Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18841 til 18860 af 170365
-
historie 8 klasse niveau
ForumindlægHej derude håber i vil hjælpe mig lidt. Jeg skal til at læse en helt masse om Den Kolde Krig og vil høre om der er nogen der evt vil fortælle kort om hvad Den Kolde Krig var? Kan det passe at det var en krig imellem USA og Sovjetunionen, og hvorfor opstod den krig? -
Rette tekst om børnearbejde
ForumindlægHej Er der en eller flere engelsk kyndige mennesker, som gider rette nedenstående tekst? Jeg vil være enorm taknemlig! The children get used at work because they are cheap laborer and they are easy to exploit. The mainly reason of child labor is poverty. The only way to survive is to work even ... -
terminsprøve - hvad gælder det?
Forumindlægjeg var i terminsprøve i dag i mat. a. men hvad gælder det karakter for? det gik nemlig ikke godt så håber ikke det tæller for det helt store :( -
Dårligt snit ? Drop ud.
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i øjeblikekt på en stx uddanelsen og er i gang med mit 3 år, jeg er indstilelt til eksaminerne, osv. Mit problem er at jeg har fået nogle meget dårlige årskarrakterer, blandt andet nogle -3 og et par 00 og 02. Jeg valgte så at søge ind på et studenterkursus, hvor... -
Hypergeometrisk/binominal fordeling
ForumindlægHalløj. Jeg er igang med forberedelse til mundtlig eksamen, og har fået følgende spørgsmål: Gør rede for binomialfordeling og hypergeometrisk fordeling samt anvendelse af disse. Jeg har gjort rede for binominalfordeling, men mangler hypergeometirsk fordeling. Jeg har findet lidt inde ... -
Eksponentiel funkt. forklaring?
ForumindlægHej alle. Jeg er fuld sving med et eksamensopgavesæt, men er gået i stå ved et spørgsmål: "I en model for Kinas andel af verdens økonomien antages det, at g(t)=3,7 * 1,081t Hvor g(t) betegner Kinas andel af verdens økonomien (målt i procent) til tidspunktet t (målt i antal år efter 1999)... -
kan ikke kommer længere? :)
Forumindlæghej alle. jeg er i gang med at skrive stil. men jeg er gået lidt i stå ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive mere. så derfor tænkte jeg på om der er nogen der vil læse det jeg har skrevet og give ris og ros + idé til havd jeg mere kan skrive :D på forhånd tak -
hjælp til mundtlig engelsk
ForumindlægHej alle: Jeg skal til mundtlig eksamen i engelsk og ville spørge, om nogen kendte et sted, hvor man kunne finde en samtalepartner at snakke engelsk med, så jeg kunne blive mere flydende. Hvis der er nogen herinde, der også skal til engelsk eksamen, og vil øve med mig, ville det også være skønt. ... -
eksempler på ekstemporaltekster søges
ForumindlægJeg skal op i fransk studentereksamen på b-niveau (3.g) d. 10 juniEr ret nervøs over hvilke krav der bliver stillet - tror bestemt ikke jeg kan udfylde tiden med at tale et sammenhængende og varieret fransk - 30 min er laaang tid! Er der nogle der har forslag til hvordan man kan øve sig på den fo... -
AT hurtigt spørgsmål
Forumindlæg- Skal ens studierapport vedlægges synopsis, når man afleverer? eller skal man først have den med til eksamen? -
SRP: Kulturrevolutionens konsekvenser
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver SRP om den kinesiske kulturrevolution. Jeg skal svare på hvilke konsekvenser den havde på kort og på lang sigt - jeg kan dog ikke rigtigt finde andet om dens påvirkning på økonomien senere hen. Er der nogle der ved noget? På forhånd tak! -
Dispositioner til matematikeksamen
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at se nogle dispositioner til matematikeksamen. Jeg skal selv op i mdt. matA, men niveauet må gerne være C, B (eller helst A, selvfølgelig) og vil gerne se hvordan andre strukturerer eksamen. Som sagt er emne og niveau ligegyldigt. Tak for hjælpen. -
søger ideer til opgave om velfærdssystemet
Forumindlæghejsa folkensnu spørger jeg om hjælp igen, og det er den her gang om samfundsfag og velfærdssystemet.jeg skal skrive en eksamens opgave i samfundsfag, men jeg har absolut ingen ide om hvad jeg skal skrive. min lærer vil have vi skal tage udgangspunkt i et problem, men jeg kender ikke noget proble... -
confusion
Forumindlæghej.jeg er 3.g'er. Er der nogen der kan forklare helt klart hvordan karakterene behandles..altså jeg har foreksempel haft kemi på c men i 2.g valgte jeg Kemi på B..jeg har ikke været om i kemi sidste år..så tæller begge karakter fra kemi c og kemi b som eksamens karakter, når jeg ikke har vær... -
RÅD SØGES: Hvordan griber jeg læsning an?
ForumindlægHej, dette spørgsmål henvender sig primært til folk der har været til mundtlig 24 timers eksamen i STX Historie A. Jeg skal til at læse op til denne eksamen, og har ca 4-5 dage alt i alt. Hvordan skal jeg gribe det an? Læse alt kernestoffet, altså siderne i historiebøgerne? Eller skal jeg bare l... -
Lille spørgsmål .. :I
ForumindlægHej .. Jeg skal på Herlev Gym efter sommerferien og har valgt, studieretning 8: Engelsk A, tysk fortsættersprog A, psykologi C ...Mit spørgsmål er så, hvad der egentlig forventes når jeg har valgt tysk A, da jeg er lidt bekymret over om jeg overhoveder kan være med på det niveau, da jeg ikke er s... -
Mat uden hjælpemidler
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/UD0582.pdfforbereder mig på terminsprøven ved at gå de forskellige opgave typer igennem. Har regnet opg. 1 ud og ville høre om det er rigtigt svaret er, 12x+36.Desuden har jeg kommet på en lille regel til mig selv til reduktionsopgaver, at ... -
Gamle eksamensopgaver 3.g
ForumindlægKan man downloade gamle eksamensopgaver et eller andet sted? så man kan regne nogen som forberedelse til fysik skriftlig. Hvis nogen har et link til gamle matematik eksamensopgaver ville det også være dejligt. -
Rapporter = mundtlig...?
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og kommer i tvivl... Min kemilærer siger, at rapporter tæller som mundtlig - altså i karaktergivning. Men kan det passe...? For det er da et stykke SKRIFTLIGT arbejde! /martinrv -
integrale, haster
ForumindlægJeg skal bestemme arealet af et gråtonet område mellem f(x)= 1-e^(1/4*x^2-1) og linjen y=-x+2 bemærk at det er det areal, der er begrænset af y-aksen, og ikke x-aksen, så arealet ligner lidt et næb. hvordan gør jeg, og hvordan (for min lommeregner fungerede lidt mærkeligt og jeg mistede over...
