksamen i mundtlig tysk A, og ville lige høre om der er nogen, som har nogle gode noter enten til "Die Ehe der Maria Braun" eller til telefonsamtalen??Håber der er nogen derude?!Held og lykke med jeres eksamener.. :) -
Isoléring
ForumindlægHej derude. Har et lille problem med en matematik opgave: Isolér T i formlen V = b*T^a Det haster lidt, tak på forhånd :-) -
AT REJSER - PSYKOLOGI OG ?
ForumindlægHejsa . Jeg sidder også og er i tvivl om hvad jeg kan skrive. Jeg har matematik(A), fransk(A) fysik(B), Kemi(B), Psykologi(c), Engelsk(b), Religion(c), old (c), biologi(c) osv. Jeg vil helst undlade at skrive i fysik eller engelsk . Jeg vil gerne skrive i psykologi, men jeg ved ikke hvad fag ... -
Hjælp.. det haster
ForumindlægJeg er virkelig idiot til matematik.... jeg skal til mundtlig mat eksame imorgen jeg vil gerne høre om der er noget jeg kan gøre så jeg bare er sikker på at bestå.... -
Sonnet 18
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med dette..Skal skrive opgave sonnet 18, er der nogler der har nogle noter til denne sonnet? -
skal det skrives på dansk eller engelsk
Forumindlæghej derude, Jeg har fået en gammel eksamens opg. i Engelsk på B-niveau u. hjælpemidler, hvor jeg skal gøre følgende: Giv en kort beskrivelse af stillejet i nedstående tekst. Din beskrivelse skal underbygges med eksempler fra teksten. Teksten er skrevet på engelsk (en kort samtale/tanke). Me... -
Mundtlig engelsk eksamen (ny reform)
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige engelsk eksamen efter den nye reform i 3. G, men jeg er blevet i tvivl om, hvad den indebærer? Jeg har engelsk på B-niveau, men hvad indeholder eksamen? Det eneste jeg ved, er at vi har 60 minutters forberedelse samt 25 minutters eksaminationstid! Men skal man kun l... -
Eksponentialfunktioner
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle (på basis niveau !) hvad eksponentialfunktioner er? jeg ved at det er noget i retning af: f(x)= y = b*ax. Men jeg ved jo ikke hvad ax,b står for. og hvad forskellen er mellem dem og eksponentielle funktioner? -
videregående
ForumindlægHej.Jeg har længe haft planer om at ville optages på en naturvidenskabelig uddannelse. Nu bliver jeg bare lige pludselig i tvivl. Jeg har altid fået højeste karakterer i de sproglige fag, men i mit tilfælde synes jeg ikke at det gælder at man er bedre til det man kan lide.Jeg har haft mange andre... -
Ruducer
ForumindlægHej jeg ville lige høre om i kunne hjælpe med en enkelt lille matematik opgave: (Kunne godt tænke mig hele reaktionen) = (a+b)^2-a(a+2*b) -
signifikansniveau?
ForumindlægJeg har haft om statistik på matematik B-niveau, og der havde vi også om et begreb der hedder signifikansniveau. Jeg har læst alle mine papirer og også søgt på nettet, men jeg forstår bare ikke rigtig hvad det er. Nogle gange lyder det som om det er en buffer, men forstår ikke rigtig hvorda... -
Eksponentiel regression
ForumindlægHej Hvor får jeg mine resultater fra et fysik forsøg (absorption af gammastråling) ind på en eksponentiel regression graf Jeg har en rimelig avanceret lommeregner, Texas Instruments Cas, den er grå i det, og ret stor. Har matematik på B- niveau. Rapporten skal afl. i morgen, så det ville være ...
