Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18841 til 18860 af 169995
-
Skabelon til plc-kurven
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med en skabelon til plc-kurven? Har brug for det hurtigt :) -
Er det stadig aktuelt at rejse for at blive dannet som menneske og borger?
ForumindlægHvad er jeres mening til dette? Er det stadig aktuelt at rejse for at blive dannet som menneske og borger? -
Konventioner
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål ?? Diskuter for og imod konventioner- Er arbejde med at sikre mennesket fair vilkår overstået ved arbejdet med konventioner ?? -
DF og Nato og Fn
ForumindlægHej ville hører om i kan hjælpe mig sidder fast i et spørgsmål som går ud på: Hvad er DF's holding til NATO og FN og vil de blive ved med at samarbejde med dem? Håber i kan Hjælpe -
Vurdering af omverdens reaktion på Hitlers magtovertagelse
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lige nu i gang med SSO og jeg er i gang med min vurdering. I min problemformulering står at jeg skal vurdere omverdens reaktion på Hitlers magtovertagelse, problemet er at jeg hverken kan finde noget om dette på nettet eller i nogle af mine mange bøger. Håber at nogen ka... -
molins model!!!
ForumindlægNogen der hurtigt kan forklare Molins model. skal op til samf. eksame i morgen :/ -
teknologieksamen på htx
Forumindlæghvordan foregår en tek eksamen og hvad skal man gøre for at score godt???skal op her den 1. og er lidt nervøs... fik 10 i årskarakter -
SRP - Emne,hjæælp :(
ForumindlægJeg skal vælge fag på fredag, og har overhovedet ingen ide om hvad jeg vil skrive om. Jeg har dog valgt at inddrage Afsætning A, men ved ikke hvilket andet fag jeg mere skal vælge, da jeg virkelig er blank om hvad jeg kunne tænke mig at skrive om. Har overvejet Engelsk eller IØ.. Pleeeease, hjælp... -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
Studentereksamen maj-juni 2004
ForumindlægHejsa, jeg afslutter matematik i år, og er igang med at regne eksamens-opgaver. Håber derfor at nogle har opgave 2004-8-2, så jeg kan få rettet min opgave. -
HTX eller STX
ForumindlægJa, mit spørgsmål er ganske enkelt. Du/I har sikkert stået, hvor i undrede, grublede og gnavede over, hvad I skulle vælge, og af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig, hvorfor I valgte HTX eller STX. Jeg, selv er på præsentationskursus, mangler dog STX, som jeg så skal på imorgen, men faktum ... -
Dansk på stx
ForumindlægHej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år? -
Bevis på differentialligning
ForumindlægHej. :) Jeg skal desværre op til eksamen i mundtlig matematik A og er nu gået i gang med at gennemgå samtlige beviser. Jeg er kommet til differentialligninger og har fået et problem med at bevise, at y =c * e^(a*x) er en løsning til y'= a*y Jeg kan virkelig ikke se, hvordan man er kommet vide... -
Har du prøvet..?
ForumindlægAt være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:) -
HF - spørgsmål vedr. valgfag (let)
ForumindlægHej, Kort: Jeg går i 3.G på STX. Det lader til, at jeg tager til alle eksamenerne her på STX undtagen én, som jeg framelder mig fra. Det gør, at mit eksamensbevis ikke bliver lukket. Så får jeg merit på de fag, som jeg klarede mig godt i til eksamen (eller årskarakter, hvis jeg nu ender med i... -
toppunkt
ForumindlægJeg læser til eksamen og kom lige i tvivl om en lille ting omhandlende toppunkt: Når man skal bevise toppunktsformlen, ved brug af differentialkvotienten, hvordan kan man så argumentere for, at: f'(x)= 0 2ax + b = 0 x = - b /2a ??????Jeg ved godt at 2ax + b fåes ved at differentiere ... -
Hjælp til valg af fag
ForumindlægHej :) Jeg drømmer om at komme ind på medicin, når jeg engang bliver færdig med gymnasiet (HF). Jeg har lige afsluttet matematik på C niveau med et 10 tal mundtligt og skriftligt. Jeg vil gerne hæve det op på B niveau, men er usikker på om det vil blive for meget pres da, jeg har 4 andre fag jeg... -
MEDIERNES PÅVIRKNING
ForumindlægHej alle. Jeg skal til dansk eksamen op i 'mediernes påvirkning'. Jeg vil gerne arbejde med en litterær tekst fx. 'Skabt for hinanden' af Svend Åge Madsen. Men jeg vil gerne se nogle flere muligheder, inden jeg begynder med den, da den er ret svær. Min lærer fraråder mig... -
Tysklands planøkonomi?
Forumindlæghvad var det for en kendt planøkonomi tysklands havde planlagt ved ca. 1940?? pliis svar er i min 24timers eksame i hist0orie A nivou -
Rumvektor
Forumindlæga) Bestem en ligning for den plan α , der indeholder punkterne A, B og C. Svar: α : 272x + 918y - 648z = 114206, hvor normalvektoren til denne plan er (272,918,-648) b) Bestem vinklen mellem α og β . Kommentar: Kan man sige, at normalvektor for planen β, er (32...
